Staat dat al vast dan en is dat bewezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:16 schreef RapaNui het volgende:
Dus pa heeft een paar oudere kinderen misbruikt (die het huis uit zijn) en is er daarna mee gestopt. Zomaar.
En die oudere kinderen zijn ontsnapt, maar hebben nooit vertelt aan hun familie die hen opving dat er nog 6 andere misbruikbare kinderen in de leeftijd 9-16 rondliepen.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:16 schreef RapaNui het volgende:
Dus pa heeft een paar oudere kinderen misbruikt (die het huis uit zijn) en is er daarna mee gestopt. Zomaar.
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:26 schreef IriYe het volgende:
De vader van het spookgezin hing een zakenvriend dagenlang met een touw op aan het plafond van de hoeve in Ruinerwold. Zijn kinderen sloeg hij, strafte door ze dagenlang niet te voeden en hij sloot ze op. Dat blijkt uit verklaringen in het strafdossier en uit documenten die De Telegraaf heeft ingezien.
Premium https://www.telegraaf.nl/(...)riend-op-aan-plafond
Holyshit, hoe mensen makkelijk kapot te maken zijn als ze niet beter weten.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:26 schreef IriYe het volgende:
De vader van het spookgezin hing een zakenvriend dagenlang met een touw op aan het plafond van de hoeve in Ruinerwold. Zijn kinderen sloeg hij, strafte door ze dagenlang niet te voeden en hij sloot ze op. Dat blijkt uit verklaringen in het strafdossier en uit documenten die De Telegraaf heeft ingezien.
Premium https://www.telegraaf.nl/(...)riend-op-aan-plafond
Waarom verbaast me dit niet ..quote:Op donderdag 28 november 2019 17:26 schreef IriYe het volgende:
''Spookvader hing vriend op aan plafond.''
Premium; https://www.telegraaf.nl/(...)riend-op-aan-plafond
Aangepast want zelfs een intro uit een Premium-artikel mag niet, werd mij gemeld.
Zou dat die 69 jarige man geweest zijn, of toch weer een ander?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:24 schreef Idisrom het volgende:
Ja, de aan het plafond hangende zakenvriend schijnt blijvend kreupel te zijn geworden
Kinderen in Ruinerwold moesten voor straf in hondenhok en dochter sliep bij vader in bed.twitter:Alfred_Meester twitterde op donderdag 28-11-2019 om 21:10:00De zaak-Ruinerwold kantelt. https://t.co/RONmW8GTGM reageer retweet
Die lui die via social media overal menen op te moeten reageren moet je vooral niet naar luisteren.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:20 schreef Reismeis het volgende:
Wel treurig eigenlijk dat die zoon die alles in het werk gezet heeft, op sociale media voor fantast werd uit gemaakt en dat het allemaal wel mee leek te vallen en nu dit.
Ook waarquote:Op donderdag 28 november 2019 23:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Die lui die via social media overal menen op te moeten reageren moet je vooral niet naar luisteren.
Welkom op social media, waar je bij voorbaat al schuldig bent en aan het kruis moet.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:20 schreef Reismeis het volgende:
Wel treurig eigenlijk dat die zoon die alles in het werk gezet heeft, op sociale media voor fantast werd uit gemaakt en dat het allemaal wel mee leek te vallen en nu dit.
Eerst sliepen er meerdere kinderen tegelijk in het bed met hun vader, vanaf 2014 was er een vaste dochter die de plek van de oermoeder innam.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Momo het volgende:
Kinderen in Ruinerwold moesten voor straf in hondenhok en dochter sliep bij vader in bed.twitter:Alfred_Meester twitterde op donderdag 28-11-2019 om 21:10:00De zaak-Ruinerwold kantelt. https://t.co/RONmW8GTGM reageer retweet
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 04:46 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is de Oostenrijker Hermann, wiens vrouw door Gerrit is afgepakt, en die vrouw is daarna 10 maal zwanger gemaakt (negen kinderen) . Toen Hermann een keer zijn stem eens verhief tegen Gerrit, werd hij aan het plafond gehangen, waarna hij blijvend kreupel is geworden.
en daarna werd de dochter de oermoeder... gatverdammequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:40 schreef Idisrom het volgende:
De Oostenrijker Hermann werd een volgeling en werknemer van Gerrit Jan van D.
Gerrit Jan overtuigde zijn volgelingen dat hij kon schuiven met geesten. Hij kon ze uit lichamen halen, en vervolgens transporteren naar andere lijven.
Volgens deze methode had hij in de jaren '80 de vrouw van Hermann afgepakt. Gerrit Jan verklaarde dat de ziel van de vrouw plotseling was vertrokken naar het geestenrijk, en als het lichaam dan toch 'leegstond', kon daar net zo goed de ziel van 'de oermoeder' intreden.
Bron: de papieren Telegraaf, pagina T2.
Ik vrees dat die vrouw een heel moeilijk en zwaar leven onder het regime van Gerrit Jan heeft gehad
Tevens: geen DM's openbaar makenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik kreeg deze DM op 29-11-2019 @ 08:54:09
Niet alleen op social media, ook hier in dit topic was wel een enkeling te vinden die dacht dat het een mediastunt was.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:20 schreef Reismeis het volgende:
Als mensen die iets weten niets vertellen, houdt alles op. Voordat de politie kan ingrijpen moet er eerst een vermoeden van onraad zijn. Het kan in ieder land gebeuren.quote:
Als ik de recensies zo lees is het nogal een eenzijdig verhaal zonder wederhoor - cashen cashen cashen..quote:
Nee, de nadruk ligt vooral op de visie van de vader, en de keuze die hij gemaakt heeft. De teleurstelling van bepaalde zaken bij de overheid en gemeentes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ik de recensies zo lees is het nogal een eenzijdig verhaal zonder wederhoor - cashen cashen cashen..
Als de kinderen en het gehele verhaal niet aan bod komt/komen, kun je m.i. niet van een respectvolle benadering spreken. Zoiets binnen 3-4 maanden lanceren is echt not donequote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de nadruk ligt vooral op de visie van de vader, en de keuze die hij gemaakt heeft. De teleurstelling van bepaalde zaken bij de overheid en gemeentes.
Had hij die gekke geesten en onreine gedragsstoornissen niet gehad, dan was die zijn tijd ver vooruit.
Vond het vooral respectvol.
Dat lijkt me win-win.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:28 schreef Zipportal het volgende:
'Josef B. in hongerstaking'
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/160895/Josef-B-in-hongerstaking
En dus is het beter om je kind weg van de rest van de wereld te houden? Het lijkt mij dat geen enkel weldenkend mens dat denkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Je zou maar uit die boerderij gehaald zijn en deze shit, corona, klimaatcrisis, greta, en de Kozp, blm over je heel krijgen...
Dan duik je toch als weldenkend mens, zoals je pa al zei de kelder in...
Ik heb de laatste weken veel aan deze kinderen gedacht. Iedere weldenkende ouder denk nu toch wtf? Ongeacht kleur of religie
Nee, verre van.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En dus is het beter om je kind weg van de rest van de wereld te houden? Het lijkt mij dat geen enkel weldenkend mens dat denkt.
Ze waren an sich al wel heel erg gewend aan 'blijf thuis!' en social distancing.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, verre van.
Maar 2020 is een heel vreemd jaar.
quote:Ruinerwold-zaak op losse schroeven: 'te complex voor vader'
Als ik vroeg om een cirkel te tekenen, tekende hij een kruis", zegt een deskundige in de rechtbank. Het typeert volgens haar de geestelijke gezondheid van Gerrit Jan van D, de man die jarenlang met zes van zijn kinderen in totale afzondering leefde op een boerderij in Ruinerwold.
Ook hier weet pa te profiteren van naďviteit...quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Als ik vroeg om een cirkel te tekenen, tekende hij een kruis
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:20 schreef mascara-klodder het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)plex-voor-vader.html
[..]
Dat laatste heeft volgens mij niets met die hersenbloeding te maken.quote:De zelfverklaarde profeet van zijn eigen religie kan door een hersenbloeding amper meer praten en zijn geheugen en realiteitszin lijken ernstig aangetast.
Aannames, dat kán wel degelijk na een beroerte niet meer lukken door neuropsychologische stoornissenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste heeft volgens mij niets met die hersenbloeding te maken.
Dat hij een kruis tekende denk ik ook niet, tenzij hij geen rondje meer kon tekenen omdat hij amper een pen/potlood op papier kon zetten en dat kruis de toevallige uitkomst was, maar als hij duidelijk een kruis tekende terwijl hem gevraagd was een cirkel te tekenen dan is dat volgens mij pure dwarsigheid en niet mee willen werken geweest.
Het kruis als alternatief voor de middelvinger.
Oh, daar twijfel ik niet aan, ik geloof alleen niet dat dat in dit geval zo is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Aannames, dat kán wel degelijk na een beroerte niet meer lukken door neuropsychologische stoornissen
Je lijkt hem te kennen... Indien ja dan weet je het misschien en anders is het pure speculatie waar we zoals gewoonlijk niets voor kopen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan, ik geloof alleen niet dat dat in dit geval zo is.
Deze man is tot op het bot slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |