abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189625779
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:24 schreef Gruj0 het volgende:
Die Tim gedraagt zich wel als een belachelijke vrek zeg. Zeker voor iemand die geld zegt te hebben.
Het begon al bij die knuffel voor de dochter van Jeniffer die niet meer dan 50$ mocht kosten.

Nu geeft hij een ring die voor een andere vrouw bedoeld was. Dat kan niet serieus zijn. _O-
Die ex vrouw van hem en die Jeniffer zijn vast voor het geld gevallen.

Aykini die Benjamin zegt dingen te kopen die naar een onderhandeling helemaal niet worden meegenomen. :D
Die broer van Aykini lijkt trouwens wel een goed iemand.

Ben die met 800$ weg denkt te komen. :D

Ik hoop dat dit nep is allemaal.
Hij is deze maand weer aangeklaagd voor
Niet betalen huur en auto e.d. Dus veel geld heeft Bennie niet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:22:33 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189627171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:24 schreef Gruj0 het volgende:
Die Tim gedraagt zich wel als een belachelijke vrek zeg. Zeker voor iemand die geld zegt te hebben.
Het begon al bij die knuffel voor de dochter van Jeniffer die niet meer dan 50$ mocht kosten.

Nu geeft hij een ring die voor een andere vrouw bedoeld was. Dat kan niet serieus zijn. _O-
Die ex vrouw van hem en die Jeniffer zijn vast voor het geld gevallen.
Mensen met geld hebben dat vaak omdat ze het niet over de balk smijten, dus het is niet heel vreemd als ze dan bepaalde grenzen hanteren.

Dat van die ring verbaast me niet eens, volgens mij doet hij er alles aan om die verloren liefde te behouden.
Een knuffel van max $ 50,= vind ik ook niet heel gek, sterker nog, dat vind ik al bizar duur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189627734
En WEEER niet geneukt, die Tim _O- Kan me als man wel voorstellen dat het steeds moeilijker wordt om te presteren omdat iets wat fijn en lekker zou moeten zijn, nu zo enorm beladen is geworden. Dan maar weer samen een gezichtsmaskertje nemen om het goed te maken!

Bijna 39 jaar en dan nog weinig van vrouwen snappen. Bijna alle vrouwen willen zich speciaal voelen als het gaat om de liefde. Met het krijgen van een tweedehands ring voel je je niet speciaal.
Snap sowieso niet waarom ie iets geeft van een ex als nu wel duidelijk is dat 'exen' een gevoelig onderwerp is voor haar |:( Begrijp dat het allemaal nieuw is, als je elkaar voor het eerst ziet en leert kennen, maar hij is niet zo goed in het aanvoelen van deze vrouw. En dat terwijl ie zelf een halve vrouw is.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:22:49 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189630337
Een ring die je voor een ander hebt aangeschaft als verlovingsring geven is echt not done :X Ik snap wel dat Jennifer daar zo op reageert. Zie sowieso niets in hen als stel :?

En Akinyi die Benjamin verkeerd had ingelicht met het geven van die producten, plaatsvervangende schaamte :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_189630426
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:22 schreef MaJo het volgende:
Een ring die je voor een ander hebt aangeschaft als verlovingsring geven is echt not done :X Ik snap wel dat Jennifer daar zo op reageert. Zie sowieso niets in hen als stel :?

En Akinyi die Benjamin verkeerd had ingelicht met het geven van die producten, plaatsvervangende schaamte :@
Net of Akinyi bewust de boel saboteert. Want zulke spullen geef je bij een uitvaart :')
pi_189642602
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hij is deze maand weer aangeklaagd voor
Niet betalen huur en auto e.d. Dus veel geld heeft Bennie niet.
Maar wel een vrouw uit Kenia willen halen die hij kennelijk niet zal kunnen onderhouden. :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 11:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat van die ring verbaast me niet eens, volgens mij doet hij er alles aan om die verloren liefde te behouden.
Die profiteert natuurlijk van zijn goedheid. Zij wil niks met hem, maar ze gunt hem zo te zien ook geen andere leuke vrouw. Ze wil hem gewoon als sloofje.
pi_189642625
Die Veronica is idd een jaloerse trol volgens mij, ik dacht al toen ze hem die ring terug gaf; je weet heel goed dat je hiermee gigantisch aan het sarren bent :')

En die Akiniye vind ik ook een heel raar wijf, als ik hem was was ik regelrecht weer op het vliegtuig gestapt. De angst in zijn ogen bij dat gesprek met die vader sprak toch wel boekdelen vind ik.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189642637
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:53 schreef rena het volgende:
Die Veronica is idd een jaloerse trol volgens mij, ik dacht al toen ze hem die ring terug gaf; je weet heel goed dat je hiermee gigantisch aan het sarren bent :')
Precies. :Y
  Tettenkoning zondag 27 oktober 2019 @ 11:17:22 #59
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189644705
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:53 schreef rena het volgende:
Maar hij is er zelf bij toch? Buiten dat kon hij zelf ook wel bedenken dat het niet zo'n goed idee zou zijn om een tweedehands ring aan Jennifer te geven en er ook nog eens gelijk bij te vertellen dat het maar een tweedehandsje is? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning zondag 27 oktober 2019 @ 11:18:53 #60
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189644731
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:01 schreef hoe-die-nie het volgende:
En WEEER niet geneukt, die Tim _O- Kan me als man wel voorstellen dat het steeds moeilijker wordt om te presteren omdat iets wat fijn en lekker zou moeten zijn, nu zo enorm beladen is geworden. Dan maar weer samen een gezichtsmaskertje nemen om het goed te maken!

Bijna 39 jaar en dan nog weinig van vrouwen snappen. Bijna alle vrouwen willen zich speciaal voelen als het gaat om de liefde. Met het krijgen van een tweedehands ring voel je je niet speciaal.
Snap sowieso niet waarom ie iets geeft van een ex als nu wel duidelijk is dat 'exen' een gevoelig onderwerp is voor haar |:( Begrijp dat het allemaal nieuw is, als je elkaar voor het eerst ziet en leert kennen, maar hij is niet zo goed in het aanvoelen van deze vrouw. En dat terwijl ie zelf een halve vrouw is.
Echt he. _O- Met z'n "sorry, was gelijk in slaap gevallen" excuus. Ja, ja. :')_!!
pi_189645379
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:18 schreef Nine. het volgende:

[..]

Echt he. _O- Met z'n "sorry, was gelijk in slaap gevallen" excuus. Ja, ja. :')_!!
Vraag me inmiddels wel af wat de echte reden is. Begrijp sowieso niet waarom ie zo graag zo'n warmbloedige Zuid Amerikaanse vrouw wil terwijl hij zelf totaal geen ene seksuele passie lijkt te hebben. Zoiets gaat op de lange termijn toch niet werken.
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:41:36 #62
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_189652776
Ik heb een vraag maar weet niet of ik dan iets spoil voor mensen die achter lopen met afleveringen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't call me Shirley
  Tettenkoning zondag 27 oktober 2019 @ 19:04:23 #63
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189653309
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Vraag me inmiddels wel af wat de echte reden is. Begrijp sowieso niet waarom ie zo graag zo'n warmbloedige Zuid Amerikaanse vrouw wil terwijl hij zelf totaal geen ene seksuele passie lijkt te hebben. Zoiets gaat op de lange termijn toch niet werken.
Zou hij misschien een micropenis hebben? Of aseksueel zijn? Impotent? Of is hij stiekem toch gewoon homo?
pi_189654064
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 19:04 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zou hij misschien een micropenis hebben? Of aseksueel zijn? Impotent? Of is hij stiekem toch gewoon homo?
Haha, je maakt het wel heel spannend 😁
pi_189655796
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb een vraag maar weet niet of ik dan iets spoil voor mensen die achter lopen met afleveringen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, haar plan is eerst terug naar Amerika, daar visum voor Omar aanvragen en dan het proces afwachten in Syrië. En dan uiteindelijk samen terug naar de USA.
Mon 'en!
pi_189658695
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:17 schreef Nine. het volgende:

[..]

Maar hij is er zelf bij toch? Buiten dat kon hij zelf ook wel bedenken dat het niet zo'n goed idee zou zijn om een tweedehands ring aan Jennifer te geven en er ook nog eens gelijk bij te vertellen dat het maar een tweedehandsje is? :')
Ja, maar ze weet dat hij zo’n sukkel is die daar dus niet over nadenkt volgens mij _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189661435
Een freakshow gelardeerd met een ongemakkelijk salsa dansende Tom, desondanks was het onverwachte aspect van zijn behoefte zich zo prominent neer te zetten op de dansvloer dusdanig klucht achtig, dat het opeens weer vanzelfsprekend werd dat die acteur met zijn Ukrainse vriendin ook weer ten tonele verscheen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 08:01:03 #68
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189662669
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 22:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind dit zo gênant :X Alsof 15000 dollar een normale prijs is voor een Keniaan, zelfs mijn huwelijk kostte minder 8)7

SPOILER
15.000 dollar, dan koop je daar heel de blok op :D
Incl. inboedel
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door nils7 op 28-10-2019 08:06:06 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Tettenkoning maandag 28 oktober 2019 @ 08:16:45 #69
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189662760
Die pa / familie van Akinyi probeert Benjamin gewoon een poot uit te draaien, aangezien het gemiddelde jaarsalaris in Kenia slechts 1300 euro bedraagt.
pi_189662773
Tell all was weer leuk haha. Morgen het echte werk.
Jesse komt Nederland weer vertegenwoordigen :D

En eindelijk Maria in levende lijve!!
pi_189662777
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:16 schreef Nine. het volgende:
Die pa / familie van Akinyi probeert Benjamin gewoon een poot uit te draaien, aangezien een gemiddeld jaarsalaris in Kenia slechts 1300 euro bedraagt.
En gemiddelde briderprice 3000$.
  Tettenkoning maandag 28 oktober 2019 @ 08:22:35 #72
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189662808
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:18 schreef RipCity het volgende:
En gemiddelde briderprice 3000$.
Lijkt mij dat je jezelf toch wel een beetje in dergelijke zaken verdiept als bruidegom in spe zijnde.

Met Google heb je dit soort zaken binnen 2 minuten boven water. Of hebben ze nog geen internet in de USA? :')
pi_189662923
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:38 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nee, haar plan is eerst terug naar Amerika, daar visum voor Omar aanvragen en dan het proces afwachten in Syrië. En dan uiteindelijk samen terug naar de USA.
uiteraard waarom zou je in die zandbak willen blijven.
pi_189662927
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:01 schreef hoe-die-nie het volgende:

Dat was vroeger gewoon een wijf.
pi_189664736
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:18 schreef RipCity het volgende:
Tell all was weer leuk haha. Morgen het echte werk.
Jesse komt Nederland weer vertegenwoordigen :D

En eindelijk Maria in levende lijve!!
Waar zijn Jesse en Maria morgen te zien? BVD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')