Juist. .quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:18 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar toen zat ik ook nog niet op FOK!.
Die docu stond een hele tijd op Google Videos, maar da's nu uit de lucht helaasch. Wellicht dat de makers nog een versie hebben liggen die te uploaden is. Al kan ik me voorstellen dat de deelnemers misschien ook wel een dvd'tje hebben.
Ah, ik heb een re-upload gevonden;
Er was een voorraadkast?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al heb ik maar 2 grunn meets meegemaakt, incl 1 met logeren bij Nikky, het waren ook erg goeie meets. Maar SamSam was toch apart, nergens hadden we echt onze eigen kroeg, geen rekening houden met anderen maar gewoon alles kon. Neukpartijen in de voorraadkast etc, incl fotos van de betrapten .
The international school kwam natuurlijk ook nog regelmatig langs .
A-not-mine! .quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Er was een voorraadkast?
En dat vertel je nu pas?!
Hier alles prima hoor .quote:
Ieuw nee, natuurlijk niet. Ik heb het kwartet des levens nog niet compleet. Ik heb huisje en beestje. Mis nog de partner & kind(eren) kaart.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier alles prima hoor .
Jij zeker een leven en allerlei dingen die horen enzo? .
Same here .quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ieuw nee, natuurlijk niet. Ik heb het kwartet des levens nog niet compleet. Ik heb huisje en beestje. Mis nog de partner & kind(eren) kaart.
Maar zo rolde ik ook al op school 50% is een officiele voldoende 😎
Verder? Ik prefereer ‘anders’.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here .
Niets tegen de FOK!kers die wel "verder" zijn, more power to them, maar ik ben nog steeds dezelfde HW als toen.
Of het goed of slecht is, dunno .
Dankzij jou weet ik gewoon dat er een naam is voor niet kunnen ruikenquote:
En dat laatste herinner ik me dan weer niet... Maar gelukkig help je me het onthoudenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:43 schreef static het volgende:
Sjezus, dat jullie dat allemaal nog weten. Herinner me nog dat ik met champagne-flessen in de rondte sloeg (in positieve zin) en Bossbeetle over mijn schoenen heeft gekotst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opa, die mis ik toch nog wel hoorNobody ever seems to remember life is a game we play
Ja jij bent toen erg lang spoorloos geweest 😅 was na Utrecht meen ik. Iedereen bezorgd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die ene keer dat jullie dachten dat ik ergens in een greppel lag terwijl ik gewoon tijd nodig had om bij te komen van een crewmeet.
Was utrecht, de enige in amsterdam waar ik bij was was een plundermeet waarbij jullie 'toevallig' bij mr. coco's op de nieuwedijk aan het eten waren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jij bent toen erg lang spoorloos geweest 😅 was na Utrecht meen ik. Iedereen bezorgd.
Dat was later volgens mij. Was dat niet Skippy22 of zoiets?quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weet het verhaal nog van een of andere autist die in zijn broek had gepist
De grootste die ik me kan herinneren was de ONZ-meet in 2006 in de Stairway, volgens mij liepen daar toen rond de 70 man van FOK! rond.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat was nog niet eens de drukste meet ooit, tegenwoordig ben je blij als er 10 man komen opdagen .
Ik ben al die aftertopics aan het nalezen .
Wat een bekentenis!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:49 schreef Blues het volgende:
Uit den ouden doosch:
Ik ben bij de berenkuil/5 jaarsmeet door Dagonet naar de WC gebracht.. alleen niet op tijd. Maar dat heeft hij nooit geweten.. teruggelopen naar hopelijk de goede tent waar eigenlijk @:BE zou slapen dacht ik en naast mijn eigen vent wakker geworden gelukkig, maar dat had zomaar anders kunnen zijn.
My god wat was ik dronken toen
Met @:Heatwave limoentjes van de Corona uitwisselen op meetings hè Zuurtje
Lol ja! Geen idee welk jaar maar Stairways, volgens mij heeft niemand hem ook gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat was later volgens mij. Was dat niet Skippy22 of zoiets?
Ja hallo, met zulke aantallen ligt er altijd wel ergens een om de hoek natuurlijk..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht al, waar blijven de ex-en? .
True that .quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja hallo, met zulke aantallen ligt er altijd wel ergens een om de hoek natuurlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |