Ik vind die nieuwe iphone helemaal niks, zo lomp en onbetrouwbaar, vroeger zou je dat een koelkast noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:43 schreef Hippocratos het volgende:
Als ik mijn tellie 's ochtends tot 100% oplaad en de rest van de dag niet meer aanraak is ie aan het eind van de dag op 1%ja, ik heb een i.Phone
Ja, want Samsungs zijn niet lomp en onbetrouwbaar...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:49 schreef Airbus89 het volgende:
Ik vind die nieuwe iphone helemaal niks, zo lomp en onbetrouwbaar, vroeger zou je dat een koelkast noemen.
Ben zelf meer fan van Samsung
De post niet snappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, want Samsungs zijn niet lomp en onbetrouwbaar...
[ afbeelding ]
Zo een koala autist zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:18 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Laad nooit meer dan 90% gaat ie uiteindelijk veel langer mee.
Niet gewoon een app daarvoor hebbenquote:
Waarom koop je dan niet gewoon een goede telefoon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:43 schreef Hippocratos het volgende:
Als ik mijn tellie 's ochtends tot 100% oplaad en de rest van de dag niet meer aanraak is ie aan het eind van de dag op 1%ja, ik heb een i.Phone
Gebeurt bij Len.ovo ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:43 schreef Hippocratos het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:03 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Niet gewoon een app daarvoor hebben![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |