Geen idee of het lijktquote:
Zo'n onhandige ober ja.quote:
Hij lijkt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee of het lijktMaar hulde, wat een talent dat je zo kunt schilderen.
Dank je, het is hard werken wel. En dan doe ik nog te weinig eigenlijk. Veel discipline heb ik niet, tenzij in opdracht dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Damn Voxs! Wat kan je toch prachtig schilderen
Ik heb je insta ..volg je en kijk regelmatig naar je prachtige werkquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ik zal niet iedereen quoten met dank je, maar dank jullie!
Dat was het van mij ook ooit. Sindsdien kijk ik altijd een paar keer onder het bed en in de kast, vlak voor het slapen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als compliment bedoeld.![]()
Kijk dan,dat haar,die ogen,alles klopt.
Ik zag het! Maar had nog niet gereageerd.. Ik volg jou ook!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb je insta ..volg je en kijk regelmatig naar je prachtige werk
Ik weetquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag het! Maar had nog niet gereageerd.. Ik volg jou ook!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
Ik hoop dat het ene beetje goed overkomt, op foto wordt veel diepte afgevlakt en contrasten sterker ..OMG Voxs dat is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.insta staat meer, dm voor adres.![]()
![]()
![]()
![]()
iSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Het is een plaag.quote:
Als ik je foto's zo eens bekijk, is het mij een raadsel waarom die bezemsteel je niet terstond die bezemkast in heeft getrokken.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik je foto's zo eens bekijk, is het mij een raadsel waarom die bezemsteel je niet terstond die bezemkast in heeft getrokken.
ai,sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:34 schreef Voxs het volgende:
Eigenlijk zie ik nog dingen die ik anders had kunnen doen ..
*rent hard weg.
Lief die complimenten en fijn gevoel. Vandaag was niet een erg leuke ochtend, met een begrafenis van vader van een vriendin en een hervormde kerkdienst met doordrammende dominee.
ah... dan helpt dit een beetje hoop ik.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:34 schreef Voxs het volgende:
*rent hard weg.
Lief die complimenten en fijn gevoel. Vandaag was niet een erg leuke ochtend, met een begrafenis van vader van een vriendin en een hervormde kerkdienst met doordrammende dominee.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Durfde het niet te posten.
Ai, sterkte nog met de verdere verwerking.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:34 schreef Voxs het volgende:
*rent hard weg.
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen wat een mooie dagen zijn het toch weer als ik naar buiten kijkHeerlijke herfst. De eik voor de deur wordt weer mooi geel en oranje, de mezen vliegen in het rond, zo nu en dan een romantische regenbui.
Och
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |