abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2019 @ 14:39:35 #126
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189580953
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit topic draait niet om mij. Maar je moet niet voor mij gaan invullen wat ik bedoel. Ik bedoel precies wat er staat namelijk, nauwelijks / geen vrouwen - ook nauwelijks / geen mannen overigens - die ik zo een beetje ontmoet. Het vergt echt wel bepaald gedrag om dat wel voor elkaar te krijgen. Het wordt niet in je schoenen geworpen.
Ik zou mezelf als introvert betitelen, maar ik kom dagelijks echt massa's mensen tegen met wie al dan niet een praatje wordt gemaakt. Alleen al op het werk. In het ov naar het werk. In de supermarkt. Gewoon op straat. Veel meer dan me lief is.
Kortom: je moet een hoop moeite doen om geen mensen te ontmoeten ("zolderkamerautist"). Dat het geen relatiemateriaal is doet er niet toe: het gaat erom dat je je (TS) schroom overwint om gewoon even met een vreemde te spreken. Mannen en vrouwen, alle soorten. Als je daar ervaring mee hebt klap je niet dicht als er een mooie vrouw voor je staat.
pi_189580964
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat vrouwen dat ook eng vinden.

En daarbij, het spel is ook leuk. Het flirten, het aftasten. Waarom dat perse verpesten door direct zaken te benoemen?
Daarbij weten vele mensen niet precies wat ze willen. Willen ze enkel zoenen op zo'n avond? Willen ze seks, willen ze meer. Dat weet je vaak niet tijdens een eerste flirt of dat je iemand voor het eerst ziet.
Dat laatste is zeker waar. Ik heb vaak ook geen idee wat ik wil.
pi_189580973
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klinkt allemaal leuk en aardig maar door dat vage gedoe (en slechte communicatie) hebben mensen waarschijnlijk aanzienlijk minder seks en relaties dan wanneer de meeste mensen gewoon duidelijk zouden zijn.
Zo vaag is het niet, alleen mensen letten eigenlijk helemaal niet meer op lichaamstaal. Onbewust ( sommigen bewust) zijn we constant hele gesprekken met elkaar aan het voeren met ons lichaam.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 14:48:06 #129
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189581047
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Zo vaag is het niet, alleen mensen letten eigenlijk helemaal niet meer op lichaamstaal. Onbewust ( sommigen bewust) zijn we constant hele gesprekken met elkaar aan het voeren met ons lichaam.
Paringsdans is dat ;)
pi_189581297
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:39 schreef Lunatiek het volgende:
Alleen al op het werk. In het ov naar het werk. In de supermarkt. Gewoon op straat. Veel meer dan me lief is.
Heb ik nooit last van ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189581725
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat vrouwen dat ook eng vinden.

En daarbij, het spel is ook leuk. Het flirten, het aftasten. Waarom dat perse verpesten door direct zaken te benoemen?
Het is in mijn ogen de taak vd man om de vrouw in kwestie aan te spreken, maar het is de taak vd vrouw om de juiste signalen af te geven en "het licht op groen te zetten". Vrouwen die het eng vinden of vrouwen die verlegen zijn doen dat echter bijna niet, dus als man zijnde weet je nooit zeker of de vrouw geen interesse heeft of gewoon verlegen is of wat dan ook.
pi_189581875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:41 schreef Nightsurfer1978 het volgende:

[..]

Het is in mijn ogen de taak vd man om de vrouw in kwestie aan te spreken, maar het is de taak vd vrouw om de juiste signalen af te geven en "het licht op groen te zetten". Vrouwen die het eng vinden of vrouwen die verlegen zijn doen dat echter bijna niet, dus als man zijnde weet je nooit zeker of de vrouw geen interesse heeft of gewoon verlegen is of wat dan ook.
Kan ik mij ook wel in vinden hoor. Heb zelf ook weleens gehad dat een meisje een jaar later tegen mij vertelde “ik vond je toen en toen al leuk maar ik durfde het niet te zeggen”. Ja ik kan dat ook niet ruiken hoor.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 16:39:06 #133
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189582696
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Meestal dient de man idd de eerste stap te zetten. Maar er is een verschil tussen
Man ontmoet vrouw - man druk bezig hoe haar te versieren
Of
Man ontmoet vrouw - leuke avond - misschien einde avond een denken hoe verder te gaan en nr's wisselen en daarna pas op de versiertoer gaan.
Is dit werkelijk waar?

Want erg vaak is het de vrouw die ruimte geeft. Kijkt, glimlacht, uitnodigd tot.
De man kijkt rond, is er een vrouw die ruimte geeft? Als dat er is kan hij daarop ingaan. Al het andere wordt als onwenselijk gezien.

De man die een stap neem, initiatief neemt tot meer (werkelijk contact), als de vrouw er niet open voor staat wordt afgewezen en is in her ergste geval een creep.
Je wordt geen 'creep' omdat je initiatief neemt, maar omdat je niet door had of het gewenst was of zelfs doordramt bij signalen dat het ongewenst is.

Veel (vooral mannen) schermen graag met 'natuurlijk', maar in de natuur toont het vrouwtje 'interesse', geeft zij aan open te staan voor evt meer contact.
Daar gaat het mannetje op in. Gaat het mannetje achter vrouwtjes aan die niet aangeven open te staan (voor hem) dan komt hij van een koude kermis thuis. Is zelfs agressie jegens hem niet vreemd.

Wat is dus initiatief nemen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 16:39:59 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189582719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm zijn niet sommige mannen gewoon hint blind, vrouwen geven soms heel duidelijk aan dat ze interesse hebben, maar de man in kwestie heeft dan niets in de gaten. Dan staat zo'n vrouw bijna haar haren uit het hoofd te plukken, maar met de kont te draaien, glijd bijna door de kroeg heen en achteraf zegt de vent in kwestie. Nah de vrouwen waren ook allemaal frigide
#insert plaatje waar disney princess verliefd naar prins kijkt maar de prins in de verte staart

(kan het plaatje niet vinden)

Ik denk dat dat best wel vaak voorkomt maar ook andersom wel dat de man in kwestie zo op alle vrouwen zit te letten dat het voor de vrouwen vervelend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 23-10-2019 16:49:30 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 16:46:49 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189582825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad dramatisch in hints. ;) Maar waarom moet het altijd met hints dan? Je kunt toch ook lekker direct zeggen waar je naar op zoek bent?
Doe je dat zelf ook altijd? Of probeer je het dmv hints? Want vrouwen zijn er net zo blind voor.
pi_189583241
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Doe je dat zelf ook altijd? Of probeer je het dmv hints? Want vrouwen zijn er net zo blind voor.
Heb al eerder aangegeven dat ik niet zo heel snel regel in kroegen maar vooral via datingapps. Daar kun je natuurlijk een stuk directer zijn omdat je er allebei al met een zekere behoefte gebruik van maakt. ;)

Wel ook in mijn directe omgeving scharrels gehad en dat ging er eerlijk gezegd ook vrij direct aan toe ja. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2019 17:09:10 ]
pi_189587803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Paringsdans is dat ;)
Ik denk in plaatjes en zie nu hele rare dingen voor me :D maar klopt wel
pi_189589314
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is dit werkelijk waar?

Want erg vaak is het de vrouw die ruimte geeft. Kijkt, glimlacht, uitnodigd tot.
De man kijkt rond, is er een vrouw die ruimte geeft? Als dat er is kan hij daarop ingaan. Al het andere wordt als onwenselijk gezien.
Ik weet wat je bedoelt, maar voor veel incels is dit zweverige taal...

"Ruimte geeft".. Incels kunnen daar niets mee. Bedoel je nu dat ze wat tafels in de kroeg voor je verschuift? Of met wijde armen in de kroeg gaat staan?

Daarnaast is de glimlach niet de duidelijkste hint, want vrouwen zijn het zich niet bewust, maar een hoop glimlachen, zonder bijbedoelingen. Bijvoorbeeld de een glimlacht omdat het gespreks onderwerp haar favoriete onderwerp is ("Thailand is echt zo'n mooi land, ben je er geweest?"), de ander meer uit verlegenheid en weer een ander vindt het aan gesproken worden komisch. Dat brengt een hoop mannen in verwarring.

"Uitnodigt tot..", omdat ze diepe inkijk heeft? Of juist die glimlach heeft of omdat ze uitroept "Wat een gezellige avond!"?

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 23-10-2019 22:43:25 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189589790
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

"Ruimte geeft".. Incels kunnen daar niets mee. Bedoel je nu dat ze wat tafels in de kroeg voor je verschuift? Of met wijde armen in de kroeg gaat staan?

Daarnaast is de glimlach niet de duidelijkste hint, want vrouwen zijn het zich niet bewust, maar een hoop glimlachen, zonder bijbedoelingen. Bijvoorbeeld de een glimlacht omdat het gespreks onderwerp hart favoriete onderwerp is ("Thailand is echt zo'n mooi land, ben je er geweest?"), de ander meer uit verlegenheid en weer een ander vindt het aan gesproken worden komisch. Dat brengt een hoop mannen in verwarring.

"Uitnodigt tot..", omdat ze diepe inkijk heeft? Of juist die glimlach heeft of omdat ze uitroept "Wat een gezellige avond!"?
Vrouwen denken vaak dat ze duidelijke signalen afgeven terwijl de signalen in werkelijkheid zo vaag zijn als het maar wezen kan. Nog los van het feit dat je bepaalde signalen op verschillende manieren kan interpreteren. Het blijft uiteindelijk altijd een gok als man zijnde om op een vrouw af te stappen. Want zelfs als de vrouw hele duidelijke signalen afgeeft kan ze alsnog ineens een muurtje optrekken als je op haar afstapt (ze kan het ook als een spelletje zien om mannen in verwarring te brengen,vrouwen kunnen zó vals zijn wat dat betreft)
pi_189590106
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:09 schreef Nightsurfer1978 het volgende:

[..]

Vrouwen denken vaak dat ze duidelijke signalen afgeven terwijl de signalen in werkelijkheid zo vaag zijn als het maar wezen kan. Nog los van het feit dat je bepaalde signalen op verschillende manieren kan interpreteren. Het blijft uiteindelijk altijd een gok als man zijnde om op een vrouw af te stappen. Want zelfs als de vrouw hele duidelijke signalen afgeeft kan ze alsnog ineens een muurtje optrekken als je op haar afstapt (ze kan het ook als een spelletje zien om mannen in verwarring te brengen,vrouwen kunnen zó vals zijn wat dat betreft)
Valt wel mee, vrouwen zijn best leuk. ;)
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:00:18 #141
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189594925
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daarnaast is de glimlach niet de duidelijkste hint, want vrouwen zijn het zich niet bewust, maar een hoop glimlachen, zonder bijbedoelingen. Bijvoorbeeld de een glimlacht omdat het gespreks onderwerp haar favoriete onderwerp is ("Thailand is echt zo'n mooi land, ben je er geweest?"), de ander meer uit verlegenheid en weer een ander vindt het aan gesproken worden komisch. Dat brengt een hoop mannen in verwarring.

Daarom zouden incels een flirtscursus kunnen doen, want dan is het duidelijker.

Glimlach wordt mee bedoelt: ze kijkt rond met een neutraal gezicht, ze ziet jou, ze gaat glimlachen. Dit niet een keer, maar herhaaldelijk. Glimlach is duidelijk bedoeld voor dat wat ze ziet.

Ruimte geven: ze blijft je aankijken en draait haar gezicht naar je toe, met je bewegingen mee. Ze draait je niet haar rug toe. Vaak is ruimte geven nog letterlijker: uit het vriendinnengroepje stappen, zo ergens gaan staan/zitten dat je ernaast kunt staan/zitten.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:02:53 #142
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189594950
quote:

[..]

Het is handig een wingman te hebben die op de signalen let, vooral als de vrouw verlegen is en je niet direct durft aan te kijken maar je wel dromerig zit aan te staren als je niet kijkt.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 11:09:55 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189595011
quote:
Vrouwen denken vaak dat ze duidelijke signalen afgeven terwijl de signalen in werkelijkheid zo vaag zijn als het maar wezen kan.
En mannen doen hetzelfde... hoe zou de wereld eruit zien als we gedachten konden lezen zeg :D
pi_189595080
quote:

[..]

Denk dat mannen en vrouwen wel ongeveer gelijk zijn wat betreft vals zijn en verwarrende signalen afgeven hoor...
pi_189595091
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan ik mij ook wel in vinden hoor. Heb zelf ook weleens gehad dat een meisje een jaar later tegen mij vertelde “ik vond je toen en toen al leuk maar ik durfde het niet te zeggen”. Ja ik kan dat ook niet ruiken hoor.
Tip; als ze dat zeggen, vinden ze je vaak nog steeds leuk ;)
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 11:18:18 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189595127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:13 schreef Intint het volgende:

[..]

Denk dat mannen en vrouwen wel ongeveer gelijk zijn wat betreft vals zijn en verwarrende signalen afgeven hoor...
Het is ook vaak dat de derde persoon het duidelijk ziet maar de twee personen waar het om gaat zijn veel te druk bezig met hun gevoel / hoe ze over komen / wat ze denken / twijfels / aantrekking / opwinding etc..

Ik denk dat het daar ook vaak 'fout' gaat het speelt allemaal veel te veel in het hoofd, dat haalt spontaniteit eruit en dan kun je op een gegeven moment alleen nog maar 'raar' overkomen. Veel en vaak zeggen wat je denkt of wat je denkt wat je wilt zeggen is gewoon een goede oefening. En zoals hierboven al is aangegeven kun je dat het beste oefenen zonder allerlei extra hormonen die rondgieren dus bij gewone mensen waar je je niet persee heel erg extreem tot aangetrokken voelt :D
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 11:20:19 #147
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189595157
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:14 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Tip; als ze dat zeggen, vinden ze je vaak nog steeds leuk ;)
hehe andere tip als er dingen gezegd worden ik vind je wel leuk maar niet op die manier of niet "leuk leuk" dan vinden ze je gewoon niet leuk maar hoeft dat niet te verhinderen om gewoon normaal met ze om te gaan... hoop uitschakelen is dan vaak de lastige opgave.
pi_189595743
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

hehe andere tip als er dingen gezegd worden ik vind je wel leuk maar niet op die manier of niet "leuk leuk" dan vinden ze je gewoon niet leuk maar hoeft dat niet te verhinderen om gewoon normaal met ze om te gaan... hoop uitschakelen is dan vaak de lastige opgaven.
Wie weet heeft ze nog leuke single vriendinnen :)
pi_189600673
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En mannen doen hetzelfde... hoe zou de wereld eruit zien als we gedachten konden lezen zeg :D
Mannen zijn over het algemeen wel een stuk duidelijker in het afgeven van signalen, soms zelfs zó duidelijk dat het er eigenlijk te dik op ligt en het niet leuk meer is (ik zie dat om me heen vaak fout gaan). Daarnaast is het ook nog es zo dat er vrouwen zijn die er gelijk iets achter zoeken als je als man zijnde gewoon vriendelijk naar een vrouw doet zonder bijbedoelingen 😅
  donderdag 24 oktober 2019 @ 18:12:06 #150
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_189600938
quote:

[..]

Sommige mannen hebben wel een betere radar voor die signalen. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik na een avond stappen achteraf van een ander moet horen dat een meid van die signalen gaf. Ik ben daar ook stekeblind voor, al zal de alcohol daar op dat moment ook een bepaalde invloed hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')