Was er maar een plek waar (n)ivootje niet mag komenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:43 schreef Catkiller het volgende:
Toch fijn dat je jezelf kan pijpen als niemand anders het wil doen
Mitty wat littyquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Pfff
Plan was om naar de MacDonald the gaan na de film
Maar iedereen is hier met vrienden familie of partner
Voel me nu echt Zo alleen
Ik ga nu maar gelijk naar huis
Was het gezellig?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Pfff
Plan was om naar de MacDonald the gaan na de film
Maar iedereen is hier met vrienden familie of partner
Voel me nu echt Zo alleen
Ik ga nu maar gelijk naar huis
Toch knap dat je dingen hebt ondernomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik was alleen
En de film was ook saai
Waarom ga je helemaal naar Haarlem om in je eentje naar een film te gaan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik was alleen
En de film was ook saai
Waarom nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ga je helemaal naar Haarlem om in je eentje naar een film te gaan?
Cool dat je het doet. Heb je geen vrienden om te gaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet
Had zin om naar buiten te gaan
En is maar 20 minuten met de trein
Met je helemaal
Siktir git yavquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Cool dat je het doet. Heb je geen vrienden om te gaan eigenlijk?
Wie heeft er hier wel vrienden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Cool dat je het doet. Heb je geen vrienden om te gaan eigenlijk?
WIj hebben elkaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie heeft er hier wel vrienden?
Gezellig zo hè. Op zaterdagavond.quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gezellig zo hè. Op zaterdagavond.
Iedereen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie heeft er hier wel vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |