Ik zie ze nooit ook overdag. Enkel wanneer de zon onder is. Dus in de zomer ook pas later dan de winterquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:40 schreef Karstman het volgende:
Ik zie nooit drones uit mijn raam en ik sta er toch best vaak voor met mijn verrekijker.
Maar ja dit is een nieuwbouwwijk dus misschien hebben "ze" nog niet door dat we hier zitten.
Ik zie ze nooit ook overdag. Enkel wanneer de zon onder is. Dus in de zomer ook pas later dan de winterquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:40 schreef Karstman het volgende:
Ik zie nooit drones uit mijn raam en ik sta er toch best vaak voor met mijn verrekijker.
Maar ja dit is een nieuwbouwwijk dus misschien hebben "ze" nog niet door dat we hier zitten.
Fijn dat je zo skeptisch bent over dit. Maar de vraag is niet waarvoor ze gebruikt worden, maar DAT ze gebruikt worden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik kan me ook goed voorstellen dat mensen dit kut vinden, maar elke keer als ik vraag waar die drones nou zogenaamd voor gebruikt worden krijg ik 0 op het rekest. Het lijkt mij dus nog steeds de buurjongen die een beetje loopt te kloten, en niet de CIA.
En qua techniek ben ik vrij goed op de hoogte, één van mijn zakenpartners heeft een vrij succesvol bedrijf wat hoofdzakelijk van drones gebruik maakt, en ja deze maken een hoop herrie en zijn niet erg geschikt voor spionage. Daar kun je, nogmaals, veel beter de camera/microfoon van je laptop/computer/telefoon voor gebruiken.
Je snapt natuurlijk wel dat ALS ze gebruikt worden, de vraag dan is waarom hè?quote:Op maandag 16 december 2019 20:06 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit ook overdag. Enkel wanneer de zon onder is. Dus in de zomer ook pas later dan de winter
[..]
Fijn dat je zo skeptisch bent over dit. Maar de vraag is niet waarvoor ze gebruikt worden, maar DAT ze gebruikt worden.
Ik sta s avonds met m'n verrekijker voor het raam te turen naar de buurvrouw.quote:Op maandag 16 december 2019 19:57 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit ook overdag. Enkel wanneer de zon onder is. Dus in de zomer ook pas later dan de winter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |