quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:26 schreef MCH het volgende: [..] München en Berlijn, beetje standaard maar nog genoeg te doen en te zien daar
Ik zit ook makkelijk drie uur op de pot om te kunnen kakken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Je weet er veel vanafquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:58 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info nietquote:
Opzich niet heel verkeerd neequote:Lekker leven hoor. Beetje qat kauwen en in een boom hangen
Triviale feitjesquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:11 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info niet
[..]
Opzich niet heel verkeerd nee
Of om Buda een pets te verkopenquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
Maar wel raakquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:40 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Een.
Hee
Heeeeele
Langz
Langzame
P
P
Pets
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hèquote:
Het was episch!quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hè![]()
Ookal heb ik geen beeld bij hoe je eruit ziet, dit verhaal is grandioos in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |