quote:
jammer matenquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar drink ik niet genoeg voor
ja die heeft een prima voorraad zag ikquote:
Wat heeft hoeveelheid drank daarmee te makenquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar drink ik niet genoeg voor
Waarom zou je dan een incel worden en niet een positieve single blijven?quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Af en toe snap ik die incels wel hoor, als je sociale gemeenschap ineens allemaal stelletjes worden enzulks
Trok me daar eerst teveel van aan, nu vind ik het wel lekker om single te zijn. Lekker doen wat je zelf wilquote:Op maandag 21 oktober 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Af en toe snap ik die incels wel hoor, als je sociale gemeenschap ineens allemaal stelletjes worden enzulks
Omdat je verbinding wilt?quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een incel worden en niet een positieve single blijven?
Ja en dat krijg je door een open positieve houding te hebben naar de buitenwereldquote:
Oh, dat gaat mij dus nooit lukken dan.quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Ja en dat krijg je door een open positieve houding te hebben naar de buitenwereld
Wat wil je zelf?quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Trok me daar eerst teveel van aan, nu vind ik het wel lekker om single te zijn. Lekker doen wat je zelf wil
Straal jij veel negatieve energie uit denk je ja?quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, dat gaat mij dus nooit lukken dan.
Heb het idee dat ik die heb, maar is niet alsof dat zich doorwerkt. Zeg ook verder niet dat ik incel gedachtegoed heb verder, maar ik snap ze welquote:Op maandag 21 oktober 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en dat krijg je door een open positieve houding te hebben naar de buitenwereld
Eigen huisje, in een orkest blijven spelen, mij focussen op mijn werk.quote:
Nou ja, ik zie de term incel niet meer als de betekenis van het woord. Want dan zouden er veel meer incels zijn dan er nu rondlopenquote:Op maandag 21 oktober 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik die heb, maar is niet alsof dat zich doorwerkt. Zeg ook verder niet dat ik incel gedachtegoed heb verder, maar ik snap ze wel
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 21 oktober 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Straal jij veel negatieve energie uit denk je ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |