abonnement Unibet Coolblue
pi_189771016
Bestaat het krankzinnigengesticht nog? :')
  maandag 4 november 2019 @ 11:00:32 #52
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189777772
Oh jee, onze oudetijdse kleuter heeft weer eens literaire diarree geproduceerd, we zullen eens kijken…
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mikaaan mikkaaan Mikaaan. Alles omdraaien en rechtpraten wat krom is. Niet slim, vooral OUDETIJDS.
[..]
Ach, dus feiten presenteren, jouw woorden gebruiken en jou logica tegen je gebruiken is oudetijds, dat zegt veel over jou.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe is het op je werk vandaag, werkmier? Ik ben nu bezig Netflix kijken hahhahahaha.
[..]
Ghoh, redelijk stil denk ik. Want hoewel dat er in Nederland geen feestdag is op 1 november, is er in België wel een. De wereld is groter dan jou eigen leefwereld, oudetijdse onnozelaar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdag en dan mag jij juichen dat je weekend hebt terwijl ik al heel de week zit te genieten. Maar dat is het verschil tussen werkmieren en opperhoofden.
Als je al gaat proberen me te treiteren met het feit dat ik werk, ben je zieliger dan ik dacht. Want “If you do what you love, you'll never work a day in your life.” En ik heb een job gevonden dat ik leuk vind, dus…

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zij hebben geen 10m2 toilet nodig. Dit is puur voor de mensen die viesdik zijn. Hoor je het goed? Viesdik ja. Ik denk dat jij ook viesdik bent anders ga je het niet zoveel verdedigen.
[..]
Och, het is misschien niet doorgedrongen in dat pindanootje in je hoofd, maar misschien, heel misschien, zit ik zelf wel in een rolstoel. Of zit er iemand die dicht bij mij staat in een rolstoel.
En oh neen, zaagselkop heeft me weer viesdik genoemd. Reageer maar eens wanneer je een originele belediging hebt, jij oudetijdse analfabete kleinzielige peuter.
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
  maandag 4 november 2019 @ 11:00:44 #53
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189777774
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leiders zoals ik moeten soms beslissingen nemen die niet voor iedereen fijn zijn. Van de trap af duwen of een kras maken in je ouders auto hoort hier ook bij. Soms moeten dingen kapot om er sterker uit te komen. Zo werkt evolutie.
Ik snap niet echt wat evolutie ermee te maken heeft, aangezien ze het proces waarbij erfelijke eigenschappen binnen een populatie van organismen veranderen in de loop van de generaties als gevolg van genetische variatie, voortplanting en natuurlijke selectie beschrijft. Wat jij beschrijft is eerder een tirannieke kleuter die niet krijgt wat hij wilt.

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:20 schreef firefly3 het volgende:
Ik mag altijd gebruik maken van mijn moeders pinpas om af en toe een pizza te bestellen.
[..]
Zielig.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De buren vind ik stom omdat ze soms herrie maken en ze zijn dik en ik ben nog boos op mijn moeder omdat ze WEER zegt dat ze mijn zakgeld niet wilt ophogen.
[..]
Buren kan je kiezen, maar dan moet je wel verhuizen. En je kan altijd proberen je ouders aan te klagen om meer geld te moeten geven, met inflatie zoals je zelf zegt.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus ik bestel nu telkens een pizza iedere zaterdag voor de buren met mijn moeders pinpas en schrijf telkens een slechte review op de domino's pagina.
[..]
Alsof elke week een slechte review iets uitmaakt op de vele goede reviews.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat de bezorger een keer flink spuugt in hun pizza als ze weer eens denken een heerlijk gratis pizza te kunnen eten. Moeten ze maar normaal tegen me doen.
Nog eens, ben je zeker dat je geen Amerikaan uit Alabama bent? Want dit kan misschien wel gebeuren in Amerika, maar in Europa is dit gegronde reden voor ontslag. En ik denk niet dat een bezorger zich zorgen maakt over 1 slechte review, die dat toch elke week pizza besteld.
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189779560
Trouwens, als je elke zaterdag een pizza voor de buren bestel, zouden die dan niet een keertje aan de bel trekken hoe ze bij hun terecht komen?
pi_189784084
Mikaan ik wordt zo moe van jou. MOE wordt ik ervan. Viesdik die reactie van jou. Ik snap niet dat mercuriuskinderen zoals jij niet van het internet worden afgesloten. Er komt alleen maar onzin uit.

Ik geloof niet dat je leuk werk hebt anders hoefde je het niet aan mij te bewijzen. Je bent gewoon een werkmier. Je moet iedere dag om 7 uur opstaan hahahhahah


Terwijl ik door vogels gewekt wordt en ik heerlijk door mijn ouders of wie dan ook die thuis is eten krijg op bed en dan zet ik lui de televisie aan. Jij maar denken en hoofdpijn krijgen in de file. Hahhaabha
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189784266
Jezus, oudetijdskind die ook nog eens geen creativiteit vertoond. Ik dacht nog een beetje een grappige flamewar te zien, maar miikan maakt gehakt van firefly3.

Deze flamewar valt rustig saai te noemen. Waarom houd je niet op met je zielige gedoe, firefly3. Deze flamewar is al lang en breed tot verspilling van bandbreedte vervallen en heeft totaal geen amusementswaarde meer.
  maandag 4 november 2019 @ 19:53:25 #57
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_189785790
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef Telefoonvork het volgende:
Jezus, oudetijdskind die ook nog eens geen creativiteit vertoond. Ik dacht nog een beetje een grappige flamewar te zien, maar miikan maakt gehakt van firefly3.

Deze flamewar valt rustig saai te noemen. Waarom houd je niet op met je zielige gedoe, firefly3. Deze flamewar is al lang en breed tot verspilling van bandbreedte vervallen en heeft totaal geen amusementswaarde meer.
Ik denk dat we dit topic kunnen besluiten met volgende stellingen:
- firefly3 is een minderwaardig, viesdik oudetijdskind dat anderen terroriseert.
- Miikan heeft firefly3 verslagen in zowat elke post die hij geplaatst heeft.

En dit is een gif'je voor @Miikan . You go, bro!
Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:14:12 #58
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189792701
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Mikaan ik wordt zo moe van jou. MOE wordt ik ervan. Viesdik die reactie van jou. Ik snap niet dat mercuriuskinderen zoals jij niet van het internet worden afgesloten. Er komt alleen maar onzin uit.
Nog eens, feiten en jouw woorden en logica tegen je gebruiken is onzin. Dus jouw woorden en logica zijn dan onzin. Wat een ironie dames en heren. En weer diezelfde “viesdik” en “mercuriuskind” belediging, zo oudetijds. En als je al moe word van deze discussie, ga je nooit een goede filosoof zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Ik geloof niet dat je leuk werk hebt anders hoefde je het niet aan mij te bewijzen. Je bent gewoon een werkmier. Je moet iedere dag om 7 uur opstaan hahahhahah
Wel, technisch gezien sta ik om half zeven op, zodat ik nog vrij veel vrije tijd heb na het werk. Zodat ik nog wat sociaal kan zijn met vrienden, of mijn creativiteit kan botvieren op projectjes. Maar dat versta je toch niet, als oudetijder.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Terwijl ik door vogels gewekt wordt en ik heerlijk door mijn ouders of wie dan ook die thuis is eten krijg op bed en dan zet ik lui de televisie aan. Jij maar denken en hoofdpijn krijgen in de file. Hahhaabha
Ach, lui de televisie aanzetten. Kan het nog viesdik oudetijdser? In plaats van een goed boek te lezen, je fantasie te gebruiken, of je horizonten te verbreden, zoals een echte nieuwetijder.
En voor jou informatie, ik werk op tien minuten waar ik woon, geen enkele file te bespeuren. Weer zo’n oudetijds trekje van een beeld in je zaagselhoofd te hebben waar je niet van afstapt. En oh neen, mijn hersenen gebruiken is een slecht ding? Ik weet dat jij de jouwe niet gebruikt, maar ik gebruik de mijn graag.
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:14:51 #59
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189792709
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef Telefoonvork het volgende:
Jezus, oudetijdskind die ook nog eens geen creativiteit vertoond. Ik dacht nog een beetje een grappige flamewar te zien, maar miikan maakt gehakt van firefly3.

Deze flamewar valt rustig saai te noemen. Waarom houd je niet op met je zielige gedoe, firefly3. Deze flamewar is al lang en breed tot verspilling van bandbreedte vervallen en heeft totaal geen amusementswaarde meer.


En ik vind het ergens nog wel grappig. @firefly3 met een IQ lager dan zijn schoenmaat en een EQ onder zeespiegel die probeert intelligent over te komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Miikan op 05-11-2019 10:42:24 ]
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:16:12 #60
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189792725
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:53 schreef Lynxis het volgende:

[..]

Ik denk dat we dit topic kunnen besluiten met volgende stellingen:
- firefly3 is een minderwaardig, viesdik oudetijdskind dat anderen terroriseert.
- Miikan heeft firefly3 verslagen in zowat elke post die hij geplaatst heeft.

En dit is een gif'je voor @:Miikan . You go, bro!
[ afbeelding ]


En ja, een tirannieke leeghoofd verslaan is niet zo moeilijk…

[ Bericht 0% gewijzigd door Miikan op 07-11-2019 09:11:37 ]
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189802805
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189836624
quote:
Voor selfies verwijs ik je door naar dit topic.

Verder wil ik je vragen ontopic te blijven. Deze post draagt niets bij tot de inhoud van dit topic.
Wat we hier willen zijn zijn je typische oudetijdse posts zodat Miikan deze kan neerhalen.
Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
pi_189888657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef Lynxis het volgende:

[..]

Voor selfies verwijs ik je door naar dit topic.

Verder wil ik je vragen ontopic te blijven. Deze post draagt niets bij tot de inhoud van dit topic.
Wat we hier willen zijn zijn je typische oudetijdse posts zodat Miikan deze kan neerhalen.
Ben bezig met mijn winterslaap. Mercuriuskind ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189892452
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 23:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben bezig met mijn winterslaap. Mercuriuskind ;)
Nu geef je letterlijk toe dat je viesdik bent, oudetijdskind.

Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
pi_189896484
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 11:38 schreef Lynxis het volgende:

[..]

Nu geef je letterlijk toe dat je viesdik bent, oudetijdskind.

[ afbeelding ]
Nee, neeee en nog eens neeeee!!! :(:( ik ben schoonecto want het is genetisch bepaald en ik zal het blijven ook!! Ik heb geen vetlaag nodig want het is hier warm vanwege de cryptocurrencie videokaarten die de gehele dag op kosten van mijn ouders draaien ja!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:25:17 #66
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189905262
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 11:38 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Nu geef je letterlijk toe dat je viesdik bent, oudetijdskind.
[ afbeelding ]


quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 17:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, neeee en nog eens neeeee!!! :(:( ik ben schoonecto want het is genetisch bepaald en ik zal het blijven ook!! Ik heb geen vetlaag nodig want het is hier warm vanwege de cryptocurrencie videokaarten die de gehele dag op kosten van mijn ouders draaien ja!!
Gefeliciteerd, je bent gestorven in je winterslaap. Want vet is niet alleen warmte, het is ook de nodige energie en voedingsstoffen om niet te verhongeren. Hopelijk ben je minder irritant en egoïstisch in je volgend leven.

P.S. het is cryptocurrency, een Engels woord dat ze zo gebruiken in het Nederlands. Aangezien we je fouten in het vetgedrukt moesten laten zien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waar zijn mijn spelfouten? Laat het maar vetgedrukt zien :N
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189918911
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:25 schreef Miikan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Gefeliciteerd, je bent gestorven in je winterslaap. Want vet is niet alleen warmte, het is ook de nodige energie en voedingsstoffen om niet te verhongeren. Hopelijk ben je minder irritant en egoïstisch in je volgend leven.

P.S. het is cryptocurrency, een Engels woord dat ze zo gebruiken in het Nederlands. Aangezien we je fouten in het vetgedrukt moesten laten zien.
[..]

Mikkaan mikaan Mikkaan :N ZO moe wordt ik van jou! De vermoeidheid voel ik overal, zelfs in mijn slaap :( :(

Beerdiertjes kunnen jaren lang in een winterslaap terechtkomen zonder voedingsstoffen. Ze worden dun, plat, schoonecto dus. Een beer diertje is NIET viesdik!!!!

Werkmier, jij moet niet fokken tijdens je werk. Mijn Wajong wordt door luie werkmieren zoals jij naar beneden gehaald. Ik heb geen zin om weer van mijn familie te moeten lenen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 13 november 2019 @ 10:19:02 #68
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189920239
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mikkaan mikaan Mikkaan :N ZO moe wordt ik van jou! De vermoeidheid voel ik overal, zelfs in mijn slaap :( :(

Beerdiertjes kunnen jaren lang in een winterslaap terechtkomen zonder voedingsstoffen. Ze worden dun, plat, schoonecto dus. Een beer diertje is NIET viesdik!!!!
[..]
Ach jij ignorante egotistische domme ajuin, beren houden geen winterslaap. Dat staat zelfs op je wikipedia. Er is een winterrust, waar ze makkelijk van wakker gemaakt kunnen worden, maar slapen doen ze niet. Tevens ontwaken ze uit hun rust in de zomer om weer aan te vetten voor de volgende rust. En nu begin jij als Cartman te klinken: een dikke "beer" die roept dat hij niet dik is.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Werkmier, jij moet niet fokken tijdens je werk. Mijn Wajong wordt door luie werkmieren zoals jij naar beneden gehaald. Ik heb geen zin om weer van mijn familie te moeten lenen.
Is er iets mis met jou brein ofzo? Ik heb toch gezegd dat ik Belg ben, dus ik geen rotte eurocent aan jou betaal? En als jij niet wilt lenen van je familie (wat ik zeer hard betwijfel dat je ooit terug geeft) is er nog altijd de optie om te gaan werken. Dan heb je een inkomen dat waarschijnlijk hoger is dan je Wajong.
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189920486
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mikkaan mikaan Mikkaan :N ZO moe wordt ik van jou! De vermoeidheid voel ik overal, zelfs in mijn slaap :( :(

Beerdiertjes kunnen jaren lang in een winterslaap terechtkomen zonder voedingsstoffen. Ze worden dun, plat, schoonecto dus. Een beer diertje is NIET viesdik!!!!

Werkmier, jij moet niet fokken tijdens je werk. Mijn Wajong wordt door luie werkmieren zoals jij naar beneden gehaald. Ik heb geen zin om weer van mijn familie te moeten lenen.
Herseninhoud komt ook overeen. 100% efficiënt, geen hersencel over voor creativiteit.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_189931731
quote:
16s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:19 schreef Miikan het volgende:

[..]

Ach jij ignorante egotistische domme ajuin, beren houden geen winterslaap. Dat staat zelfs op je wikipedia. Er is een winterrust, waar ze makkelijk van wakker gemaakt kunnen worden, maar slapen doen ze niet. Tevens ontwaken ze uit hun rust in de zomer om weer aan te vetten voor de volgende rust. En nu begin jij als Cartman te klinken: een dikke "beer" die roept dat hij niet dik is.
[..]

Is er iets mis met jou brein ofzo? Ik heb toch gezegd dat ik Belg ben, dus ik geen rotte eurocent aan jou betaal? En als jij niet wilt lenen van je familie (wat ik zeer hard betwijfel dat je ooit terug geeft) is er nog altijd de optie om te gaan werken. Dan heb je een inkomen dat waarschijnlijk hoger is dan je Wajong.
Jij weet dus niet wat een beerdiertje is

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes

Gebruik Wikipedia in plaats van de hele tijd lui zijn. Van lui zijn wordt je viesdik. Je zou niet eens meer in je eigen mierenhoop kunnen kruipen als je viesdik bent gegroeid.

Hebben Belgen geen Wajong dan?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189931740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:39 schreef Resistor het volgende:

[..]

Herseninhoud komt ook overeen. 100% efficiënt, geen hersencel over voor creativiteit.
Precies, mikkaaan :N
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 14 november 2019 @ 08:56:01 #72
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189934306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 23:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij weet dus niet wat een beerdiertje is
[..]
Ach jawel, maar ik ken ze onder de meer gebruikte naam “waterbeer” of de wetenschappelijke naam “Tardigrada”. Alleen de simpelen gebruiken het schattige “beerdiertje”. Het is niet omdat er miscommunicatie zou zijn dat ik iets niet ken. Hoe oudetijds van je om dat te denken.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 23:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gebruik Wikipedia in plaats van de hele tijd lui zijn. Van lui zijn wordt je viesdik. Je zou niet eens meer in je eigen mierenhoop kunnen kruipen als je viesdik bent gegroeid.
[..]
En weer met het viesdikke. Je weet toch dat zo’n belediging kracht verliest wanneer je het elke 5 woorden gebruikt? En je snapt toch hoe ironisch het overkomt, mij lui noemen terwijl ik een goede baan heb, actief bezig ben en meer tijd in een dag zou nodig hebben om alles te doen, terwijl jij voor je tv ligt?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 23:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hebben Belgen geen Wajong dan?
Bij ons heet dat anders, maar gebruik Wikipedia in plaats van lui te zijn en het aan mij te vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miikan op 14-11-2019 10:22:35 ]
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189944858
quote:
16s.gif Op donderdag 14 november 2019 08:56 schreef Miikan het volgende:

[..]

Ach jawel, maar ik ken ze onder de meer gebruikte naam “waterbeer” of de wetenschappelijke naam “Tardigrada”. Alleen de simpelen gebruiken het schattige “beerdiertje”. Het is niet omdat er miscommunicatie zou zijn dat ik iets niet ken. Hoe oudetijds van je om dat te denken.
[..]

En weer met het viesdikke. Je weet toch dat zo’n belediging kracht verliest wanneer je het elke 5 woorden gebruikt? En je snapt toch hoe ironisch het overkomt, mij lui noemen terwijl ik een goede baan heb, actief bezig ben en meer tijd in een dag zou nodig hebben om alles te doen, terwijl jij voor je tv ligt?
[..]

Bij ons heet dat anders, maar gebruik Wikipedia in plaats van lui te zijn en het aan mij te vragen.
Jullie hebben dus GEEN Wajong want het is GEEN Wajong.

Oudetijdsbelg :N altijd maar appels met peren vergelijken.

Jullie wegen zijn zo slecht vergeleken met Nederland. Omdat niemand naar België wilt.


Ik wordt zooooo moe van jou met jouw werk dit werk dat. Je wilt niet weten hoe zwaar ik het heb. Ik zit te filosoferen om mensen te helpen. Niet stomme kut programma's aan het maken in Java om een klantenbestand bij te houden. Dat is vast wat jij doet. Een klantenbestand maken. Zoals bijna iedere werkmier.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:55:08 #74
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189950588
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jullie hebben dus GEEN Wajong want het is GEEN Wajong.
Oudetijdsbelg :N altijd maar appels met peren vergelijken.
[..]
Excuseer, maar jij bent België met Nederland aan het vergelijken. Dat maakt van jou de oudetijdsnederlander :N. Ik ga gewoon in op je waanideeën.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jullie wegen zijn zo slecht vergeleken met Nederland. Omdat niemand naar België wilt.
[..]
Ik snap niet wat dat ermee te maken heeft? :') Ook komt het omdat er zoveel verkeer van alle landen door ons land komen, Brussel is ten slotte de onofficiële hoofdstad van Europa. Een weg waar niet op gereden word verslijt ten slotte niet. Dat zegt meer over Nederland dan België dan. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wordt zooooo moe van jou met jouw werk dit werk dat. Je wilt niet weten hoe zwaar ik het heb. Ik zit te filosoferen om mensen te helpen. Niet stomme kut programma's aan het maken in Java om een klantenbestand bij te houden. Dat is vast wat jij doet. Een klantenbestand maken. Zoals bijna iedere werkmier.
En, hoeveel heb je al verdient met dat filosoferen? Met mijn relaxed, bijna geen werkdruk programmeren heb ik vorige maand bijna 2000 euro verdiend. Mijn fok en facebook staan zelfs open tijdens het werk, en ik kan er actief op zitten. :Y En hoeveel mensen heb jij er al mee geholpen? Met mijn werk help ik duizenden mensen over heel Europa. En wat filosoferen, dat doe ik eender waar. Nadenken kan je overal. En weer zo’n oudetijds idee in je hoofd hebben waar je niet van af wil stappen he, dat "werk is saai"… :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Miikan op 15-11-2019 11:28:22 ]
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
  vrijdag 15 november 2019 @ 12:10:24 #75
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189952464
Kan dit topic niet op slot? Een of andere dikke oudetijdsbelg zit de TS alleen maar op de stang te jagen... de sfeer wordt er op deze manier niet beter op. Misschien een oudetijdskinderen topic maken waar die Miikan zich uit kan leven?
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')