Bij een nieuwe batterij of telefoon, je telefoon in het vervolg niet meer uren zinloos aan de oplader laten liggen. Dat is funest voor het vermogen en levensduur.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:43 schreef Hippocratos het volgende:
Als ik mijn tellie 's ochtends tot 100% oplaad en de rest van de dag niet meer aanraak is ie aan het eind van de dag op 1%ja, ik heb een i.Phone
Nee hij mentionde zichzelfquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:50 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Hopelijk is het infantiele mentionen in JUI/KLB uitgezet.
Goh je meent het einstijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:40 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nee hij mentionde zichzelf
Dan pakt hij hem ook niet namelijk
Mag wel. Ik word helemaal gestoord van al die figuren die constant PausNicolaas metionenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:50 schreef Pharkus het volgende:
Moet ik al mention apen op vakantie sturen?
Je was me voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:02 schreef itchycoo het volgende:
Ik weet niet of God je met de batterij van je telefoon kan helpen
Ik vind die nieuwe iphone helemaal niks, zo lomp en onbetrouwbaar, vroeger zou je dat een koelkast noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:43 schreef Hippocratos het volgende:
Als ik mijn tellie 's ochtends tot 100% oplaad en de rest van de dag niet meer aanraak is ie aan het eind van de dag op 1%ja, ik heb een i.Phone
Ja, want Samsungs zijn niet lomp en onbetrouwbaar...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:49 schreef Airbus89 het volgende:
Ik vind die nieuwe iphone helemaal niks, zo lomp en onbetrouwbaar, vroeger zou je dat een koelkast noemen.
Ben zelf meer fan van Samsung
De post niet snappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, want Samsungs zijn niet lomp en onbetrouwbaar...
[ afbeelding ]
Zo een koala autist zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:18 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Laad nooit meer dan 90% gaat ie uiteindelijk veel langer mee.
Niet gewoon een app daarvoor hebbenquote:
Waarom koop je dan niet gewoon een goede telefoon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:43 schreef Hippocratos het volgende:
Gebeurt bij Len.ovo ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:43 schreef Hippocratos het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:03 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Niet gewoon een app daarvoor hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |