2011, niet de nieuwste meer dus, maar wel een nieuwe SSD, draait op dit moment Mojave 10.14 via DosDudequote:
Yep. Ook nieuwe SSD. En allebei een nieuwe (3rd party) accu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:55 schreef Sjechov het volgende:
Voor nr 2 geld denk ik hetzelfde? Ook 2011?
Verzenden heeft even geen voorkeur, het postagentschap is failliet hier en dan moet ik 20 min reizenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:56 schreef aaradorn het volgende:
Ik ben wel geintereseerd in een macbookje, doe je ook aan verzenden? En zijn ze een beetje schoon? Niet te veel krassen enzo.
Welke regio woon je dan ongeveer? kan ik even kijken of het ook voor mij gunstig is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verzenden heeft even geen voorkeur, het postagentschap is failliet hier en dan moet ik 20 min reizen.
Ze zien er nog best netjes uit, uiteraard niet hagelnieuw, maar geen hele grote krassen of deuken.
Amsterdam Noordquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:58 schreef aaradorn het volgende:
[..]
Welke regio woon je dan ongeveer? kan ik even kijken of het ook voor mij gunstig is.
Ja, dat is niet echt handig helaas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:59 schreef aaradorn het volgende:
[..]
Ai dat is wel een beetje erg ver vanuit zuid limburg.
Coolquote:
2011, voorzien van nieuwe SSD en accu dus.quote:
Inmiddels?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:08 schreef Neo_ het volgende:
Verzenden inmiddels een optie? interesse in #2 voor de vrouw
Hier is net zo makkelijk denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:20 schreef -gt- het volgende:
interesse #2.
kun je, evt. via pm, iets meer info geven...
Prima, laat maar wetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:33 schreef -gt- het volgende:
thnx.
ik ga even overleggen.
ben nog werkzaam op industrieterrein westpoort, dus dat is vlakbij![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:39 schreef Prowl het volgende:
Er was een tijd dat een topic als dit gelijk op slot ging....
Deal, ik moet even kijken of er genoeg machines tegelijk verkocht worden dan zodat het de trip naar het postagentschap laat lonenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:38 schreef Sjechov het volgende:
Mocht versturen wel een optie worden, ontvang ik graag een PM/DM.
MIjn excuses, ik had hem verward met een andere die ik heb. Hij ziet er nog best prima uit, maar hij heeft een Duits keyboard. Sorry voor het ongemak, ik pas de advertentie aan.quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:35 schreef xatlad het volgende:
150,- incl voor de macbook mits hij geen gekke cosmetische schade heeft.
Ok dat is wel zonde. Er zijn denk ik geen stickers die de backlight van het toetsenbord nmlk door laten komen?quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn excuses, ik had hem verward met een andere die ik heb. Hij ziet er nog best prima uit, maar hij heeft een Duits keyboard. Sorry voor het ongemak, ik pas de advertentie aan.
Als je daar geen problemen mee hebt (er zijn hele goedkope setjes met stickers te krijgen) vind ik je bod prima.
Zo niet, snap ik en nogmaals mijn excuses.
Ze bestaan wel als ik Google, transparante of witte die iig 50% licht doorlaten.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:34 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ok dat is wel zonde. Er zijn denk ik geen stickers die de backlight van het toetsenbord nmlk door laten komen?
Ok dat scheelt, maar de speciale apple keys (F Keys)quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze bestaan wel als ik Google, transparante of witte die iig 50% licht doorlaten.
Hier bijv: https://www.toetsenbordst(...)transparant-wit.html
Ja, die zijn gewoon standaard.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:54 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ok dat scheelt, maar de speciale apple keys (F Keys)
Zitten wel hetzelfde toch?
Officieel niet, High Sierra is de laatste. Maar hij draait nu wel Mojave via de methode van Dosdude1. Catalina kan ook geloof ik, maar dus ook niet meer officieel. Daar is hij net ff te oud voor.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:13 schreef xatlad het volgende:
[..]
Oké en hij draait ook nog mojave of catalina?
Ok ja catalina ben ik ook nog niet zo heel erg fan van moet ik zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Officieel niet, High Sierra is de laatste. Maar hij draait nu wel Mojave via de methode van Dosdude1. Catalina kan ook geloof ik, maar dus ook niet meer officieel. Daar is hij net ff te oud voor.
Nee dus, ook via de methode van Dosdude1:quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:12 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ok ja catalina ben ik ook nog niet zo heel erg fan van moet ik zeggen.
Maar is mojave wel officiële manier dan?
Oké jammer.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dus, ook via de methode van Dosdude1:
http://dosdude1.com/mojave/
Ik kan hem wel met High Sierra voor je installeren, dat is de laatste officiele.
Het is een soort patcher die na het installeren een paar scripts draait om MacOS te laten denken dat het officieel is.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:40 schreef xatlad het volgende:
[..]
Oké jammer.
Ik kan dat programma helaas niet, maar ik zal me er straks eens even in gaan verdiepen als ik weer thuis ben.
Win10 Proquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:41 schreef SarCastro het volgende:
Welk besturingssysteem zit er op nr 7?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |