Ik voel me moe, en moet zo werken..
Bovendien twijfel ik, of ik nou, zoals afgesproken
al met een hele tablet moet beginnen..
Ik ben bang dat ik dan nog meer moe word...
quote:Wat voor tablet?
Op zaterdag 11 januari 2003 07:31 schreef Wolkje het volgende:Bovendien twijfel ik, of ik nou, zoals afgesproken
quote:*Jaloers is*
Op zaterdag 11 januari 2003 07:54 schreef Jory het volgende:
Ik ben verliefd
quote:Gewoon rustig opbouwen.
Op zaterdag 11 januari 2003 07:57 schreef Wolkje het volgende:[..]
Paroxitine
Ik heb het zelf ook ooit een tijdje geslikt. Het kan een life-line zijn als je het even niet meer ziet zitten.....
En dan moet ik vandaag nog de hele dag werken ook
Ohwell, I'll live
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 11-01-2003 11:15]
quote:Ik hoop het voor je. En voor mij ook.
Op zaterdag 11 januari 2003 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
Een klein beetje ziekjes nog, maar voor de rest erg goed. Gaat een topdag worden vandaag!
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:17 schreef shmoopy het volgende:
Oe, behoorlijke koppijn.
Afspraken afgezegd voor vandaag en lekker thuis blijven,
hopelijk werken de draakjes een beetje mee.
quote:Jij ook een leukere dag dan de vorige nacht gewenst.
Op zaterdag 11 januari 2003 11:17 schreef DarkElf het volgende:[..]
quote:* Sundae wil die heerlijke koffie van thoth graag proeven
Op zaterdag 11 januari 2003 11:26 schreef thoth het volgende:
Ik maak werkelijk heerlijke koffie, wordt er helemaal wakker van. Het wordt een mooie dag vandaag.
Ben opgewekt, straks wedstrijd, en heb er echt zin in.
Zal es laten zien wat ik kan
Hai APK
hmm, ik hou maar even op met lezen
quote:Klinkt gezellig
Op zaterdag 11 januari 2003 12:03 schreef Fogerty het volgende:
Ik kijk hier uit op een vijver, en daar zijn allemaal mensen (vooral ouders met kinderen) op aan het schaatsen. Als je al niet vrolijk was word je het wel van het kijken ernaar
quote:Ik ga er ook een gezellig dagje van maken,
Op zaterdag 11 januari 2003 11:55 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Niet teveel tobben hoor. Vandaag schijnt de zon.
Nou begrijp ik waarom mensen zo nodig een relatie moeten hebben. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om een tweepersoons dekbed te verschonen. Als je dat in je eentje moet doen dan is dat gewoon hard werk waarvoor je nieteens betaald krijgt.
Ik heb een hekel aan het huishouden.
quote:Gelukkig!
Op zaterdag 11 januari 2003 11:13 schreef DarkElf het volgende:
maar ik heb geslapen
Ik ben erg gespannen en prikkelbaar.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:58 schreef thoth het volgende:
Even pauze.Nou begrijp ik waarom mensen zo nodig een relatie moeten hebben. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om een tweepersoons dekbed te verschonen. Als je dat in je eentje moet doen dan is dat gewoon hard werk waarvoor je nieteens betaald krijgt.
Ik heb een hekel aan het huishouden.
Ik hoopte dat weer goed te maken met een tukkie, helaas.
Ik die altijd in slaap kon vallen als ik ergens 5 minuten rustig lag heb een half uurtje gedut, alles gehoord en toen maar weer uit bed gekropen.
Ik ben echt kapot na bijna 2 weken zo slecht slapen
quote:Wedstrijd? Wat voor sport doe je dan?
Op zaterdag 11 januari 2003 19:49 schreef sundae het volgende:
Ik ben erg moe, maar zeker ook erg voldaan, geweldige wedstrijd gehad![]()
![]()
quote:Paardrijden
Op zaterdag 11 januari 2003 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Wedstrijd? Wat voor sport doe je dan?
quote:haha, ook al, net als Poep... kewl..
Op zaterdag 11 januari 2003 20:01 schreef sundae het volgende:[..]
Paardrijden
Wat doe je, dressuur of springen...
Ik begin nu vast met een schietgebedje, want ik heb best wel honger namelijk .
quote:Psst, beeb, niet zo slowchatten hier.
Op zaterdag 11 januari 2003 20:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
haha, ook al, net als Poep... kewl..
Als mijn hoofd ernaar staat en het is wat warmer ga ik aan haar vragen of ze me les wil geven... ik las net in het Enschede topic dat ze me het aanbood...
.... (Als ze nog wil dan natuurlijk)
[afbeelding]
Op zich staat het me wel toch?Wat doe je, dressuur of springen...
quote:Ik doe dressuur. En het staat je beeldig
Op zaterdag 11 januari 2003 20:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Op zich staat het me wel toch?
Wat doe je, dressuur of springen...
Ontopic:
Ik ben blij, en nog eens blij omdat ik net even met een lief iemand heb gebeld
Ben er net achter gekomen dat mijn ´vriendje´, die ineens spoorloos verdwenen was en aangegeven had dat hij problemen had... nu op vakantie is. En dat is nog niet eens het ergste, maar er is nóg een meisje dat zich net zo´n zorgen om hem maakte als is... op dezelfde manier, zeg maar....
Gemeen. Walgelijk. Dat er zulke mensen bestaan, kan het niet geloven. Een wolf in schaapskleren.
quote:Geen woord meer aan vuil maken, elk contact verbreken en doorgaan met je leven.
Op zaterdag 11 januari 2003 20:59 schreef Loesje29 het volgende:
Ik voel me... stomverbaasd... woest... huilerig.... wraaklustig. Allemaal niet goed dus.Ben er net achter gekomen dat mijn ´vriendje´, die ineens spoorloos verdwenen was en aangegeven had dat hij problemen had... nu op vakantie is. En dat is nog niet eens het ergste, maar er is nóg een meisje dat zich net zo´n zorgen om hem maakte als is... op dezelfde manier, zeg maar....
Gemeen. Walgelijk. Dat er zulke mensen bestaan, kan het niet geloven. Een wolf in schaapskleren.
quote:
Ik voel me... stomverbaasd... woest... huilerig.... wraaklustig. Allemaal niet goed dus.Ben er net achter gekomen dat mijn ´vriendje´, die ineens spoorloos verdwenen was en aangegeven had dat hij problemen had... nu op vakantie is. En dat is nog niet eens het ergste, maar er is nóg een meisje dat zich net zo´n zorgen om hem maakte als is... op dezelfde manier, zeg maar....
Sorry Loesje.
quote:Oh my god.. wat een naai streek
En boos..erg boos... er zijn me weer wat dingen duidelijk geworden wat mensen elkaar aan kunnen doen...gadver...
quote:Heb uiteindelijk een halve tablet genomen,
Op zaterdag 11 januari 2003 07:31 schreef Wolkje het volgende:Ik voel me moe, en moet zo werken..
Bovendien twijfel ik, of ik nou, zoals afgesproken
Verder ben ik moe, en ga ik slapen
Truste
On me: teleurgesteld. Voor de tweede achtereenvolgende dag. Ik ben blij dat ik van huis uit geen trendsetter ben anders zou ik me zorgen moeten gaan maken.
Was het maar weer maandag... lekker werken...
Hm, wel een beetje kut dat ik een parkeerbon kreeg, 40 euro
quote:Wat een lul zeg.
heb de behoefte om naar een feest te gaan; vol laten lopen en alleen maar dansen in mijn eentje... heb die behoefte steeds vaker.... maar ja....
quote:Take good care of yourself.
Op zondag 12 januari 2003 00:27 schreef DarkElf het volgende:
heel gezellig etentje gehad, ben moe, maar niet moe genoeg om te slapen, ga lekker aan de drank: maakt me allemaal geen flikker uit
quote:Heb deze week weinig geslapen. Elke avond rond 1:30 naar bed en dan rond 8:00 weer op. Is aan te raden, dan slaap je zekers wel. Mijn lichaam reageert er in ieder geval beter op dan vroeg naar bed (voor tienen). Ben nu ook aan de drank. Wodka met wat erbij.... Totdat de fles leeg is.. proost!
Op zondag 12 januari 2003 00:27 schreef DarkElf het volgende:
heel gezellig etentje gehad, ben moe, maar niet moe genoeg om te slapen, ga lekker aan de drank: maakt me allemaal geen flikker uitheb de behoefte om naar een feest te gaan; vol laten lopen en alleen maar dansen in mijn eentje... heb die behoefte steeds vaker.... maar ja....
quote:Natuurlijk meis
Op zondag 12 januari 2003 00:34 schreef Moonah het volgende:[..]
Take good care of yourself.
En heel stiekem hoop ik dat er een orkaan precies door zijn hotelkamer in Rio raast... Hoe durft hij vakantie te gaan vieren terwijl hij me haast echt kapot heeft gemaakt en hij me liet geloven dat hij in een superdip zat, lafaard
quote:Geen energie meer aan verspillen. Zulke klootzakken zijn jou zeker niet waard, en je energie kun je veel beter voor andere dingen gebruiken.
Op zondag 12 januari 2003 01:48 schreef Loesje29 het volgende:
En heel stiekem hoop ik dat er een orkaan precies door zijn hotelkamer in Rio raast... Hoe durft hij vakantie te gaan vieren terwijl hij me haast echt kapot heeft gemaakt en hij me liet geloven dat hij in een superdip zat, lafaard
Lekker de halve zondag en lekker niet de deur uit.
Welterusten voor degenen die nu nog wakker zijn.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 03:36 schreef Fogerty het volgende:
Net terug van een dansfeest en niet meer zo aangeschoten.Lekker de halve zondag
en lekker niet de deur uit.
ben na 2 uur naar bed gegaan, flink aantal keer wakker geweest en nu al een tijdje echt eruit.
Ben moe, ben duf, maar ik val niet in slaap.
En blij dat ik het gisteren zo naar m'n zin had op het feest; ik heb die gevoelens dus ook nog in me en dat was even behoorlijk geruststellend.
quote:Chronisch slecht slapen is verschrikkelijk en zenuwslopend, ik weet er helaas alles van ...
Op zondag 12 januari 2003 09:07 schreef DarkElf het volgende:
heb me keurig gedragen, en ben niet doorgeschoten in drinken.ben na 2 uur naar bed gegaan, flink aantal keer wakker geweest en nu al een tijdje echt eruit.
Ben moe, ben duf, maar ik val niet in slaap.
Ik hoop dat dat snel beter wordt bij je
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:23 schreef Noayla_ het volgende:
Aanzienlijke kater.En blij dat ik het gisteren zo naar m'n zin had op het feest; ik heb die gevoelens dus ook nog in me en dat was even behoorlijk geruststellend.
Fijn dat je je zo vermaakt hebt en kon voelen dat je genoot
quote:Ontzéttende koppijn (eigen schuld
Op zondag 12 januari 2003 11:34 schreef DarkElf het volgende:[..]
en lekkere nadorst?
Fijn dat je je zo vermaakt hebt en kon voelen dat je genoot
Af en toe wisselt het door de dag heen maar dat heeft iedereen wel volgens mij.
Ik heb zin om formule 1 te kijken nu Jos verstappen weer meedoet
En trots, heb al twee en half uur voor school gewerkt
Kut opdracht!
Verpest gewoon m'n hele dag..
Maar toch wel ok.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:30 schreef Moonah het volgende:
Ik heb de lente in mijn bol.
Lekker hoor! Ik ben zelfs een soort voorjaarsschoonmaak begonnen.
Geniet maar lekker van je gevoel
quote:Duh! Laat je maar inspireren
Op zondag 12 januari 2003 15:31 schreef DarkElf het volgende:kom ook ff hier langs!
En gaat het goed
quote:Wat raar, ik zit ook met een lief meisje te chatten
Op zondag 12 januari 2003 16:00 schreef Wolkje het volgende:
Begin een beetje hoofdpijn te krijgen..
Voor de rest zit ik met een heel lief meisje te chatten![]()
En gaat het goed
ik ben gewoon bibberig van de moeheid en dat is absoluut geen prettig gevoel
ik wil zo graag slapen, ik ben zo moe en voel me lichamelijk ellendig ervan.
Maar toch nog steeds een beetje blij van gisteren
quote:Hè verdorie
Op zondag 12 januari 2003 16:32 schreef DarkElf het volgende:
lang geleden dat ik me zo voelde:ik ben gewoon bibberig van de moeheid en dat is absoluut geen prettig gevoel
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:32 schreef DarkElf het volgende:
lang geleden dat ik me zo voelde:ik ben gewoon bibberig van de moeheid en dat is absoluut geen prettig gevoel
quote:he ga is snel leren ipv fokken
Op zondag 12 januari 2003 16:43 schreef Wolkje het volgende:[..]
.. wat vervelend..
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:45 schreef racoon2002 het volgende:[..]
he ga is snel leren ipv fokken
*boos kijkt*
quote:nauwelijks
Op zondag 12 januari 2003 16:42 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Hè verdorie
Slaapmedicatie werkt ook niet?
ik spreek de groot maandag dus eens kijken wat hij zegt.
en over die dromen: ik weet niet of ik onbewust daardoor wakker blijf, ik kan ze me niet eens herinneren
quote:aha, ken dat ook,
Op zondag 12 januari 2003 16:50 schreef DarkElf het volgende:[..]
nauwelijks
ik spreek de groot maandag dus eens kijken wat hij zegt.
en over die dromen: ik weet niet of ik onbewust daardoor wakker blijf, ik kan ze me niet eens herinneren
quote:He meis,
Op zondag 12 januari 2003 16:53 schreef Wolkje het volgende:
He gat, ik word nu al moe..![]()
Ik word iedere dag eerder moe..
Ontoppic: voel me lichtelijk nutteloos worden.....
quote:Heb ook nog steeds hoofdpijn, en voel me nu gewoon..
Op zondag 12 januari 2003 16:56 schreef racoon2002 het volgende:[..]
He meis,
Ff volhouden nu he!!!Ontoppic: voel me lichtelijk nutteloos worden.....
Jij ook even volhouden he..
quote:Wat heb je gister gedaan dan dat je je zo voelt?
Op zondag 12 januari 2003 17:19 schreef Fogerty het volgende:
Ik voel me 'day after'-achtig
quote:Uitgeweest
Op zondag 12 januari 2003 17:23 schreef racoon2002 het volgende:
Wat heb je gister gedaan dan dat je je zo voelt?
Maar het gaat wel hoor, het kost wat moeite, maar het gaat
quote:Gelukkig maar, zondag is hier ook meestal een :'ik voel me erg brak dag' haha, hoort bij het weekend.(al is het soms ook minder leuk)
Op zondag 12 januari 2003 17:27 schreef Fogerty het volgende:[..]
Uitgeweest
Met wat drank op en wat aandacht van mannen en wat leuke muziek en leuke mensen om me heen voel ik me altijd helemaal top.
De dag erna is dan altijd de 'terug naar de realiteit'-dagMaar het gaat wel hoor, het kost wat moeite, maar het gaat
Ontopic,
Ik heb het heel erg koud, en ga is eerst maar is heel erg fijn lekker douchen
Kom ik gister dus in de kroeg staat mevrouw daar wel erg gezellig en intiem te doen met een gast, eerst reageerde ik er niet op. Maar na verloop van tijd werd het me een beetje te gortig, dus beetje rondgevraagd verteld een vriend van me dat ze dus een beetje wat hebben sinds een week of 2. Toen ging bij mij even het lichtje uit. Fijn dat ze het even meld! Heb haar heel kort gesproken, maar ze dacht dat ze het wel duidelijk had gemaakt dat ze niet meer verder met me wilde. Heb geloof nog een halve zin kunnen uitkramen en heb de eer maar aan mezelf gehouden en ben vertrokken. Stond te trillen op me benen en kon die hele klotetent wel afbreken. Nu blijkt bovendien dat bijna iedereen al op de hoogte was, behalve ik. Allemaal erg fijn weer, was ook met stip mijn kortste cafebezoek.
quote:Zoooo herkenbaar dat gevoel!
Op zondag 12 januari 2003 17:27 schreef Fogerty het volgende:[..]
Uitgeweest
Met wat drank op en wat aandacht van mannen en wat leuke muziek en leuke mensen om me heen voel ik me altijd helemaal top.
De dag erna is dan altijd de 'terug naar de realiteit'-dagMaar het gaat wel hoor, het kost wat moeite, maar het gaat
Kom je in je eentje thuis en dan mis je alweer de aandacht die je even tevoren nog kreeg. Geeft inderdaad een katerig gevoel (bovenop de al aanwezige drankkater).
Snel weer uitgaan dus
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:54 schreef Noayla_ het volgende:
Snel weer uitgaan dus
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:37 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me nutteloos
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:40 schreef DarkElf het volgende:[..]
je bent liev, thenx voor je lieve gebaar
I'am walking on sunshine. Alleen is het nog geen zomer maar ook de zomer/lente komt snel dichterbij.
Ben ook snel tevreden. Het enige dat ik nodig heb is een goed gevoel. Geld maakt me niet gelukkig hoewel het wel handig is.
Het is vannacht (vanochtend) heel laat geworden (5.30) eer ik ging (kon) slapen
Pas om 17.00 opgestaan, hartstikke goed voor mijn dag- nachtritme
De rest van de dag was wazig.. ik voel me alleen..eenzaam..good-for-nothing... 't word geloof ik weer tijd voor maandag
Mijn weekend is lange tijd niet zo top geweest!
Mijn lieffie ligt heerlijk te knorren, gezellig de katten eromheen, ik zak heerlijk weg in een fris bed en dan?
Mijn hersens werken op topsnelheid, ik vlieg van vakanties toen ik 12 was naar mijn trouwdag, naar therapie in '96 naar school, naar papa naar etentje van gister, naar vakantie vroeger toen ik op de basisschool zat naar mijn huwelijksreis, naar verleden week, naar wat morgen moet gebeuren naar over drie maanden.....
mij ogen heb ik dicht maar ze blijven bewegen, mijn handen trillen continue en mijn benen maar vooral mijn voeten bewegen zonder dat ik er controle over heb, ik ben misselijk en heb dorst........
mijn god! ik voel me ellendig, zwaar vermoeid en klaarwakker tegelijkertijd
Van de afgelopen 13 nachten heb ik er twee, twee maar! goed geslapen...
dan doen school en haperende gezondheid er gewoon niet zoveel meer toe...
quote:Zit morgen in de weg? Naja waarschijnljk niet helemaal als je al twee weken met slaap aan het stoeien bent. Hoop dat je je snel moe genoeg voelt om in één keer in slaap te vallen.
Op zondag 12 januari 2003 23:47 schreef DarkElf het volgende:
mijn god! ik voel me ellendig, zwaar vermoeid en klaarwakker tegelijkertijdVan de afgelopen 13 nachten heb ik er twee, twee maar! goed geslapen...
Ik ben nog veeeeeeel te wakker maar dat ben ik altijd op zondag. Ritme is overhoop gegooid en dus geen ritme meer. En ik zit teveel te denken. Ook zoiets waar je niets aan hebt. Nog maar wat muziek dan.
quote:Zelfde probleem hier.
Op maandag 13 januari 2003 00:04 schreef thoth het volgende:
Ik ben nog veeeeeeel te wakker maar dat ben ik altijd op zondag.
quote:Dit begint een beetje aan vervelend te grenzen. Ik begin me steeds beter te voelen én wakkerder. Ik ga denk ik wat ambitieuze plannen maken ofzo. Ik ben gewoon te laat op gang gekomen
Op maandag 13 januari 2003 00:24 schreef Fogerty het volgende:[..]
Zelfde probleem hier.
Ik voel mij wel bijzonder goed
quote:
Op maandag 13 januari 2003 00:29 schreef thoth het volgende:
Dit begint een beetje aan vervelend te grenzen. Ik begin me steeds beter te voelen én wakkerder. Ik ga denk ik wat ambitieuze plannen maken ofzo. Ik ben gewoon te laat op gang gekomen
quote:Als je je daar goed bij voelt is dat natuurlijk een prima oplossing.
Op maandag 13 januari 2003 01:39 schreef Fogerty het volgende:[..]
Voorlopig ga ik maar voor de noodoplossing: het WEL laat maken, en 's middags na mijn werk een uurtje gaan slapen
En nu moet ik naar bed, want het is alweer veels te laat.
Het begon al op m'n werk dat ik meteen bij de eerste ritje een kolere hoeveelheid aan spullen moest vervoeren. Niet van die lichte pakjes, maar zware kisten met zuurstofflessen en dozen met blikken verf. Daarna moest er nog wat groots bij een loods opgehaald worden. Zware en grote spullen aan het begin van m'n dienst. Shit.
Kon het ook niet meteen wegbrengen, want opeens kwamen er achter elkaar opdrachten om bij een hangaar ook spulletjes te halen. Kwam ik daar aan, moest het natúúrlijk allemaal nog gepakt worden; wachten.
Na een tergende rit met langzame zondagsrijders eerst die zware shitkisten lossen, daarna die verfdozen. Ho, papieren niet goed, even uitzoeken door zo'n loodsman. Weer wachten. Niet geaccepteerd; moeten weer terug.
Afijn, motor slaat twee keer af door m'n eigen gebrek aan concentratie, súperflauwe grapjes van de poortwachter, andere poortwachter laat me uitstappen om binnen m'n ID-kaart te laten zien terwijl ik al veel langer werk dan zo'n sufkut die ook maar haar werk doet maar ik ben gewoon zwaar pissig, spullen staan niet klaar als ik er aan kom, sigarettenlucht, nog meer trage dagjesmensen op de weg, spullen bijna verkeerd bezorgd en als klap van de avond bijna m'n pink eraf gescheurd doordat zo'n zware handbediende metalen kolere schuifdeur nooit veilig kan zijn voor mensenhanden. Natuurlijk geen grote pleisters voorhanden, want EHBO-kastjes bevoorraden, wasda? Natuurlijk is de Eerste Hulp post ook gesloten, want ja, wat kan er nou gebeuren na 20.00 uur sluitingstijd? Eindelijk bij een hangaar de wond kunnen ontsmetten en een pleister kunnen krijgen. En dan aan het einde van de dienst als laatste naar huis van de ploeg. De tering.
Thuis uit opgewelde woede m'n kamer maar even de prullenbak legen en stofzuigen. En ja hoor, de halve inhoud van de prullenbak kiepert over de grond en de stofzuiger stoot alles weer ff om.
Bah, ik ga nog even douchen en ga dan deze fucking Murphy's Day wegslapen. Cheers.
...tenzij ik straks nog eens uitglij onder de douche.
quote:Komop, wel wat vrolijker meis
Op maandag 13 januari 2003 09:42 schreef DuchessX het volgende:
Kort geslapen dus vreselijk moe, werd om half negen gewekt door een wilde kat én de wekker van Juup©.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 13-01-2003 10:05]
quote:uiteindelijk ben ik na een paar keer proberen om kwart over drie echt in bed blijven liggen en heb haze slaapjes gedaan.
Op zondag 12 januari 2003 23:47 schreef DarkElf het volgende:
In bed:Mijn lieffie ligt heerlijk te knorren, gezellig de katten eromheen, ik zak heerlijk weg in een fris bed en dan?
Mijn hersens werken op topsnelheid, ik vlieg van vakanties toen ik 12 was naar mijn trouwdag, naar therapie in '96 naar school, naar papa naar etentje van gister, naar vakantie vroeger toen ik op de basisschool zat naar mijn huwelijksreis, naar verleden week, naar wat morgen moet gebeuren naar over drie maanden.....
mij ogen heb ik dicht maar ze blijven bewegen, mijn handen trillen continue en mijn benen maar vooral mijn voeten bewegen zonder dat ik er controle over heb, ik ben misselijk en heb dorst........
mijn god! ik voel me ellendig, zwaar vermoeid en klaarwakker tegelijkertijd
Van de afgelopen 13 nachten heb ik er twee, twee maar! goed geslapen...
Werd de eerste keer wakker om 06.00 uur, daarna 06.45, 07.20, 07.45 en eruit om 08.00......
quote:Pas op, ik ben sjagreinig
Op maandag 13 januari 2003 09:45 schreef EggsTC het volgende:[..]
Komop, wel wat vrolijker meis
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:47 schreef DarkElf het volgende:[..]
uiteindelijk ben ik na een paar keer proberen om kwart over drie echt in bed blijven liggen en heb haze slaapjes gedaan.
Werd de eerste keer wakker om 06.00 uur, daarna 06.45, 07.20, 07.45 en eruit om 08.00......
Ik hoop dat het met een half dagje in bed weer wegtrekt, want ik had juist zoveel zin in de toneelrepetitie van vanavond!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
Pas op, ik ben sjagreinig
en toch nog wel een beetje moe van het weekend
quote:
Op maandag 13 januari 2003 10:35 schreef lennard_de_vries het volgende:
Erg kloten.
Een vriend van mij heeft me vriendin verteld dat ze moet oppassen om met mij om te gaan anders zwaait er wat.
Hij is ooit ook gek geweest op haar.
Volgens mij is ie jalours..............
quote:Fijn
Op maandag 13 januari 2003 14:21 schreef Fogerty het volgende:
Alweer een stuk beterAls het zo doorgaat kan ik EN vanavond naar toneel en morgen gewoon weer naar mijn werk.
* in stuiter-modus *
Maar toch voel ik me HEERLIJK
Verder heb ik ook wat hoofdpijn, en eigenlijk moet ik nog boodschappen doen, maarja... geen zin...
Voel me goed voor een maandag. Voel me eigenlijk vrij geweldig en moe maar dat los ik vannacht wel op.
quote:En? Zit het er nog in?
Op maandag 13 januari 2003 17:10 schreef Fogerty het volgende:
Nu de grote test: het avondeten.
quote:Het zit er nog in! Het bewijs is nu geleverd: data-typen is misselijkmakend
Op maandag 13 januari 2003 19:21 schreef Moonah het volgende:
En? Zit het er nog in?
Of was het
quote:Ik heb zoiets gehad bij mn vorige werk. Ik had onwijs last van mn maag als ik er vandaan kwam, maar 's avonds of in het weekend had ik het eigenlijk nooit
Op maandag 13 januari 2003 17:10 schreef Fogerty het volgende:
Ik vraag me af of ik misschien gewoon allergisch ben voor data-entrywerk. De misselijkheid is nu namelijk zo goed als weg, alleen toen ik daarnet wat boterhammen at kwam het een beetje terug. Nu de grote test: het avondeten.
quote:Zeker dat data-entry-baantje wat je toen had?
Op maandag 13 januari 2003 19:23 schreef Tijn het volgende:
Ik heb zoiets gehad bij mn vorige werk.
Morgen moet m'n vader weer het ziekenhuis in en donderdag wordt hij weer voor de derde keer geopereerd
quote:Ik heb 2 jaar lang iedere zaterdag hoofdpijn gehad. Nu ik een paar maanden thuis ben van m'n werk is het helemaal weg. You do the math.
Op maandag 13 januari 2003 19:23 schreef Tijn het volgende:
Ik heb zoiets gehad bij mn vorige werk. Ik had onwijs last van mn maag als ik er vandaan kwam, maar 's avonds of in het weekend had ik het eigenlijk nooit
Verder heb ik zo'n klote gevoel van onmacht. Dingen die je zo graag wil veranderen maar niet weet hoe. Word ik altijd een beetje down van.
Ik ben wel heel erg verliefd, heb dit weekend meer gelachen dan welk weekend dan ook in de laatste paar jaar geloof ik.
quote:Thanks
Op maandag 13 januari 2003 19:39 schreef Fogerty het volgende:
Sterkte jern, ik denk dat heel fok met je meeleeft
Ach wat eigengeilerij en weer een egoboost en wat afleiding.. toch?
Morgenochtend brengen we hem naar Dijkzigt. Zo sneu dat hij alweer zo lang alleen moet liggen daarzo
En weer in die zenuwen of hij uit die narcose komt en nu ook of hij geen infecties zal krijgen door het buisje wat ze in z'n luchtpijp gaan plaatsen.. pfffff
quote:Dan had je zeker weer eens te veel pillen geslikt.
Op maandag 13 januari 2003 19:37 schreef TripleM het volgende:
heb dit weekend meer gelachen dan welk weekend dan ook in de laatste paar jaar geloof ik.
quote:Hoe heet die ziekte ook alweer waar je je zelfbeeld projecteert op anderen? Hmm..
Op maandag 13 januari 2003 19:44 schreef Oxazepam het volgende:
Dan had je zeker weer eens te veel pillen geslikt.
quote:Ach, ben je ziek? Neem een pilletje, dan ben je misschien snel weer beter!
Op maandag 13 januari 2003 19:48 schreef TripleM het volgende:
Hoe heet die ziekte ook alweer waar je je zelfbeeld projecteert op anderen? Hmm..
quote:Nee dankje, bovendien neem jij er vast genoeg voor ons samen..
Op maandag 13 januari 2003 19:50 schreef Oxazepam het volgende:
Ach, ben je ziek? Neem een pilletje, dan ben je misschien snel weer beter!
quote:Ik denk niet dat het nemen van gemiddeld 2 paracetamols per maand genoeg is voor 2 personen
Op maandag 13 januari 2003 19:55 schreefTripleM
het volgende:
Nee dankje, bovendien neem jij er vast genoeg voor ons samen..
quote:Smirnoff Ice, as clear as your conscience.
Op maandag 13 januari 2003 19:57 schreef Oxazepam het volgende:
Ik denk niet dat het nemen van gemiddeld 2 paracetamols per maand genoeg is voor 2 personen!
quote:Ik ben niet zo'n vodka-freak.
Op maandag 13 januari 2003 20:00 schreef TripleM het volgende:
Smirnoff Ice, as clear as your conscience.
Jerney, sterkte voor jou, je vader en de rest van de familie!
quote:He meis!
Op maandag 13 januari 2003 20:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Dood...Nee wacht, zelfs dat is me niet gegund...
quote:*meld* nog steeds nix gedaan aan school, zou er om half 8 mee beginnen voor anderen, no big deal, voor mij a very big problem...
Op maandag 13 januari 2003 20:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik probeer de gedachte aan alles wat ik had moeten doen vandaag te verdringen, maar het lukt niet...
quote:Sterkte
Op maandag 13 januari 2003 19:42 schreef jerney het volgende:[..]
Thanks
Ach wat eigengeilerij en weer een egoboost en wat afleiding.. toch?
Morgenochtend brengen we hem naar Dijkzigt. Zo sneu dat hij alweer zo lang alleen moet liggen daarzo
En weer in die zenuwen of hij uit die narcose komt en nu ook of hij geen infecties zal krijgen door het buisje wat ze in z'n luchtpijp gaan plaatsen.. pfffff
Een knuffel voor Mini
Racoon: Aan het werk jij
Ik voel me leeg, lusteloos, waardeloos.
quote:Meis, je doet je best... als dit niet lukt ben je niet meteen een mislukkeling, hoor! Wees juist trots op jezelf dat je eraan zit te werken. En door te piekeren komt je verslag ook niet sneller af... Je kunt het!
Op maandag 13 januari 2003 20:55 schreef racoon2002 het volgende:
Wil ff melden,
voel me diep ongelukkig, zit huilend achter de computer, en waarom??
Ben bezig met het verslag, wat op zich goed is, maar ik realiseer me heel goed, dat ik er dus nog een achter lig, en als ik die woensdag niet af heb, kan ik weer eens aan mn ouders gaan vertellen wat voor mislukkeling ik ben, dat ik weer eens een opleiding niet af kan maken!godver wat baal ik van mezelf en de fucking prestatiegerichte maatschappy!
quote:Ohw lief meisje
Op maandag 13 januari 2003 20:55 schreef racoon2002 het volgende:
Wil ff melden,
voel me diep ongelukkig, zit huilend achter de computer, en waarom??
Ben bezig met het verslag, wat op zich goed is, maar ik realiseer me heel goed, dat ik er dus nog een achter lig, en als ik die woensdag niet af heb, kan ik weer eens aan mn ouders gaan vertellen wat voor mislukkeling ik ben, dat ik weer eens een opleiding niet af kan maken!godver wat baal ik van mezelf en de fucking prestatiegerichte maatschappy!
Ik ben in ieder geval heel trots op jou!
quote:Dat ben je niet!
Op maandag 13 januari 2003 20:37 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik voel me leeg, lusteloos, waardeloos.
quote:Ojee.. spannend..
Op maandag 13 januari 2003 19:27 schreef jerney het volgende:
Doodzenuwachtig.Morgen moet m'n vader weer het ziekenhuis in en donderdag wordt hij weer voor de derde keer geopereerd
quote:
Op maandag 13 januari 2003 21:22 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me rot..![]()
En nutteloos.. en een beetje down,
wat verminderd wordt door de AD, dus ik voel me ook verdoofd
quote:Wat is AD?
Op maandag 13 januari 2003 21:22 schreef Wolkje het volgende:
AD
quote:?
Op maandag 13 januari 2003 21:30 schreef Juup© het volgende:
[Blaat]
quote:Wat is er Juup?
Op maandag 13 januari 2003 21:30 schreef Juup© het volgende:[..]
[Blaat]
quote:
quote:Yeps met mij wel hoor.
Op maandag 13 januari 2003 21:31 schreef Wolkje het volgende:[..]
Wat is er Juup?
![]()
Alles goed?
quote:lieverd.. je weet me te vinden?
As for me..
Mn moeder ging met wat leraren praten vanaaf, en 1 van die leraren vroeg mn ma of ik niet depressief was...
Het was hem opgevallen...
Dat ik doe alsof ik vrolijk ben, maar diep van binnen af en toe alleen maar kan huilen, alhoewel er zulke fijne dingen zijn in mijn leven op het moment...
Ik ben zo verliefd, en zo blij en gelukkig, maar iets in mij is dat niet.....
Mn ma vroeg of dat klopte... ik heb min of meer ja gezegd, maar ze schonk er niet echt aandacht aan.... ze begon gewoon weer verder te zeuren over mijn slechte schoolprestaties...........
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:24 schreef SolidArt het volgende:![]()
* Sundae voelt zich moe maar voldaan..
Wat een rare dag
quote:Je kan de mijne wel even lenen: daar is het vrij rustig. Alleen ook erg wakker en ik heb hem morgen weer nodig.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet moe zijn, en in bed liggen. Helaas denkt mijn hoofd daar anders over.
Ik wil dus een ander hoofd.
Zucht. Weer te wakker. Dit wordt weer zo´n laat-slapen-vroeg-op-week. Die zijn altijd leuk.
Lekker dromen van een lief meisje dat ik dit weekend weer ga zien met een beetje geluk
quote:Je moeder is niet thuis?
Op dinsdag 14 januari 2003 00:36 schreef Noayla_ het volgende:
Ik kan niet slapen gvd(nog lange niet...nog lange niet...)
Ik ga dus
Maar in mijn hoofd ben ik niet moe. Dus ik hoop dat ik een beetje snel in slaap kom
Misschien dat een uurtje fietsen helpt
anyways, ik voel me brak en leeg...
Arrgghhh dit word een kut-dag
Vanmorgen had ik om 8.30 uur tentamen, terwijl het vannacht helemaal mis ging. Alle stoppen sloegen door, en ik heb tot 2 uur zitten huilen en praten met m'n vriend. Ik ben nu dus heel erg moe, en vanmiddag heb ik nog een tentamen. Eigenlijk kan ik daar beter niet naar toe gaan, want ik zal toch weer een 3 halen net als de vorige drie keren; ik leer het gewoon niet, en snap er ook nog eens geen biet van. Dit tijd en moeite lijken me gewoon vergeefs.
quote:Als je echt weet dat je die beslissing zo snel mogelijk moet nemen: volg je gevoel. je kunt alles wel kapot redeneren, maar vaak zegt je intuitie tocvh wel wat het beste voor je is.
Op dinsdag 14 januari 2003 11:53 schreef micha het volgende:
Ongelukkig, zit even vast en een keuze die ik moet maken probeer ik steeds verder te schuiven omdat ik zelf niet weet of het de goede zal zijn of niet. Ik zal um toch moeten maken maar ik durf niet, het is niet alleen mezelf die ik ermee heb.
quote:Alleen vrouwen hebben die intuitie heb ik gehoord
Op dinsdag 14 januari 2003 12:25 schreef Ripley het volgende:[..]
Als je echt weet dat je die beslissing zo snel mogelijk moet nemen: volg je gevoel. je kunt alles wel kapot redeneren, maar vaak zegt je intuitie tocvh wel wat het beste voor je is.
quote:Mjah, en ondertussen wordt de rest er ook niet beter op. Knopen doorhakken dus, maja, ene moment vind ik het jammer, andere moment vind ik dat ik het gewoon moet doen. Tis nu beetje twijfelen tussen doen en het jammer vinden. *verder piekert*
Op dinsdag 14 januari 2003 12:25 schreef Ripley het volgende:[..]
Als je echt weet dat je die beslissing zo snel mogelijk moet nemen: volg je gevoel. je kunt alles wel kapot redeneren, maar vaak zegt je intuitie tocvh wel wat het beste voor je is.
Ben er vanmorgen achter gekomen dat mijn vriendin al een tijdje een ander heeft. Ze had haar mobiel bij mij vergeten, krijgt ze een sms. Stom toevallig was ik nieuwsgierig en keek ik even. Dat doen we wel vaker bij elkaar, geen geheimen dacht ik.
Maar het smsje was van ene Mirjam. Die schreef dat ze mijn vriendin miste en van haar hield. En dat ze niet kon wachten tot ze haar weer zag. Ik heb toen meer sms'jes gelezen, allemaal van dat soort dingen.
Ik denk dat kan geen meisje zijn. Ik bel die "Mirjam" op: Hey lieverd met Arjan......
Ik heb opgehangen. Mijn vriendin opgebelt op haar werk. Toen ik vroeg wie Mirjam was hing ze op.
Dat was vanmorgen 8.00, sinds dien niks meer van haar gehoord. Ze was zo speciaal voor mij, zo belangrijk
quote:[Blaat]
Op maandag 13 januari 2003 21:56 schreef Juup© het volgende:
Yeps met mij wel hoor.
quote:Je heb haar telefoon dan toch nog?
Op dinsdag 14 januari 2003 12:37 schreef Normannetje het volgende:
Zwaar klote.Ben er vanmorgen achter gekomen dat mijn vriendin al een tijdje een ander heeft. Ze had haar mobiel bij mij vergeten, krijgt ze een sms. Stom toevallig was ik nieuwsgierig en keek ik even. Dat doen we wel vaker bij elkaar, geen geheimen dacht ik.
Maar het smsje was van ene Mirjam. Die schreef dat ze mijn vriendin miste en van haar hield. En dat ze niet kon wachten tot ze haar weer zag. Ik heb toen meer sms'jes gelezen, allemaal van dat soort dingen.
Ik denk dat kan geen meisje zijn. Ik bel die "Mirjam" op: Hey lieverd met Arjan......
Ik heb opgehangen. Mijn vriendin opgebelt op haar werk. Toen ik vroeg wie Mirjam was hing ze op.
Dat was vanmorgen 8.00, sinds dien niks meer van haar gehoord. Ze was zo speciaal voor mij, zo belangrijk
quote:LOL
Op dinsdag 14 januari 2003 12:46 schreef EggsTC het volgende:[..]
Je heb haar telefoon dan toch nog?
Stuur een smsje om met "mirjam" af te spreken![]()
![]()
quote:Wel dom van d'r dat als ze grote geheimen in d'r telefoon heeft staan, dat ze er dan zo onvoorzichtig mee is en 'm bij jou laat liggen..
Op dinsdag 14 januari 2003 12:37 schreef Normannetje het volgende:
Zwaar klote.Ben er vanmorgen achter gekomen dat mijn vriendin al een tijdje een ander heeft. Ze had haar mobiel bij mij vergeten, krijgt ze een sms. Stom toevallig was ik nieuwsgierig en keek ik even. Dat doen we wel vaker bij elkaar, geen geheimen dacht ik.
Wel mazzel voor jou, ben je er tenminste achter, hoe kut het ook mag zijn...
quote:Zow jouw hebk lang niet meer gezien....
Op dinsdag 14 januari 2003 12:55 schreef Qarinx het volgende:[..]
Wel dom van d'r dat als ze grote geheimen in d'r telefoon heeft staan, dat ze er dan zo onvoorzichtig mee is en 'm bij jou laat liggen..
Wel mazzel voor jou, ben je er tenminste achter, hoe kut het ook mag zijn...
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:08 schreef mamamiep het volgende:
Hartstikke rot, maar geen zin om te vertellen waarvan, want ik weet het zelfs niet eens helemaal.
Mn hele lichaam brand, en toch zit ik hier op school...
Ik kan niet zoveel missen, dus moet ik toch maar naar school...
Bah..
Vanmiddag gesprek met coördinator... *ril*
Ik wil niet...
Ook nog wel wat positiefs hoor
Heb erg braaf heel veel Grieks vertaald, voel me nog steeds vlieVd en over 3 dagen is het weer weekend
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 14-01-2003 13:05]
quote:Succes Faithy
Op dinsdag 14 januari 2003 13:03 schreef Faithy het volgende:
ziek...Mn hele lichaam brand, en toch zit ik hier op school...
Ik kan niet zoveel missen, dus moet ik toch maar naar school...
Bah..
Vanmiddag gesprek met coördinator... *ril*
Ik wil niet...
quote:Waarom? Is het gesprek met de coördinator niet goed gegaan?
Op dinsdag 14 januari 2003 13:22 schreef Faithy het volgende:
en stom....
quote:waarom meis?
Op dinsdag 14 januari 2003 13:22 schreef Faithy het volgende:
en stom....
Ps: DE hoe is het met jou?
quote:gaat het nu iets beter? hoop dat je lekker slaapt
Op dinsdag 14 januari 2003 14:20 schreef racoon2002 het volgende:
pfff... ik ben donders moe door gisternacht...
Ging helemaal niet oke zeg maar...
Ga nu uurtje slapen hopen dat ik me dan iets opgewekter voel, en dat dan het verslag afkomt
met mij? moe, lijkt wel of slapen, willen slapen en niet kunnen slapen mijn hele leven beheerst
slaap nu gemiddeld 4 a 5 uur per nacht met tussenpozen.
quote:Gaat wel iets beter, niet meer zo als gisternacht dat niet... maar ach zulk soort aanvallen heb ik altijd snachts als ik al niet goed te pas ben, word ik snacht gek van mezelf en mn eigen gedachtes waar ik niet mee over weg kan, en dat komt nog wel eens voor dus....
Op dinsdag 14 januari 2003 14:21 schreef DarkElf het volgende:[..]
gaat het nu iets beter? hoop dat je lekker slaapt
met mij? moe, lijkt wel of slapen, willen slapen en niet kunnen slapen mijn hele leven beheerst
slaap nu gemiddeld 4 a 5 uur per nacht met tussenpozen.
quote:'s nachts is erg vervelend ja als je gaat malen
Op dinsdag 14 januari 2003 14:24 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Gaat wel iets beter, niet meer zo als gisternacht dat niet... maar ach zulk soort aanvallen heb ik altijd snachts als ik al niet goed te pas ben, word ik snacht gek van mezelf en mn eigen gedachtes waar ik niet mee over weg kan, en dat komt nog wel eens voor dus....
maar goed dat gaat ook weer over en nu gaat het wel weer
Maar over dat slapen, kan niemand er wat aan doen dan?? slaaptabletten is ook nie altijd goed lijkt me maar toch, er moet toch wat aan te doen zijn zodat je wel weer slapen kunt?
Mmmm, flink vervelend meis
nee ik moet hier gewoon even doorheen, ontwenningsverschijnselen van de AD en onderdrukte emoties die ineens sterker naar voren komen nu de AD weg valt.
zal wel weer goed komen
quote:Al 16 jaar niet meer...
Op dinsdag 14 januari 2003 01:17 schreef TripleM het volgende:
Ik ga zo slapen, het gaat alweer een stuk beter.. Je went er op een gegeven moment aan dat je humeur zo snel om kan slaan..Lekker dromen van een lief meisje dat ik dit weekend weer ga zien met een beetje geluk
[..]Je moeder is niet thuis?
On topic: ik heb sinds een week zéér intensief mailcontact met een jongen die ik ken via het net. Het klikt echt absurd goed en we zijn allebei een beetje verbaasd over het feit dat het zo vertrouwd lijkt te voelen
Ik snap er nix van; ik die altijd riep dat internet ontmoetingen niks voor mij waren...
IRL ontmoeting zal zeker gaan plaatsvinden en tot die tijd zit ik lekker een beetje over 'm te fantaseren
En verder ben ik moe want ik heb maar 3 uur geslapen vannacht
quote:niet j. dus?
Op dinsdag 14 januari 2003 14:27 schreef Noayla_ het volgende:[..]
IRL ontmoeting zal zeker gaan plaatsvinden en tot die tijd zit ik lekker een beetje over 'm te fantaseren
klinkt alsof je lekker aan het leven bent de laatste tijd meis
quote:Aha, snap ik, nou ik hoop het maar voor je, dat het niet al te lang duurt, word je zo moe van
Op dinsdag 14 januari 2003 14:27 schreef DarkElf het volgende:[..]
's nachts is erg vervelend ja als je gaat malen
![]()
gelukkig gaat het nu weer beter met je.nee ik moet hier gewoon even doorheen, ontwenningsverschijnselen van de AD en onderdrukte emoties die ineens sterker naar voren komen nu de AD weg valt.
zal wel weer goed komen
ontopic: nu ga ik dus eerst is ff lekker bijslapen!
quote:thenx, ja ik moet donderdag
Op dinsdag 14 januari 2003 14:30 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Ps: succes donderdag(als ik het goed heb tenminste) wou ik toch ff zeggen nog!
ontopic: nu ga ik dus eerst is ff lekker bijslapen!
slaap ze
quote:niet J. inderdaad; dat blijft maar oppervlakkig en leidt nergens toe. Hij is trouwens een maand op vakantie...
Op dinsdag 14 januari 2003 14:28 schreef DarkElf het volgende:[..]
niet j. dus?
klinkt alsof je lekker aan het leven bent de laatste tijd meis
Het gaat met veel ups en downs; de laatste dagen weer even een "up" dus ik probeer daar dankbaar gebruik van te maken en maar niet teveel vooruit te denken.
quote:Truste meisje
Op dinsdag 14 januari 2003 14:20 schreef racoon2002 het volgende:
pfff... ik ben donders moe door gisternacht...
Ging helemaal niet oke zeg maar...
Ga nu uurtje slapen hopen dat ik me dan iets opgewekter voel, en dat dan het verslag afkomt
quote:Met post?
Op dinsdag 14 januari 2003 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, maar voldaan en trots op mezelf. Ik had ook een hele dag lang kunnen zeiken en zieken op fok, maar ik heb mezelf weer nuttig gemaakt en heb een aantal bejaarden weer ongelofelijk blij gemaakt
quote:Bejaardenpost ( gehaakte kaartjes bedoel ik)? Helpen met oversteken? lekke band van de rolstoel geplakt? rolator weer recht gebogen?
Op dinsdag 14 januari 2003 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, maar voldaan en trots op mezelf. Ik had ook een hele dag lang kunnen zeiken en zieken op fok, maar ik heb mezelf weer nuttig gemaakt en heb een aantal bejaarden weer ongelofelijk blij gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |