abonnement Unibet Coolblue
pi_189542647
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:45 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik heb zelf ook weinig zin om naar Ajax-RKC te kijken, maar kijk wel uit naar de potjes tegen AZ psv en feyenoord.
Ik denk dat spelers er ook zo in staan :P Daarom is het ook zo knap dat bepaalde topteams/topatleten op hun prime week in week uit konden presteren, niet alleen in de topwedstrijden maar ook tegen de mindere goden.
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:48:48 #102
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189542672
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat spelers er ook zo in staan :P Daarom is het ook zo knap dat bepaalde topteams/topatleten op hun prime week in week uit konden presteren, niet alleen in de topwedstrijden maar ook tegen de mindere goden.
zoals ik net tegen je in het psv topic zeg, psv heeft de onervarenheid en ajax heeft de motivatie die een probleem kunnen zijn in wedstrijden. de club die die wedstrijden de meeste punten haalt zal kampioen worden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:49:37 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189542682
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat spelers er ook zo in staan :P Daarom is het ook zo knap dat bepaalde topteams/topatleten op hun prime week in week uit konden presteren, niet alleen in de topwedstrijden maar ook tegen de mindere goden.
dat hoort wel bij het vak vind ik, het is wel zo dat ze maar kort samen zijn na zo'n interlandperiode, blijkbaar te kort om toch de minimale scherpte te hebben.
pi_189542739
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat hoort wel bij het vak vind ik, het is wel zo dat ze maar kort samen zijn na zo'n interlandperiode, blijkbaar te kort om toch de minimale scherpte te hebben.
Mwoah, zal dat het zijn? Ik denk dat het vooral het affice RKC uit is, wetende dat je een paar dagen later weer tegen Chelsea mag spelen. Daarom heb ik ook zo'n bewondering voor gasten als Federer en eerder bijv. Schumacher, die deden gewoon hun kunstje ongeacht de situatie. Altijd dezelfde frisheid/energie, dat is gewoon heel knap.
pi_189542909
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mwoah, zal dat het zijn? Ik denk dat het vooral het affice RKC uit is, wetende dat je een paar dagen later weer tegen Chelsea mag spelen. Daarom heb ik ook zo'n bewondering voor gasten als Federer en eerder bijv. Schumacher, die deden gewoon hun kunstje ongeacht de situatie. Altijd dezelfde frisheid/energie, dat is gewoon heel knap.
Maar dat zijn solo sporten, heel anders dan wanneer je 11 man met dezelfde mentaliteit op het veld moet hebben.
pi_189542949
Willen jullie trouwens even lachen op deze maandagochtend?

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357901

Artikeltje uit augustus :)
  maandag 21 oktober 2019 @ 09:16:00 #107
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189542976
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:14 schreef Simmertje het volgende:
Willen jullie trouwens even lachen op deze maandagochtend?

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357901

Artikeltje uit augustus :)
Hans Kraay.... fijne man, goede blik op het voetbal, maar bij spelers individueel, is hij een drama in om potentie te herkennen.


edit: die comments _O-

Goed om te horen, Feyenoord heeft straks met Haps, Senesi, Ié en Karsdorp de beste defensie van de Eredivisie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 21 oktober 2019 @ 09:19:01 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189543014
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mwoah, zal dat het zijn? Ik denk dat het vooral het affice RKC uit is, wetende dat je een paar dagen later weer tegen Chelsea mag spelen. Daarom heb ik ook zo'n bewondering voor gasten als Federer en eerder bijv. Schumacher, die deden gewoon hun kunstje ongeacht de situatie. Altijd dezelfde frisheid/energie, dat is gewoon heel knap.
Freek Jansen van het AD had het daarover, schijnt tegen Heerenveen een beetje hetzelfde geweest te zijn maar toen werd het nog op een normale manier recht gezet in de 2e helft en het is zeker zo dat Ajax de wedstrijd voor een CL wedstrijd het rustiger aan doet.

Individuele sporters vind ik wel moeilijk vergelijkingsmateriaal, wel met je eens over hun maar in een team kan een individu nog zo hard willen als die 10 anderen er geen zin in hebben wordt het moeilijk tenzij die ene van het kaliber Ronaldo Messi is.
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:20:46 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189543905
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik niet :D Maar dat eerste wel inderdaad. Het gevaar voor Ajax ligt wat mij betreft in de wedstrijden tegen de nummer 9 t/m 18, daar moet je op de 1 of andere manier toch de motivatie zien op te brengen om voldoende energie in zo'n potje te steken. Tegen PSV, Feyenoord en AZ zal dat nog wel lukken, maar tegen RKC is dat schijnbaar lastiger (wat ik ook wel begrijp).
Dit spreekt elkaar tegen. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:28:40 #110
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189544011
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189544243
We gaan het zien deze week. Win je aankomende woensdag en zondag dan kun je die wedstrijd tegen RKC uit gewoon afdoen als een "3 punten en niet meer omkijken" wedstrijd beschouwen.

Een Juve wint ook maar nipt dit weekend, een Bayern speelt gelijk tegen Augsburg, Real Madrid verliest van Malaga en ga zo maar door. Het kan gewoon niet altijd top zijn, 3 punten pakken is dan het enige wat telt.
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:46:35 #112
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189544275
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:44 schreef Simmertje het volgende:
We gaan het zien deze week. Win je aankomende woensdag en zondag dan kun je die wedstrijd tegen RKC uit gewoon afdoen als een "3 punten en niet meer omkijken" wedstrijd beschouwen.

Een Juve wint ook maar nipt dit weekend, een Bayern speelt gelijk tegen Augsburg, Real Madrid verliest van Malaga en ga zo maar door. Het kan gewoon niet altijd top zijn, 3 punten pakken is dan het enige wat telt.
zo kijk ik uberhaupt naar de wedstrijd tegen RKC, ongeacht het resultaat verder tegen Chelsea en Feyenoord.
RKC speelde verder ook gewoon goed voetbal, ik heb ze verder nog niet gezien dit seizoen, maar op basis van deze wedstrijd snap ik niet dat ze onderaan staan. Met een beetje meer geluk voor de goal hadden ze echt een aantal keer gescoord, dat kan toch niet elke wedstrijd zo voor ze tegen zitten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189544315
En laten we niet vergeten, deze man werd ook enorm gemist afgelopen zaterdag:

  maandag 21 oktober 2019 @ 10:51:00 #114
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189544347
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:49 schreef Simmertje het volgende:
En laten we niet vergeten, deze man werd ook enorm gemist afgelopen zaterdag:

[ afbeelding ]
natuurlijk is hij belangrijk, maar het lag er echt aan dat het tussen de interland en Chelsea in zit, geloof mij nou dat wanneer deze wedstrijd aankomend weekend was geweest, we er makkelijk(er) hadden gewonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 21-10-2019 10:56:37 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189544464
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

natuurlijk is hij belangrijk, maar het lag er echt aan dat het tussen de interland en Chelsea in zit, geloof mij nou dat wanneer deze wedstrijd aankomend weekend was geweest, we er makkelijk(er) hadden gewonnen.
We gaan het zien, ik durf aankomende woensdag echt niet te voorspellen. Heb er wel echt ongelooflijk veel zin in, leuke ploeg ook wel dat Chelsea dit jaar. De sfeer zal wel weer heerlijk zijn in het stadion *O*
pi_189544471
Als de organisatie niet goed staat door gebrek aan concentratie en het meer op een fysieke strijd aankomt, dan ga je er geheid onderuit met Veltman en Blind achterin. Die kunnen dan strijd fysiek niet aan. In de CL zien we vaak momenten dat het even niet goed staat maar dit wordt tot nu toe snel rechtgezet waardoor het niet op een fysieke strijd aankomt.

Ajax gaat problemen krijgen als ze langere fases in een wedstrijd niet de concentratie kunnen hebben om taken correct uit te voeren tegen betere ploegen. Tegen RKC kom je er nog wel vanaf. Maar tegen een AZ of Vitesse of zelfs in de CL zou je keihard onderuit gaan. Op zulke momenten mis je iemand wel die de strijd aankan en duels wint op fysiek IPV spelinzicht. En daarmee voorkomt dat tegenstanders bloed ruiken en erover heen denderen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:00:00 #117
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189544485
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:58 schreef Simmertje het volgende:

[..]

We gaan het zien, ik durf aankomende woensdag echt niet te voorspellen. Heb er wel echt ongelooflijk veel zin in, leuke ploeg ook wel dat Chelsea dit jaar. De sfeer zal wel weer heerlijk zijn in het stadion *O*
ik durf het ook niet meer te voorspellen, kan 3-0 worden kan ook 0-3 worden. Geluk houdt een keer op zou je zeggen, maar is het wel geluk?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:03:54 #118
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189544553
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:59 schreef marp0 het volgende:
Als de organisatie niet goed staat door gebrek aan concentratie en het meer op een fysieke strijd aankomt, dan ga je er geheid onderuit met Veltman en Blind achterin. Die kunnen dan strijd fysiek niet aan. In de CL zien we vaak momenten dat het even niet goed staat maar dit wordt tot nu toe snel rechtgezet waardoor het niet op een fysieke strijd aankomt.

Ajax gaat problemen krijgen als ze langere fases in een wedstrijd niet de concentratie kunnen hebben om taken correct uit te voeren tegen betere ploegen. Tegen RKC kom je er nog wel vanaf. Maar tegen een AZ of Vitesse of zelfs in de CL zou je keihard onderuit gaan. Op zulke momenten mis je iemand wel die de strijd aankan en duels wint op fysiek IPV spelinzicht. En daarmee voorkomt dat tegenstanders bloed ruiken en erover heen denderen.
verschil is tot nog toe dat ze het tegen de grotere tegenstanders wel kunnen, maar enkel tegen de mindere goden de concentratie niet kunnen vasthouden. Tot nog toe kom je er dus mee weg.

ik denk niet dat ze concentratie problemen zullen hebben woensdag tegen Chelsea.
ook tegen feyenoord (hoe slecht ze ook zijn) zal het niet aan de concentratie liggen. (Feyenoord zal er vol op klappen dus ook die wedstrijd valt nooit te voorspellen)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189544579
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

verschil is tot nog toe dat ze het tegen de grotere tegenstanders wel kunnen, maar enkel tegen de mindere goden de concentratie niet kunnen vasthouden. Tot nog toe kom je er dus mee weg.

ik denk niet dat ze concentratie problemen zullen hebben woensdag tegen Chelsea.
ook tegen feyenoord (hoe slecht ze ook zijn) zal het niet aan de concentratie liggen. (Feyenoord zal er vol op klappen dus ook die wedstrijd valt nooit te voorspellen)
Dat verwacht ik ook niet, alleen je hebt zulke wedstrijden 2-3 keer in een seizoen er wel tussen zitten.

Ik voorspel tegen Chelsea een 2-1 overwinning voor Ajax. Thuisvoordeel zal een grote rol spelen in deze wedstrijd.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:06:54 #120
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189544596
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:05 schreef marp0 het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook niet, alleen je hebt zulke wedstrijden 2-3 keer in een seizoen er wel tussen zitten.

Ik voorspel tegen Chelsea een 2-1 overwinning voor Ajax. Thuisvoordeel zal een grote rol spelen in deze wedstrijd.
als we woensdag weer winnen is CL overwinteren echt binnen handbereik.
overigens als Lille verliest van Valencia, is overwinteren zeker.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189544818
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:06 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als we woensdag weer winnen is CL overwinteren echt binnen handbereik.
overigens als Lille verliest van Valencia, is overwinteren zeker.
Zou wel heel fijn zijn als we woensdag winnen, ik zie ons namelijk absoluut niet winnen uit bij Chelsea.
pi_189545321
Zomaar wat quotes van een random chelsea forum:

"If this was 2 years ago then yes, but they are a force once again now. Even with the losses of De Lijt and De Jong, which are blows they still have fantastic players. Added Promes too who is a good addition. I am not surprised Ajax are favourites. We lost to Valencia at home 1-0, while they dismantled them away from home 3-0. They also have a known system they have been working on for years while we are a team in transition despite the excellent work we have done this season."

"PARK THE BUS FC 2012 NEEDED"

"Ajax haven't lost a game this season... 😬"

"They are an outstanding team though even without Frenkie de Jong and Matthijs de Ligt. They'd probably be 2nd or 3rd in the standings right now if they played in Premier League"

Hebben gelukkig niet naar RKC uit gekeken :')
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:50:08 #123
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189545365
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Zomaar wat quotes van een random chelsea forum:

"If this was 2 years ago then yes, but they are a force once again now. Even with the losses of De Lijt and De Jong, which are blows they still have fantastic players. Added Promes too who is a good addition. I am not surprised Ajax are favourites. We lost to Valencia at home 1-0, while they dismantled them away from home 3-0. They also have a known system they have been working on for years while we are a team in transition despite the excellent work we have done this season."

"PARK THE BUS FC 2012 NEEDED"

"Ajax haven't lost a game this season... 😬"

"They are an outstanding team though even without Frenkie de Jong and Matthijs de Ligt. They'd probably be 2nd or 3rd in the standings right now if they played in Premier League"

Hebben gelukkig niet naar RKC uit gekeken :')
dit is pas leuk na de wedstrijd, ALS je hem daadwerkelijk gewonnen hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189545626
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Zomaar wat quotes van een random chelsea forum:

"If this was 2 years ago then yes, but they are a force once again now. Even with the losses of De Lijt and De Jong, which are blows they still have fantastic players. Added Promes too who is a good addition. I am not surprised Ajax are favourites. We lost to Valencia at home 1-0, while they dismantled them away from home 3-0. They also have a known system they have been working on for years while we are a team in transition despite the excellent work we have done this season."

"PARK THE BUS FC 2012 NEEDED"

"Ajax haven't lost a game this season... 😬"

"They are an outstanding team though even without Frenkie de Jong and Matthijs de Ligt. They'd probably be 2nd or 3rd in the standings right now if they played in Premier League"

Hebben gelukkig niet naar RKC uit gekeken :')
En niemand heeft ajax zien spelen. Eerst maar even winnen, hoewel ik vooraf Valencia toch hoger had ingeschat tegenover Chelsea.
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:04:12 #125
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189545652
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En niemand heeft ajax zien spelen. Eerst maar even winnen, hoewel ik vooraf Valencia toch hoger had ingeschat tegenover Chelsea.
"We lost to Valencia at home 1-0, while they dismantled them away from home 3-0."
zegt genoeg over hun kennis van die wedstrijd.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')