Vuistneuken geilllllquote:
Kan je wel zo'n grijns opzetten, maar wat denk je nou. Dat hij denkt dat hij daar alleen komt koffiedrinken?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Kan je wel zo'n grijns opzetten, maar wat denk je nou. Dat hij denkt dat hij daar alleen komt koffiedrinken?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk dat spirit dat wel doorheeft dat hij niet alleen voor de koffie komt.
In mijn brein ook hoor![]()
Verras je niet als je opeens een bifi worstje tegen je rug aanvoelt om 3:33 uur in de nacht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Maar leuk Spirit! Hoop dat het leuk blijft.
Hoop voor spirit toch wel meer een flinke braadworst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:17 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Verras je niet als je opeens een bifi worstje tegen je rug aanvoelt om 3:33 uur in de nacht.
Ja hoe je er sochtends uit ziet hequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
Alsof we dat nog niet gedaan hebben haha. Maar ik vind slapen dus enger
Ik shine altijd joh, wat denk je nouquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoe je er sochtends uit ziet he
Jaaaa komt de aap uit de mouw hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het dus over blijven slapen. Niet over seks. Dat zijn meestal 2 verschillende dingen geloof ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jaaaa komt de aap uit de mouw hoor.
Eerst zeggen: 'slapen is heel intiem hoor!'
Maar dan: 'alsof we dat nog niet gedaan hebben'. Nouuuu meid.
Wat is erger: een bifi worst tegen je rug of in je vaga
Ja joh?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het dus over blijven slapen. Niet over seks. Dat zijn meestal 2 verschillende dingen geloof ik
Er is een verschil met seks en daarna weer aankleden en eerst seks en dan daarna samen in slaap vallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jaaaa komt de aap uit de mouw hoor.
Eerst zeggen: 'slapen is heel intiem hoor!'
Maar dan: 'alsof we dat nog niet gedaan hebben'. Nouuuu meid.
Wat is erger: een bifi worst tegen je rug of in je vaga
Volgens mij is hij dronken. Vrijmibo beetje uitgelopen ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:21 schreef bitterbal het volgende:
Oke jongens, wie heeft het account van black-soldier gekaapt?
Misschien is dat het jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dronken. Vrijmibo beetje uitgelopen ofzo
Als het een beetje alpha is, gaat ie de hele avond door en wordt er niet geslapen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dronken. Vrijmibo beetje uitgelopen ofzo
Lekker manquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:30 schreef ludovico het volgende:
Haha,
Meisje voor de spiegel in bikini, "long hair"
Ahja dat wil je laten zien aan de mannen op Tinder.
En ondertussen blijven de mensen zich afvragen waarom ze nog steeds single zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:46 schreef M1stral het volgende:
Als dit zo doorgaat zou je bijna hopen dat deze reeks deeltje 50 niet haalt. Wat een droeftoeterij.
Waarom vind je dat dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
Jij zit hier toch ook johquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En ondertussen blijven de mensen zich afvragen waarom ze nog steeds single zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |