Goed bewijs wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als je op dinsdag terugkomt uit Miami en op maandag een klacht hebt over een boodschap in Nederland (ik ga het niet terugzoeken) dan lijkt me het geen onderbuikgevoel.
En als meneer in Nieuw-Zeeland zit en zonder slag of stoot zit te vertellen dat hij op zijn balkon thuis een superblow zit te blowen dan lijkt me dat waarheden door elkaar heen lopen.
Maar, ik een kniesoor die daarop let, het interesseert me verder ook niet, maar een leugentje hier en een leugentje daar, prima, dit is geen werk, dit is een sociaal medium, dus een verhaaltje moet gewoon kunnen, maar om de hele dag ondergebombardeerd worden met dat soort dingen, hou eens op joh denk ik dan.
Fles wijn van ¤140 kan prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:11 schreef Sigaartje het volgende:
Een fles wijn uit Duitsland van 140 euro, ja hoor, dat verzin je niet. Daar loop je niet mee de trap op in je blote handen. Hij mag er trouwens best wel meer werk van maken van zijn fictieverhalen. Maak er taalkundig iets moois van en brei er zelfhandig een keldergeest bij of zo, dan kan ik het heel erg waarderen en dan krijgt hij zeker een compliment van mij.
Dit dus. Sigaartje heeft geen idee waar hij het over heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:19 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Fles wijn van ¤140 kan prima.
Commodore Basic met een 1541-drivequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:19 schreef pferdfahrer het volgende:
Sigaartje de FOK! detective met zn excel lijstjes
Sinds wanneer heb je wijn als hobby?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:20 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit dus. Sigaartje heeft geen idee waar hij het over heeft
Wat mij betreft een prima topic, denk dat Sigaartje een zuur mannetje isquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:20 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit dus. Sigaartje heeft geen idee waar hij het over heeft
Dat mag je denken. No problem.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Wat mij betreft een prima topic, denk dat Sigaartje een zuur mannetje is
Is hij ook iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Oftewel jullie gaan er niets meer aan doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef Solotovski het volgende:
Ja, wanneer is het verzonnen en wanneer niet![]()
Kans dat het allemaal uit die duimpjes is gezogen is groot. Vind het al heel wat dat er minder straattaal is
quote:
quote:
Alle verzonnen mongooltjes verzamelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Sigaartje de hyperthymesiast. Nohate.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als je op dinsdag terugkomt uit Miami en op maandag een klacht hebt over een boodschap in Nederland (ik ga het niet terugzoeken) dan lijkt me het geen onderbuikgevoel.
En als meneer in Nieuw-Zeeland zit en zonder slag of stoot zit te vertellen dat hij op zijn balkon thuis een superblow zit te blowen dan lijkt me dat waarheden door elkaar heen lopen.
Maar, ik een kniesoor die daarop let, het interesseert me verder ook niet, maar een leugentje hier en een leugentje daar, prima, dit is geen werk, dit is een sociaal medium, dus een verhaaltje moet gewoon kunnen, maar om de hele dag ondergebombardeerd worden met dat soort dingen, hou eens op joh denk ik dan.
Wauw, ik kende het woord niet eens! Heb het opgezocht. En het klopt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Sigaartje de hyperthymesiast. Nohate.![]()
Ik weet niet hoe je iemand noemt die dat heeft dus ik heb er maar een st achter geplakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wauw, ik kende het woord niet eens! Heb het opgezocht. En het klopt.
Flikker die boel dan op slot. En als je dan toch bezig bent, regel dan ook gelijk dat een aantal van die notoire baggeraars voor lange tijd opzout, want de kortere bans werken blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef Solotovski het volgende:
Ja, wanneer is het verzonnen en wanneer niet![]()
Kans dat het allemaal uit die duimpjes is gezogen is groot. Vind het al heel wat dat er minder straattaal is
Wil je niet zo praten tegen mods???????quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:34 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Flikker die boel dan op slot. En als je dan toch bezig bent, regel dan ook gelijk dat een aantal van die notoire baggeraars voor lange tijd opzout, want de kortere bans werken blijkbaar niet.
Dit ja, ik heb voor minder wekenlange bans gepakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:34 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Flikker die boel dan op slot. En als je dan toch bezig bent, regel dan ook gelijk dat een aantal van die notoire baggeraars voor lange tijd opzout, want de kortere bans werken blijkbaar niet.
Koetsjiekoetsjiequote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:06 schreef yvonne het volgende:
Hé! Dit is feedback, vort , geen slowchat.
Oh flikker ff een end op met je gezuig, mention en geef een linkje dan weet ik tussen al jullie slowchat waar ik moet kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:12 schreef Harlekien het volgende:
Gaan de mods/admins ook reageren in het topic over KLB? Schitteren door afwezigheid.
Wát een vrouwquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh flikker ff een end op met je gezuig, mention en geef een linkje dan weet ik tussen al jullie slowchat waar ik moet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |