SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:14 schreef Telefoonvork het volgende:
Mensen, laten we niet zo wreed zijn voor verwaande en verwende verstandelijk beperkten.
Je hebt haast gelijk, volgens grottekeningen betekent mikkaaan viesdikoudetijdsmercuriuskind. Ken jij Southpark? Jij bent net als cartman.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:18 schreef Miikan het volgende:
[..]
[..]
Dus… daaruit kunnen we afleiden dat wat jij zegt niet altijd is wat je bedoeld? Dus… jij vind mij stiekem een nieuwetijdskind waar je hard naar opkijkt?
[..]
De juiste term is Asperger. Een vorm van autisme. Dat ik inderdaad heb.
[..]
Ghoh, als ik een gok mag doen heeft het iets te maken met “oudetijds” of “mercuriuskind”, want jij hebt ongeveer de creativiteit van een natte selder. Correctie, een natte selder is nog creatiever. Ik ga niet zeggen van “weet je wat firefly betekent volgens grottekeningen?” want dat zou impliceren dat jij een belangrijk iets was. Want grottekeningen werden alleen gemaakt van belangrijke dingen, of “wensen” die ze wilden dat uitkwamen. Ongecultiveerde yoghurt.
Ben ik niet en zal ik nooit zijn! Nepnieuws over mij verspreiden!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:54 schreef Lynxis het volgende:
[ afbeelding ]
Wel, heb je ooit! Ik ben het zowaar een keertje eens met je!
Waar heb je het over, man? Je hebt alles zelf toegegeven?!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben ik niet en zal ik nooit zijn! Nepnieuws over mij verspreiden!denk jij dat wij daar intrappen? Nee, nee en nog eens NEE!
Geachte mede nieuwetijdskind!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:44 schreef Egon.krenz het volgende:
Beste vuurvlieg 3.
Trek je niks aan wat ze zeggen en nog minder van belgen hier.
Jij bent hard nodig op de wereld.
Zonder pioniers in de samenleving
waren we nog dommer dan de Belgen hier.
Jij en ik als de nieuwetijdse
doen wat terug voor de wajong
wat ook nog eens een jereinste
onder betaling is.
Terwijl juist mijn buren een wao/wia misbruiker is want die verschuilt zich achter zijn reuma en volgroeide rug en deels rolstoel afhankelijkheid zijn om niet te willen werken. Terwijl een oude tijdse kind die toch te stom is voor wat wij doen ook werk kan ksn vanuit zijn luie rolstiel als kantoorbaan etc
Want die mensen maken de wajong onbetaalbaar als die gewoon wilde werkn dan hadden wij 2 gewoon meer geld en hoger bedrag .
Maar daar valt niemand over want zulke mensen weten zich achter het slecht ter been zijn en deels rolstoel afhankelijkheid te verschuilen.
Tuurlijk is het sneu voor de buurman dat die deze beperking heeft maar dat die om die reden niet kan werken gast er bij mij niet in .
En waar haakt de buurman het recht vandaan om meer sociale rechten te eisen omdat hij 30 een ordinare boiwbakjer is geweest
en ik als 25 jarige al meer bereikt heb dan jij als werkpaard
Jij en ik hebben ander kwaliteiten dan de werkpaard uit te hangen op de wereld .
Met die andre kwaliteiten zijn jij en ik in feite de echte harde werkers
De rest van het oude tijdse volk wilt niet echt weken en hebben het liefste eenbaas waar ze smorgrns vrij zijn en smidxahs niet hoeven te komen en
doen dan thuis niks nuttigs en vallen andere lastig gaan op fox jou demonseren en wij blijven actief zelfs als de pensioen het echte leeftijd komt na mij levenlang welverdiende wajong en dat geld voor jouw ook.
Als die 2 jaar lang er werkte ennoas dan met pensioen ging en hadden wij ook meer geld
Wat kenmerkend is aan het oude tijds ti
tuig en politiek rechts tuig dat ze hier vaker opduiken op fox dan wij twee want wij doen namelijk al zinvolle dingen.
Laat he eigen nooit gek of moe of kwaad maken met de terreur van de oudetijdse bevolking.
Daar moet je als nieuwetijdse ver boven staan.
Want wij staan ook boven dat volk .
Kijk ik zou soms oom bij de buurman een spijker voor de deur willen leggen zodat die zijn rolstoel lek rijd .
Maar dat is gedrag wat bij het oude tijds volk hoort. Daar is dat heel normaal. Maar niet bij ons als nieuwetijdse
Wel, ik weet dus totaal niet wie die mikkaaan is, want ik ben Miikan… als je bedoeld dat ik het ben, geef je me gelijk dat je minder creatief bent dan een natte selder. Wat een teken is van een oudetijdse geest.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt haast gelijk, volgens grottekeningen betekent mikkaaan viesdikoudetijdsmercuriuskind.
[..]
Ach jah. Het stereotype “dikke arrogante kind”. Maar je vergeet wel dat hij al miljonair is geweest en dat hij succesvol is in praktisch alles wat hij doet. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat Cthulhu (ongeveer het krachtigste wezen in eender elke mythos) deed wat hij wilde. Dus misschien is het niet erg Cartman te zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ken jij Southpark? Jij bent net als cartman.
[..]
De eerste referentie naar een heks was in de Romeinse tijd, dus ik snap niet hoe er grottekeningen waren van heksen. Ook als ik “heks” google zijn de meesten niet dik. De meesten zijn zelfs mager.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee jij werd afgebeeld als heks. Eng viesdik.
[..]
Ach ja, want Gerardus Mercator was niet bekend voor zijn hemel globes, en de maker van de beste kompassen, astrolabia en astronomische ringen. (2 minuutjes op Wikipedia gezocht.)quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vooral op gebied van astronomie had en heeft België nog steeds niets.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:54 schreef Lynxis het volgende:
[ afbeelding ]
Wel, heb je ooit! Ik ben het zowaar een keertje eens met je!
Ghoh, het ziet er toch waar uit hoor… als ik kijk naar zinsbouw en spelling komt het goed overeen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben ik niet en zal ik nooit zijn! Nepnieuws over mij verspreiden! 😞 denk jij dat wij daar intrappen? Nee, nee en nog eens NEE!
Ben je zeker dat je Nederlander bent, en geen Amerikaan uit Alabama?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben nu boos, bozer dan ooit 😞 en erg teleurgesteld. nichtje was net op visite. Is eergisteren 18 geworden. Zat alleen met haar op de kamer. Ik ging uitdagen dat ze waarschijnlijk saaie bh aan had. Ging ze laten zien, komen de kids plotseling naar binnen gerend 😞 😞 ik keihard roepen dat ze weg moesten, kwam mijn ma naar boven gelopen om te vragen wat er gebeurde. Ik heb toen gezegt dat ze niet goed genoeg op mijn kinderen paste want ze kwamen onverwachts naar boven. Eefje en Gehankt wisten BEIDEN gelukkig niet wat er gebeurde en vertellen hierdoor gelukkig niets door, maar wel mijn avond verpest 😞
Jij denkt dat jij een leider bent? Je duwt mensen van de trap en wordt kwaad als er iemand je mening niet deelt. Niet echt een leidersfiguur, nietwaar?quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er weer een mede nieuwetijdskind aanwezig is. Zonder jou, mij en andere nieuwetijdskinderen zag de wereld er heel anders uit. De wereld heeft leiders nodig. Sterke leiders.
[..]
Wacht eens even… jij kan toch zitten? Dus dan kan jij werken. Dat zijn je eigen woorden, dus begin maar alvast een baan te zoeken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat erg wat je vertelt over je buren, walgelijke wao/wia misbruikers mogen van mij vertrekken. Je hebt gelijk, zodra je kunt zitten kun je werken. Maarja sommige werkmieren zijn lui, zeer lui en verwend.
[..]
Jij vergeet dat jij ook nog kost en inwoon krijgt van je ouders, dus jij hoeft helemaal geen geld krijgen om rond te komen. En je kan nog altijd proberen je ouders aan te klagen voor meer geld te krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat wij eigenlijk de harde werkers zijn! Oudetijds mercuriuskinderen weten nog niet half hoe zwaar wij het hebben, altijd moeten opboksen tegen de maatschappij. Onze Wajong is veels te laag geworden de laatste tijd. Al krijg ik ook zakgeld mee van mijn ouders, dit is NIET voldoende om goed rond te kunnen komenHoe kan ik anders goed crypto's gaan minen?
[..]
Jij beseft niet hoe veel moeite die mensen hebben om nog maar zo’n simpele taak als naar het toilet te gaan te volbrengen. Ik daag je uit om eens een dag je benen niet te gebruiken, dan zou je kleine brein misschien eens beseffen hoe moeilijk het is voor hen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik begrijp je woede, hopen op een lekke band is het enige wat wij kunnen doen. Ik ben er ook niet mee eens dat rolstoelgebruikers altijd SPECIALE MEGA toiletten krijgen enzo. Dit is bevooroordeling van de maatschappij. Die toiletten zijn zo groot, daar kunnen wel drie rolstoelgangers een feestje bouwen
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gaat daar ons geld naar toe? Ja ik denk het wel, naar mensen die denken dat ze alles mogen en doen alsof zij niet kunnen werken.
Mikaaan mikkaaan Mikaaan. Alles omdraaien en rechtpraten wat krom is. Niet slim, vooral OUDETIJDS. Hoe is het op je werk vandaag, werkmier? Ik ben nu bezig Netflix kijken hahhahahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:27 schreef Miikan het volgende:
[..]
Wel, ik weet dus totaal niet wie die mikkaaan is, want ik ben Miikan… als je bedoeld dat ik het ben, geef je me gelijk dat je minder creatief bent dan een natte selder. Wat een teken is van een oudetijdse geest.
[..]
Ach jah. Het stereotype “dikke arrogante kind”. Maar je vergeet wel dat hij al miljonair is geweest en dat hij succesvol is in praktisch alles wat hij doet. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat Cthulhu (ongeveer het krachtigste wezen in eender elke mythos) deed wat hij wilde. Dus misschien is het niet erg Cartman te zijn.
[..]
De eerste referentie naar een heks was in de Romeinse tijd, dus ik snap niet hoe er grottekeningen waren van heksen. Ook als ik “heks” google zijn de meesten niet dik. De meesten zijn zelfs mager.
[..]
Ach ja, want Gerardus Mercator was niet bekend voor zijn hemel globes, en de maker van de beste kompassen, astrolabia en astronomische ringen. (2 minuutjes op Wikipedia gezocht.)
Mikkaanquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:18 schreef Miikan het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij een leider bent? Je duwt mensen van de trap en wordt kwaad als er iemand je mening niet deelt. Niet echt een leidersfiguur, nietwaar?
[..]
Wacht eens even… jij kan toch zitten? Dus dan kan jij werken. Dat zijn je eigen woorden, dus begin maar alvast een baan te zoeken.
[..]
Jij vergeet dat jij ook nog kost en inwoon krijgt van je ouders, dus jij hoeft helemaal geen geld krijgen om rond te komen. En je kan nog altijd proberen je ouders aan te klagen voor meer geld te krijgen.
[..]
Jij beseft niet hoe veel moeite die mensen hebben om nog maar zo’n simpele taak als naar het toilet te gaan te volbrengen. Ik daag je uit om eens een dag je benen niet te gebruiken, dan zou je kleine brein misschien eens beseffen hoe moeilijk het is voor hen.
[..]
[ afbeelding ]
Zakgeldquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:07 schreef firefly3 het volgende:
Valt me op dat mercuriuskinderen altijd zeuren. Als zij minder zeuren had ik tenminste meer Wajong. Nu moet ik mijn ouders blijven vragen om zakgeld.
Dan hoop ik dat jij binnenkort van de trap geduwd wordt, want jij bent HELEMAAL NIKS WAARD, jij viesdik oudetijdskind!quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leiders zoals ik moeten soms beslissingen nemen die niet voor iedereen fijn zijn. Van de trap af duwen of een kras maken in je ouders auto hoort hier ook bij. Soms moeten dingen kapot om er sterker uit te komen. Zo werkt evolutie.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:55 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij binnenkort van de trap geduwd wordt, want jij bent HELEMAAL NIKS WAARD, jij viesdik oudetijdskind!
[ afbeelding ]
Fijn dat je het zelf beseft!
Ik vind het er anders toch echt uitzien hoor. Het is duidelijk dat JIJ het bent die toegeeft dat hij een viesdik oudetijdskind is. En als je het zelf zegt zal het zeker toch wel waar zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]![]()
dit is NEP! Door jou gemaakt!!!
Ik ben geen viesdik oudetijdskind of aubergine.
Zal ik nooit zijn ook. Ik ben namelijk ecto en zal dit altijd blijven.
Wordt zo moe hiervan!!!!! Jullie halen het bloed onder mijn nagels vandaan
Ik ben ecto en zal altijd ecto blijven, viesdik is niet aan mij besteed
Ik ben een schoonecto nieuwetijdskind!quote:Op zondag 3 november 2019 13:36 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Ik vind het er anders toch echt uitzien hoor. Het is duidelijk dat JIJ het bent die toegeeft dat hij een viesdik oudetijdskind is. En als je het zelf zegt zal het zeker toch wel waar zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |