Je hebt bij PostNL nooit de optie om direct een afhaalpunt in te stellen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhhh verander dan het afhaal moment![]()
![]()
![]()
![]()
Of zet dat naar een afhaalpunt.
Ik heb nog geen bezorgbedrijf gehad die dat niet kan doen.
Je kan niet altijd voor een afhaalpunt kiezen en ook niet voor een bezorgmoment. Zelfs bij Bol niet, dit artikel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhhh verander dan het afhaal moment![]()
![]()
![]()
![]()
Of zet dat naar een afhaalpunt.
Ik heb nog geen bezorgbedrijf gehad die dat niet kan doen.
Bijna iedereen heeft hier wel iets van een overkapping. En nee, gestolen wordt er niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, want daar stelen ze nooit en regen kennen ze ook niet.
Goed verhaal. Maar de max bij PostNL is 30 kilo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:22 schreef RAVW het volgende:
lekker heb je een compleet woonkamer inrichting via een postorder bedrijf besteld , ben je " niet " thuis
mag je dus even voor bij 200 kilo zelf achter op de fiets mee gaan nemen en op halen![]()
maar wel even 45 Euro verzendkosten rekenen
The postman always rings twice.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Denken dat postbezorgers uberhaubt 2x aanbellen
Je kunt een briefje op je deur plakken dat je niet wil dat ze je pakketje bij de buren afleveren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
Snap niet waarom ze dit niet eerder hebben gedaan.
Hopelijk stoppen ze ook met dat afleveren bij de buren, dat is ook vrij irritant.
per pakket ja , maar je kan dus 6 x 30 kilo gewoon laten bezorgenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Goed verhaal. Maar de max bij PostNL is 30 kilo.
Dat heb ik ook wel eens gehad... (Blijkbaar een dagje 'slecht zin!')quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:22 schreef RAVW het volgende:
Ben diverse keren thuis geweest terwijl ze gewoon voor de deur stonden de gele briefjes te schrijven en zonder aanbellen al een geel briefje door de deur te gooien
, u was niet thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |