abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189608342
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik reken dit toch vooral van Bommel aan. Die had gewoon moeten beginnen met Mitroglou en Bruma in de basis.

Alles wat hij 'bedacht' had faalde. Bergwijn dacht als spits dat hij een dribbelende buitenspeler was, Doan gaf wéér eens compleet niet thuis en Gakpo deed zijn best maar komt ook nog duidelijk tekort.
Niks wat Mark bedenkt komt uit de verf. Middenvelder linksback zetten. Voorin iedereen op de verkeerde plek. Middenveld totaal niet in balans. Eigenwijsheid en koppigheid van Mark was ik vooraf al bang voor toen ze hem hoofdtrainer van PSV maakte. Spelers lijken ook vol informatie te worden gestopt waardoor creativiteit de nek om wordt gedraaid. Alles in opdracht van het systeem.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189608381
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Niks wat Mark bedenkt komt uit de verf. Middenvelder linksback zetten. Voorin iedereen op de verkeerde plek. Middenveld totaal niet in balans. Eigenwijsheid en koppigheid van Mark was ik vooraf al bang voor toen ze hem hoofdtrainer van PSV maakte. Spelers lijken ook vol informatie te worden gestopt waardoor creativiteit de nek om wordt gedraaid. Alles in opdracht van het systeem.
Ik vond wel dat het middenveld beter liep met Guti dan met Hendrix :D . Maar goed, dat was ook uit nood geboren.

Maar ik snap dus echt niet dat je als je een voetballer als Mitroglou hebt, dat je die niet gebruikt. Zeker niet als je eerste spits blessa is.

Over onze linksbackpositie kan ik bezig blijven. Het feit dat je 3(!) linksbacks haalt en er dan een matige middenvelder neer gaat zetten zegt gewoon dat er iets binnen de club helemaal fout gaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 01:37:02 #153
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189608525
Dat Mitro niet in de basis stond is een gigantische grap inderdaad, wie verzint deze Fifa opstellingen man.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189608575
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 01:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Mitro niet in de basis stond is een gigantische grap inderdaad, wie verzint deze Fifa opstellingen man.
En 'm dan zo eens in de 84e minuut in laten vallen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189608631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vond wel dat het middenveld beter liep met Guti dan met Hendrix :D . Maar goed, dat was ook uit nood geboren.

Maar ik snap dus echt niet dat je als je een voetballer als Mitroglou hebt, dat je die niet gebruikt. Zeker niet als je eerste spits blessa is.

Over onze linksbackpositie kan ik bezig blijven. Het feit dat je 3(!) linksbacks haalt en er dan een matige middenvelder neer gaat zetten zegt gewoon dat er iets binnen de club helemaal fout gaat.
Helemaal mee eens. In de voorbereiding kun je experimenteren maar midden het seizoen deze rare fratsen uithalen gaat nergens meer over. En inderdaad waarom speelde Mitroglou niet. Oogappeltjes en favorieten van Mark moeten weer spelen ten koste van kwaliteit. Ik hou niet zo van trainers die niet naar kwaliteit van hun selectie kijken maar alleen hun persoonlijke favorieten maar op blijven stellen. En als Mark de pik op een speler heeft komt ie al helemaal nooit meer aan spelen toe. Koppige eigenwijze clown is het.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189608649
Het lijkt gewoon bijna alsof Mark het erom doet. Zo'n speler als Mitroglou heeft heel specifieke kwaliteiten die dit elftal zo hard kan gebruiken: ervaring, balvastheid, overzicht, steekpasses, kopsterk en kan als klap op de vuurpijl ook nog zelf scoren. Sorry hoor, maar die stond er bij mij dus echt elke wedstrijd in.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 03:09:41 #157
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189608716
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 02:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het lijkt gewoon bijna alsof Mark het erom doet. Zo'n speler als Mitroglou heeft heel specifieke kwaliteiten die dit elftal zo hard kan gebruiken: ervaring, balvastheid, overzicht, steekpasses, kopsterk en kan als klap op de vuurpijl ook nog zelf scoren. Sorry hoor, maar die stond er bij mij dus echt elke wedstrijd in.
Ik snap opzich wel dat je Malen als spits laat staan als hij aan de lopende band scoort (ondanks dat valse spits of vleugel waarschijnlijk beter is met zijn kwaliteiten). Maar dan is Malen er niet bij, ga je Bergwijn in de spits opstellen.. Moet ook allemaal niet gekker worden _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189608718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 03:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik snap opzich wel dat je Malen als spits laat staan als hij aan de lopende band scoort (ondanks dat valse spits of vleugel waarschijnlijk beter is met zijn kwaliteiten). Maar dan is Malen er niet bij, ga je Bergwijn in de spits opstellen.. Moet ook allemaal niet gekker worden _O-
Malen is prima in deze vorm idd. Maar ik zou Mitroglou waarschijnlijk als 10 opstellen. Hij heeft er echt alle kwaliteiten voor. Dan kan je met Malen/Bergwijn/Gakpo/Bruma/Ihattaren nog PLENTY snelheid en techniek op de vleugels en centraal in de aanval opstellen.

Het is imho echt bezopen om hem niet op te stellen.
pi_189608923
Mark is al net zo'n voorspelbare lul als dat Cocu dat was. Fijn zo'n trainer uit eigen opleiding, maar ik heb er inmiddels wel oogkanker van....
PSV speelt met vlagen best leuk, maar het is allemaal veel van hetzelfde. Als ik trainer van de tegenstander van PSV was dan keek ik drie wedstrijden van ze en ik wist precies wat er moest gebeuren om wie af te stoppen.... heel slecht.
Sadilek was gisteren weer bedroevend, net als dat ik 0.0 toegevoegde waarde zie in Doan. Bergwijn kan ineens niets meer afmaken, Mo heeft nog z'n grillen en achterin is het ook af en toe bibberen. En dan die wissels ;( Vooraf roept Bommel nog dat PSV moet winnen. Brengt ie grieksegod in minuut 80 ;( Zucht.
U MAD?
pi_189608928
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 22:58 schreef PSVCL het volgende:
In Oosterijk winnen ,wat gewoon gaat gebeuren,en je bent door
Je kan thuis al niet eens winnen (lol).
  Redactie Sport vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:43:51 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189609104
quote:
Ik reken dit toch vooral van Bommel aan. Die had gewoon moeten beginnen met Mitroglou en Bruma in de basis.

Alles wat hij 'bedacht' had faalde. Bergwijn dacht als spits dat hij een dribbelende buitenspeler was, Doan gaf wéér eens compleet niet thuis en Gakpo deed zijn best maar komt ook nog duidelijk tekort.
Bruma was minder dan alle basisspelers.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189609153
heb de wedstrijd niet gezien, dus moet straks nog even een samenvatting opzoeken.

Ik begrijp echter dat het niet best was? Waarom speelde Malen niet?
pi_189609227
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bruma was minder dan alle basisspelers.
Ik vond Doan - na een leuke eerste 10 minuten - wel heel erg inkakken.
pi_189609232
Hopen dat Malen en Bergwijn AZ halen.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:08:30 #165
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_189609276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vond Doan - na een leuke eerste 10 minuten - wel heel erg inkakken.
Zoals in wel meerdere wedstrijden inmiddels. Ik snap niet waarom hij nou ineens zo onvoorwaardelijk veel vertrouwen krijgt. Niet dat Bruma nou zo goed speelde, maar toch.
pi_189609286
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 06:37 schreef de_boswachter het volgende:
Mark is al net zo'n voorspelbare lul als dat Cocu dat was. Fijn zo'n trainer uit eigen opleiding, maar ik heb er inmiddels wel oogkanker van....
PSV speelt met vlagen best leuk, maar het is allemaal veel van hetzelfde. Als ik trainer van de tegenstander van PSV was dan keek ik drie wedstrijden van ze en ik wist precies wat er moest gebeuren om wie af te stoppen.... heel slecht.
Sadilek was gisteren weer bedroevend, net als dat ik 0.0 toegevoegde waarde zie in Doan. Bergwijn kan ineens niets meer afmaken, Mo heeft nog z'n grillen en achterin is het ook af en toe bibberen. En dan die wissels ;( Vooraf roept Bommel nog dat PSV moet winnen. Brengt ie grieksegod in minuut 80 ;( Zucht.
Verschil is dat Cocu wel uiteindelijk in zag wanneer iets niet werkte en zijn systeem daar op aanpaste. Ik heb dit bij van Bommel nog niet gezien. Hij blijft zoals gezegd koppig aan zijn ideeën vasthouden want hij weet het allemaal beter. Cocu zou een ervaren speler captain hebben gemaakt en Mitroglou eerder inbrengen denk ik. Cocu zou bijvoorbeeld ook met Viergever linksback spelen in plaats van Sadilek. In mijn optiek was Cocu een veel betere trainer dan van Bommel.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:14:20 #167
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189609332
Stemming hier is overdreven negatief. PSV had pech dat grote kansen er niet in gingen. De kansen die we weg gaven kwamen uit het niets. Er zat weliswaar een 100% kans bij maar daarvan hadden wij er vier.

Vind wel dat Lask de sterkste tegenstander uit deze groep was. Als je echter bekijkt hoe we alle wedstrijden spelen dan is 4 punten uit 3 wedstrijden het minimum voor het restant van de groep en daarmee zijn we waarschijnlijk groepswinnaar
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:15:16 #168
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189609341
Indrukwekkend wel, de ploegen uit de Oostenrijkse Bundesliga. Zowel Salzburg, Lask als Wolfsberger laten super dingen zien
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189609366
quote:

Die leuke experimentjes met Bergwijn beginnen wel dodelijk te worden ja. Wat wordt die man een kwaliteiten toegedicht die hij niet heeft.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:47:40 #170
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189609569
quote:

Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
Je hebt een paar ballen die verkeerd vallen anders win je gewoon.
Jezelf vastklampen aan Mitroglou (die volgens mij niet eens fit genoeg is voor een basisplaats), en het verlangen naar Bruma (die na een redelijk begin van het seizoen steeds meer een blind dravertje werd,) is typerend voor dit topic. Elke keer is de speler die NIET speelt beter dan de optie die wel speelt.
pi_189609646
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:14 schreef XL het volgende:
Stemming hier is overdreven negatief. PSV had pech dat grote kansen er niet in gingen.

Dat is gebrek aan kwaliteit.
pi_189609790
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:15 schreef XL het volgende:
Indrukwekkend wel, de ploegen uit de Oostenrijkse Bundesliga. Zowel Salzburg, Lask als Wolfsberger laten super dingen zien
_O-

LASK kan er echt helemaal niks van.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:17:04 #173
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189609864
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:11 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

_O-

LASK kan er echt helemaal niks van.
Heb je ze tegen Sporting gezien?
pi_189609946
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 01:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Is die man wel fit genoeg voor 90 minuten?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:32:56 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189610084
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Is die man wel fit genoeg voor 90 minuten?
zolang hij niet tot weinig speelt blijft hij een hype
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')