Ik was vroeg wakker en toen slaap, wakker, slaap, wakker, slaap, wakker.quote:
Lekker. Met slagroom erbij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
De aardbeien zijn nog net niet rijp. Ik denk dat ik morgen of overmorgen nog 3 verse aardbeien heb van het balkon
Een wat?quote:
Ik ben geen groot slagroom fanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker. Met slagroom erbij?
Reptiel die zich voordoet als mens en er ook uitziet als een mens, maar toch eigenlijk een reptiel is.quote:
Uiterst vermakelijk overigens dat er mensen zijn die dat denkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Reptiel die zich voordoet als mens en er ook uitziet als een mens, maar toch eigenlijk een reptiel is.
Conspiracy theories
Of mensen die er heilig van overtuigd zijn dat celebrities vervangen zijn door dubbelgangers omdat ze overleden zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiterst vermakelijk overigens dat er mensen zijn die dat denken
Ja ook zoietsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of mensen die er heilig van overtuigd zijn dat celebrities vervangen zijn door dubbelgangers omdat ze overleden zijn.
En mensen die denken dat overleden artiesten ergens nog op een eiland leven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of mensen die er heilig van overtuigd zijn dat celebrities vervangen zijn door dubbelgangers omdat ze overleden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast Jim Morrison en Jimi Hendrix.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Tupac en Elvis wonen op een eiland ja
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En mensen die denken dat overleden artiesten ergens nog op een eiland leven.
Zeg, trotse moeder, je hoort nu op het balkon te staan met fototoestel in de aanslag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Tupac en Elvis wonen op een eiland ja
Ik had Hendrix nog aan de lijn eergisterquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naast Jim Morrison en Jimi Hendrix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |