abonnement Unibet Coolblue
pi_189571251
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je gesprekjes wilt heb je toch een X aantal nodig wat ook reageert dus denk dat die onrealistische matches eigenlijk niet eens uitmaken. Dat verhoogd je kansen namelijk niet op wat je wilt (als je wat wilt daten i.i.g.)
Nee maar daardoor zou het best zo kunnen zijn dat ze onterecht heel wat te eisen kunnen hebben.
pi_189571254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehe heb jij nooit :)

(En nee.. wederom.. geen persoonlijke haat en nijd hier.. ik moest er om lachen zelfs :) )
Als je wilt dat ik iets leer van je....

Kort door de bocht / Dat ik fel ben op frustraties van anderen... Be my guest, maar ik begrijp deze comments niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Niet te lang wachten.. anders denkt ie dat je hem negeert en is ie al doorgeswipet naar de volgende :)
Ja voel de druk. Maar goed heb maar wat cliches gestuurd. ;(
pi_189571278
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zou kunnen... vandaar dat ik zei.. “als een vrouw het min of meer aanbied”
Gedachtenlezen zijn de meeste mensen niet zo goed in tenslotte.
Je moet het wel laten merken als je wat wil.
True that, maar dat je iets laat merken staat niet gelijk aan het ook effectief overbrengen van die boodschap. Daar zit een beetje een lacune geloof ik..
pi_189571286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je wilt dat ik iets leer van je....

Kort door de bocht / Dat ik fel ben op frustraties van anderen... Be my guest, maar ik begrijp deze comments niet.
Je bent ook weleens fel op frustraties.

Waar je nu moppert dat iemand anders dat doet :)
pi_189571359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat mensen die iets willen van de app en het niet krijgen dat zij gefrustreerd raken, dat zullen meer mannen zijn dan vrouwen.

Dus er zit een man/vrouw bias in frustratie van Tinder gebruik.
Dan impliceer je dat vrouwen wel krijgen wat ze willen en dat valt best tegen zo te horen. Hun frustratie gaat denk ik over een wat ander gemis dan dat van de mannen. Dat cijfermatig willen uitdrukken om te vergelijken is denk ik niet zo nuttig..
pi_189571377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

True that, maar dat je iets laat merken staat niet gelijk aan het ook effectief overbrengen van die boodschap. Daar zit een beetje een lacune geloof ik..
Mja maar vrouwen gaan toch vaak beetje uit van het idee dat mannen altijd wel willen.
En als ze dus niet in gaan op de dames-avances... het vast niet goed gaat komen.

Willekeurig of die avances merkbaar waren of niet... want dat is als de voorzichtig aftastende ik-wil-graag-seks-maar-vind-het-wat-lastig-om-dat-zo-te-zeggen-vrouw.. beetje lastig inschatten of ze gewoon te voorzichtig was of dat de ander het bewust negeerde.
(En hoe makkelijk is het dan om maar uit te gaan van het idee dat je zelf duidelijk genoeg was maar de snder niet geïnteresseerd. Ipv zelf te denken.. hmm misschien had ik gewoon wat duidelijker moeten zijn)

Toch beetje mars en venus wat dat betreft.
pi_189571502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan impliceer je dat vrouwen wel krijgen wat ze willen en dat valt best tegen zo te horen. Hun frustratie gaat denk ik over een wat ander gemis dan dat van de mannen. Dat cijfermatig willen uitdrukken om te vergelijken is denk ik niet zo nuttig..
Gebrek aan aandacht vaak niet in ieder geval, dat werkt slecht op het mannelijk brein.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571517
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je bent ook weleens fel op frustraties.

Waar je nu moppert dat iemand anders dat doet :)
Ik kan mezelf hier niet in verplaatsen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571537
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Nu net een nieuwe match. Hij heeft nog niks gezegd en ik probeer iets te bedenken wat grappig genoeg is.
Wat valt er op aan het profiel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat valt er op aan het profiel?
Niks.Maar goed zijn fb stond er bij. Hij houdt van reizen dus heb maar gevraagd waar zijn volgende reis heen gaat :P
pi_189571572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan mezelf hier niet in verplaatsen.
Je wist net zelf nog prima voorbeelden te bedenken waar je het niet kon laten terug te reageren omdat ik in jouw beleving veel te vijandig was.
pi_189571575
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar vrouwen gaan toch vaak beetje uit van het idee dat mannen altijd wel willen.
En als ze dus niet in gaan op de dames-avances... het vast niet goed gaat komen.

Willekeurig of die avances merkbaar waren of niet... want dat is als de voorzichtig aftastende ik-wil-graag-seks-maar-vind-het-wat-lastig-om-dat-zo-te-zeggen-vrouw.. beetje lastig inschatten of ze gewoon te voorzichtig was of dat de ander het bewust negeerde.
(En hoe makkelijk is het dan om maar uit te gaan van het idee dat je zelf duidelijk genoeg was maar de snder niet geïnteresseerd. Ipv zelf te denken.. hmm misschien had ik gewoon wat duidelijker moeten zijn)

Toch beetje mars en venus wat dat betreft.
Maar dan wordt dat aanvoelen in ieder geval als afknapper gezien, lijkt het.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571601
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je wist net zelf nog prima voorbeelden te bedenken waar je het niet kon laten terug te reageren omdat ik in jouw beleving veel te vijandig was.
Vijandig is iets anders dan gefrustreerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dan wordt dat aanvoelen in ieder geval als afknapper gezien, lijkt het.
En niet perse terecht...
mannen kunnen vanalles.. maar als je beetje onzichtbaar hint op seks... komt dat niet zo aan aan de overkant.
En dan gaat de man in kwestie er ook niet op in lijkt me.
pi_189571625
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vijandig is iets anders dan gefrustreerd.
Jij reageerde flink gefrustreerd toch
pi_189571661
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij reageerde flink gefrustreerd toch
We zitten niet op 1 lijn. (qua gesprek, dus nevermind)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En niet perse terecht...
mannen kunnen vanalles.. maar als je beetje onzichtbaar hint op seks... komt dat niet zo aan aan de overkant.
En dan gaat de man in kwestie er ook niet op in lijkt me.
Tjah...

Ik vind het zelf ook maar lastig om na een eerste date in de stad voor te stellen de avond te verlengen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:35:58 #268
5428 crew  miss_sly
pi_189571684
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook vrij normaal.
Dat wel. Maar met al zijn klachten had ik niet de indruk dat hij tot seks gekomen was en dus die ervaring had.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189571691
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar vrouwen gaan toch vaak beetje uit van het idee dat mannen altijd wel willen.
En als ze dus niet in gaan op de dames-avances... het vast niet goed gaat komen.

Willekeurig of die avances merkbaar waren of niet... want dat is als de voorzichtig aftastende ik-wil-graag-seks-maar-vind-het-wat-lastig-om-dat-zo-te-zeggen-vrouw.. beetje lastig inschatten of ze gewoon te voorzichtig was of dat de ander het bewust negeerde.
(En hoe makkelijk is het dan om maar uit te gaan van het idee dat je zelf duidelijk genoeg was maar de snder niet geïnteresseerd. Ipv zelf te denken.. hmm misschien had ik gewoon wat duidelijker moeten zijn)

Toch beetje mars en venus wat dat betreft.
Dat hebben ze dan wel weer gemeen, want ik hoor vaker van zowel mannen als vrouwen ja maar ik ben toch duidelijk!? :P
pi_189571697
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

We zitten niet op 1 lijn. (qua gesprek, dus nevermind)
[..]

Tjah...

Ik vind het zelf ook maar lastig om na een eerste date in de stad voor te stellen de avond te verlengen.
Mja ik eh.. doe niet zo aan seks op mn eerste date doorgaans.

Of het moet echt helemaal vanzelf en vanzelfsprekend gaan... maar verder ben ik toch ook wel een beetje een watje in iets dergelijks voorstellen :)

Al heb ik ook weleens iemand binnen gevraagd die dat alleen al opvatte als een goede hint dat ik wel zin had... (en ja.. dat beviel wel.. al was dat eigenlijk niet de reden dat ik hem binnen vroeg _O- )
pi_189571703
Aan de hand van de fotos dacht ik dat een saaie jongen is.

En dat klopt :P
pi_189571704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat wel. Maar met al zijn klachten had ik niet de indruk dat hij tot seks gekomen was en dus die ervaring had.
Straalt geen succes uit zeker? Klagen dat het moeilijk gaat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571717
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Aan de hand van de fotos dacht ik dat een saaie jongen is.

En dat klopt :P
How come?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571731
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Aan de hand van de fotos dacht ik dat een saaie jongen is.

En dat klopt :P
Zijn volgende reis is naar zuid limburg?
Stedentripje parijs... :)

Wel hele snelle conclusie overigens.
Zoveel tekst hebben jullie nog niet uitgewisseld :)
pi_189571738
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gebrek aan aandacht vaak niet in ieder geval, dat werkt slecht op het mannelijk brein.
Begrijpelijk, maar als je als vrouw de aandacht vooral voor je kut meent te ervaren, dan kan dat mentaal ook wel storen. Kunnen we minder erg of onzin vinden want nogal altijd meer dan de mannen enzo, maar dat neemt het negatieve effect niet weg.
pi_189571752
Nee indonesie maar korte antwoorden. Geen volledige zinnen.

Ik vraag wat hij daar gaat doen. NIet eens een idee van een activiteit om te doen ofzo. :Z Maar goed zijn foto's zijn ook zo.
pi_189571806
Zo heb ik nog een andere man gematched. Behoorlijk ordinair. Tattoos op de hand en badslippers. Arrogant hoofd op de foto's maar goed die is dan veel vrolijker in het gesprek. En twijfelde nog om hem aan te spreken omdat die er wat intimiderend uit ziet :P
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:43:19 #278
5428 crew  miss_sly
pi_189571810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Straalt geen succes uit zeker? Klagen dat het moeilijk gaat?
Laat ik het zo zeggen: op basis van wat ik hier van je lees, zou ik geen behoefte hebben een gesprekken je te hebben of je te meeten. Ik kom of Fok regelmatig mensen m/v tegen waarvan ik denk dat ze wel eens leuk, interessant gezelschap zouden kunnen zijn. Jij straalt dat met je posts niet uit. Als je zo ook communiceert met je matches, vind ik het niet vreemd dat het niet lekker loopt. Het leeft niet, sprankelt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189571830
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar als je als vrouw de aandacht vooral voor je kut meent te ervaren, dan kan dat mentaal ook wel storen. Kunnen we minder erg of onzin vinden want nogal altijd meer dan de mannen enzo, maar dat neemt het negatieve effect niet weg.
Ik doe geen waardeoordeel over de ernst van de problemen maar kan wel beamen dat uren spenderen op zo een app en nauwelijks matches / leuke responses krijgen slecht is voor je zelfvertrouwen, ik ben dan ook van mening dat als je niet zoveel uit zo een app krijgt dat je niet op die app moet gaan zitten of moet kijken of je er meer uit kunt halen - change of plans -

Op onsuccesvolle manier blijven Tinderen is killing voor het mannelijk ego, killing voor het zelfvertrouwen, daarom die frustratie in deze topics.

Overigens is er ook onderzoek geweest naar het zelfvertrouwen van Tindergebruikers en dat was ook lager dan gemiddeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571837
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:39 schreef bitterbal het volgende:
NIet eens een idee van een activiteit om te doen ofzo.
Ik plan ook meestal vrij weinig, alleen grove lijnen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571851
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik plan ook meestal vrij weinig, alleen grove lijnen.
Als ik vraag wat je daar gaat doen antwoord je toch wel meer dan alleen Bali? Desnoods begin je over het eten ofzo. Moet toch een gedachte zijn om er naar toe te gaan of een bepaald enthousiasme?
pi_189571883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: op basis van wat ik hier van je lees, zou ik geen behoefte hebben een gesprekken je te hebben of je te meeten. Ik kom of Fok regelmatig mensen m/v tegen waarvan ik denk dat ze wel eens leuk, interessant gezelschap zouden kunnen zijn. Jij straalt dat met je posts niet uit. Als je zo ook communiceert met je matches, vind ik het niet vreemd dat het niet lekker loopt. Het leeft niet, sprankelt niet.
Lijkt me niet gek dat je niet denkt dat ik leuk gezelschap ben als je mij alleen tegenkomt in dit topic.

Maar de woorden "Het leeft niet, sprankelt niet" komen niet echt bij me op met al dat geruzie en frustratie gedoe _O- Vraag me nu toch af of je wel de juiste voor ogen hebt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189571886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:43 schreef bitterbal het volgende:
Zo heb ik nog een andere man gematched. Behoorlijk ordinair. Tattoos op de hand en badslippers. Arrogant hoofd op de foto's maar goed die is dan veel vrolijker in het gesprek. En twijfelde nog om hem aan te spreken omdat die er wat intimiderend uit ziet :P
Nadeel daarvan is dat ik graag een zeker intelligentieniveau fijn vind.
En dat mensen met duidelijk zichtbare tattoos op handen of gezicht... vaak werken in een dunctie waar het niet zo uitmaakt hoe je eruit ziet.
En dan per saldo.. de eindstreep toch niet halen.

En dan niet eens om de tattoos.. want dat zie ik toch wel graag.
pi_189571905
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nadeel daarvan is dat ik graag een zeker intelligentieniveau fijn vind.
En dat mensen met duidelijk zichtbare tattoos op handen of gezicht... vaak werken in een dunctie waar het niet zo uitmaakt hoe je eruit ziet.
En dan per saldo.. de eindstreep toch niet halen.

En dan niet eens om de tattoos.. want dat zie ik toch wel graag.
Dat begrijp ik :P Maar ik en dan wel nieuwsgierig genoeg om te kijken of er enige diepgang in een gesprek naar voren komt. En een baan waarbij tattoos geaccepteerd worden betekent niet dat je dom bent natuurlijk.

Maar eerlijk is eerlijk. Deze ziet er wel wat fout uit. Wel mooi hoofd :P
pi_189571916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik doe geen waardeoordeel over de ernst van de problemen maar kan wel beamen dat uren spenderen op zo een app en nauwelijks matches / leuke responses krijgen slecht is voor je zelfvertrouwen, ik ben dan ook van mening dat als je niet zoveel uit zo een app krijgt dat je niet op die app moet gaan zitten of moet kijken of je er meer uit kunt halen - change of plans -
Eens.

quote:
Op onsuccesvolle manier blijven Tinderen is killing voor het mannelijk ego, killing voor het zelfvertrouwen, daarom die frustratie in deze topics.
Voor de meeste mensen zal dat killing voor het ego zijn, niet alleen voor mannen. Zeker als je in het dagelijks leven niet voldoende wel positieve feedback kan genereren om te counteren.

quote:
Overigens is er ook onderzoek geweest naar het zelfvertrouwen van Tindergebruikers en dat was ook lager dan gemiddeld.
Lijkt me eerlijk gezegd ook een kip-eiverhaal dat voor alle social media geldt.
pi_189571920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat begrijp ik :P Maar ik en dan wel nieuwsgierig genoeg om te kijken of er enige diepgang in een gesprek naar voren komt. En een baan waarbij tattoos geaccepteerd worden betekent niet dat je dom bent natuurlijk.

Maar eerlijk is eerlijk. Deze ziet er wel wat fout uit. Wel mooi hoofd :P
Met veel zichtbare tattoos zit je toch wel in een bepaalde bevolkingslaag, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
pi_189571921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Als ik vraag wat je daar gaat doen antwoord je toch wel meer dan alleen Bali? Desnoods begin je over het eten ofzo. Moet toch een gedachte zijn om er naar toe te gaan of een bepaald enthousiasme?
Hmm, de reis an sich is het spannende, juist dat je veel culturele dingen bekijkt en dat je heel veel opties on the move tot je ziet komen en wilt ondervinden is gaaf.

Ik denk dat inplannen je mogelijkheden ook een beetje klein maakt...

Ja ik zou wel informatie opzoeken an sich over het land maar niet bijster veel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:50:05 #288
5428 crew  miss_sly
pi_189571928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me niet gek dat je niet denkt dat ik leuk gezelschap ben als je mij alleen tegenkomt in dit topic.

Maar de woorden "Het leeft niet, sprankelt niet" komen niet echt bij me op met al dat geruzie en frustratie gedoe _O- Vraag me nu toch af of je wel de juiste voor ogen hebt?
Jij vindt ruzie en frustratie sprankelend? :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189571953
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Met veel zichtbare tattoos zit je toch wel in een bepaalde bevolkingslaag, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Het plebs?

Tegenwoordig zijn er zoveel mensen met tattoos dat je die conclusie niet meer kunt trekken.
pi_189571960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, de reis an sich is het spannende, juist dat je veel culturele dingen bekijkt en dat je heel veel opties on the move tot je ziet komen en wilt ondervinden is gaaf.

Ik denk dat inplannen je mogelijkheden ook een beetje klein maakt...

Ja ik zou wel informatie opzoeken an sich over het land maar niet bijster veel.
Nou dat kan je dan toch als antwoord geven aan zon match?
pi_189571963
Nieuw

Oh toch niet :')
pi_189571973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Het plebs?

Tegenwoordig zijn er zoveel mensen met tattoos dat je die conclusie niet meer kunt trekken.
Ik heb het toch over zichtbare tattoos?
pi_189571983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb het toch over zichtbare tattoos?
Ja weet je hoeveel mensen tegenwoordig zichtbare tattoos hebben en niet meer perse in een aflevering van probleemwijken voorkomen? :P
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:53:14 #294
5428 crew  miss_sly
pi_189571985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, de reis an sich is het spannende, juist dat je veel culturele dingen bekijkt en dat je heel veel opties on the move tot je ziet komen en wilt ondervinden is gaaf.

Ik denk dat inplannen je mogelijkheden ook een beetje klein maakt...

Ja ik zou wel informatie opzoeken an sich over het land maar niet bijster veel.
Met deze post wel je de indruk dat je veel reist of hebt gereisd. Is dat zo?
Ik heb de indruk dat je altijd heel erg op de vlakte blijft. Wellicht om iemand niet te dichtbij te laten komen of zo, maar daardoor blijft het zo vlak. Dat is jammer. Een connectie kun je naar mijn idee alleen krijgen als je wat van jezelf laat zien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189571993
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat begrijp ik :P Maar ik en dan wel nieuwsgierig genoeg om te kijken of er enige diepgang in een gesprek naar voren komt. En een baan waarbij tattoos geaccepteerd worden betekent niet dat je dom bent natuurlijk.

Maar eerlijk is eerlijk. Deze ziet er wel wat fout uit. Wel mooi hoofd :P
Mwah.. het is ook wat onaardig gesteld.. maar vaak laat het zich wel voorspellen.

Zeker in combi met de rest van het uiterlijk.. zijn daar vaak geen ellenlange gesprekken voor nodig
pi_189572001
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mwah.. het is ook wat onaardig gesteld.. maar vaak laat het zich wel voorspellen.

Zeker in combi met de rest van het uiterlijk.. zijn daar vaak geen ellenlange gesprekken voor nodig
Nee klopt :P
pi_189572008
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja weet je hoeveel mensen tegenwoordig zichtbare tattoos hebben en niet meer perse in een aflevering van probleemwijken voorkomen? :P
Ik moet de eerste met tattoeages in gezicht / hals / handen nog tegenkomen in de hooggeleide banen.
pi_189572019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik moet de eerste met tattoeages in gezicht / hals / handen nog tegenkomen in de hooggeleide banen.
Of ondernemer, kunstenaar, tattooeerder.

Je kan zelf toch wel meer bedenken?
pi_189572025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij vindt ruzie en frustratie sprankelend? :D
Nou ik begrijp net dat ie toch niet gefrustreerd is maar dat het komt omdat ik vijandig doe.

Dus als je hem even wil dm-en is ie vast veel gezelliger

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189572028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Of ondernemer, kunstenaar, tattooeerder.

Je kan zelf toch wel meer bedenken?
Dat zeg ik, bepaalde bevolkingslaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')