quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een tijden, gek?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering wat ben jij vroeg.
Werd om 7u wakker en kon niet meer in slaap vallen, dus dan maar uit bed.quote:
Pas je op dat je niet oververmoeid raakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:23 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werd om 7u wakker en kon niet meer in slaap vallen, dus dan maar uit bed.
Doe vanmiddag tussen 1 en half 6 effe een powernapje, joh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:23 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Het is bladblazertijd. Boren is voor de bouwvak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zal wel weer een idioot op een achterlijk tijdstip aan het boren zijn.
Terechte opmerkingquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem gewoon je oude naam terug, idioot.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem gewoon je oude naam terug, idioot.
Nee, ze zijn gelukkig klaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zal wel weer een idioot op een achterlijk tijdstip aan het boren zijn.
Dit is wel heel bijzonderquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:23 schreef Drizzt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Snap er ook geen klap van, lag net zo lekker te pittenquote:
Heb je nu niet het gevoel dat het midden in de nacht is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:03 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Snap er ook geen klap van, lag net zo lekker te pitten
Nee, want het is lichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je nu niet het gevoel dat het midden in de nacht is?
Premier League.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:08 schreef Tjacka het volgende:
Het is koud
Het is guur
Joden op het vuur
En geen voetbal
Leuk zeg
quote:
Jij zit 21 december ook gewoon voor de buis of met een streampje aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:16 schreef GGMM het volgende:
Vechten die 2 idioten ook niet tegen elkaar rond die tijd?
Ik zag zo'n filmpje voorbij komen waarbij ze elkaar liepen te "dissen" op een persconferentie en daarna heel boos in elkaars ogen keken.
Je moet wel een ontzettend zielige proleet zijn als je daar naar gaat kijken.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, maat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:16 schreef GGMM het volgende:
Vechten die 2 idioten ook niet tegen elkaar rond die tijd?
Ik zag zo'n filmpje voorbij komen waarbij ze elkaar liepen te "dissen" op een persconferentie en daarna heel boos in elkaars ogen keken.
Je moet wel een ontzettend zielige proleet zijn als je daar naar gaat kijken.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij zit 21 december ook gewoon voor de buis of met een streampje aan.
WK Dartsquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij zit 21 december ook gewoon voor de buis of met een streampje aan.
Lekker bezig maat. Ik hele dag een beetje overleggen enzo. Geen Pythonquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:24 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Lenny_Leonard
Vandaag weer verder met Python
Ik heb een hele mooie (en grote) familie. Allemaal samen en iedereen heeft er zin in. Goed eten, goed drinken, slap lullen. Mooi man.quote:
moet jij weten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie (en grote) familie.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie (en grote) familie.
Sorry maat. Ik was zo'n mongool om door een slotje heen te postenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Aan alle mods:
Als ik een mention krijg en de post wordt verwijderd zeg dan even tegen mij wat er werd gezegd
Tering zeg krijg steeds meldingen en wanneer ik erop klik is het verwijderd. Tyf even op joh
Ok anders krijg ik weer gezeik dat ik nooit op de posts van users reageer en dan moet ik verantwoording afleggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik was zo'n mongool om door een slotje heen te posten
Het was gewoon een quote op je GDP post
Bedankt voor de feedback, Roland.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Aan alle mods:
Als ik een mention krijg en de post wordt verwijderd zeg dan even tegen mij wat er werd gezegd
Tering zeg krijg steeds meldingen en wanneer ik erop klik is het verwijderd. Tyf even op joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |