Ik vind de kwaliteit vd Mc echt vele malen beter. Die wordt pas vaak gebasht, terwijl het gewoon prima snackvoer is. Happy Italy vind ik niks. Het is eetbaar, maar ik wil meer dan eetbaar als ik uit eten ga.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:37 schreef Clubsoda het volgende: [..] Het wordt hier altijd zo gebasht, maar het was een prima bodem met een tamelijk overdreven hoeveelheid kaas, maar echt veel beter dan de Mac bijvoorbeeld terwijl het wel zo'n beetje in dezelfde prijsrange valt.
Ik zie er cordon bleu in.quote:
Weet k veel, ik had haast want lapo, voor je het weet loop je in de messen van de topicpolitiequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Als die op dat plaatje dat een echte Wiener is, dan onstpringt Eugenie de dans
Kan ook prima inderdaadquote:
Ik vind de frietjes van de Mac lekker maar omdat ze zo smal zijn, zijn ze na vier happen koud en dan zijn ze meh. Van de burgers vind ik de inhoud ok maar die broodjes zo akelig slap en flets. Ik heb zó ontzettend vaak bij de Mac gegeten in mijn jeugd dat ik er zelden nog zin in heb.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit vd Mc echt vele malen beter. Die wordt pas vaak gebasht, terwijl het gewoon prima snackvoer is. Happy Italy vind ik niks. Het is eetbaar, maar ik wil meer dan eetbaar als ik uit eten ga.
Is dat kalfsvlees?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Als die op dat plaatje dat een echte Wiener is, dan onstpringt Eugenie de dans
Die komen helemaal niet van een varken. Hiervoor met er een lief klein kalfje dood.quote:
Damn dat ben ik wel bedrogen met varkensschnitzel en kipschnitzelquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet van een varken. Hiervoor met er een lief klein kalfje dood.
Ik vond het al lang duren ja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet k veel, ik had haast want lapo, voor je het weet loop je in de messen van de topicpolitie
Ik lust alleen de hamburger en de frietjes. En vroegah (20 jaar geleden) nam ik de salade ook wel eens. Met thousand islandsdressing toen nog. En een hele andere salade dan nu.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind de frietjes van de Mac lekker maar omdat ze zo smal zijn, zijn ze na vier happen koud en dan zijn ze meh. Van de burgers vind ik de inhoud ok maar die broodjes zo akelig slap en flets. Ik heb zó ontzettend vaak bij de Mac gegeten in mijn jeugd dat ik er zelden nog zin in heb.
Thanksquote:
Ja, die nam ik ook altijd. Naturel salade met 1000 islandsquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lust alleen de hamburger en de frietjes. En vroegah (20 jaar geleden) nam ik de salade ook wel eens. Met thousand islandsdressing toen nog. En een hele andere salade dan nu.
Dus ik kom er eigenlijk nooit.
Cordon bleuquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand zegt dat het een wiener moet voorstellen dus dat verzinnen jullie erbij. Het is een schnitzel, om precies te zijn drie op een bord. En in dit geval zeg ik dat ze van een varken zijn. En het is mijn topic dus ik heb gelijk
Nee, maar ik gebruikte het als escape voor je gemoedsrust, omdat je niet voor niets 'arme Eugenie' als tt koos.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand zegt dat het een wiener moet voorstellen dus dat verzinnen jullie erbij. Het is een schnitzel, om precies te zijn drie op een bord. En in dit geval zeg ik dat ze van een varken zijn. En het is mijn topic dus ik heb gelijk
Ik heb echt nog nooit lauwe frites gehad daar. Maar goed. Het is allebei natuurlijk gewoon goedkoop fast-food. Bij happy Italy krijg je ook gewoon analoogkaas op je pizza.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind de frietjes van de Mac lekker maar omdat ze zo smal zijn, zijn ze na vier happen koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |