Met je algehele toon inachtneming? De vrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:25 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Als ik zeg dat vrouwen mij geen kans geven, omdat ik lelijk ben. Wie of wat geef ik dan de schuld van het feit dat vrouwen mij geen kans geven?
Falende ouders en een falende kinderbescherming/maatschappij/familie/school/mentoren/kennissen die mij nooit in bescherming hebben genomen en mij bij mijn ouders weggehaald hebben en/of de taak die mijn ouders hadden niet (deels) overgenomen hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:21 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar wat zorgde er voor dat vrouwen je nooit een kans hebben gegeven bijvoorbeeld?
In het datingtopic lijkt het alsof je genoeg aanspraak hebt van vrouwen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:30 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Falende ouders en een falende kinderbescherming/maatschappij/familie/school/mentoren/kennissen die mij nooit in bescherming hebben genomen en mij bij mijn ouders weggehaald hebben en/of de taak die mijn ouders hadden niet (deels) overgenomen hebben.
Op de tweede plek kun je vervolgens na gaan denken waarom deze elementen mij zo gefaald hebben en wat daar dan weer de oorzaak van is.
Maar weet je heel zeker dat het daaraan ligt?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:25 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Als ik zeg dat vrouwen mij geen kans geven, omdat ik lelijk ben. Wie of wat geef ik dan de schuld van het feit dat vrouwen mij geen kans geven?
heel vervelend, wie heeft je geholpen om deze traumatische ervaringen te verwerken?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:30 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Falende ouders en een falende kinderbescherming/maatschappij/familie/school/mentoren/kennissen die mij nooit in bescherming hebben genomen en mij bij mijn ouders weggehaald hebben en/of de taak die mijn ouders hadden niet (deels) overgenomen hebben.
Goed gezegd: 'lijkt'.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In het datingtopic lijkt het alsof je genoeg aanspraak hebt van vrouwen?
Afgezien van dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn, maar er bestaan wel degelijk boeken die je kunnen helpen. Alleen dat zijn de boeken en tips die in topics als deze meteen terzijde worden geschoven. Want mèh da is niet wat je wil horen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:23 schreef osodevo het volgende:
De huidige boeken zijn meer een soort van autobio maar ik ben echt opzoek naar instructiemateriaal en tips wat ik kan gebruiken op straat of andere tent waar veel vrouwen komen. Dan kan ik dat als een soort handboekje bijhouden mocht ik even domme dingen zeggen
Hey kssst.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:19 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Incels hebben vaak het geloof dat vrouwen hun wat verschuldigd zijn. Sommige slaan daarin zelfs zo door dat ze vinden dat de overheid aan iedere man een vriendin zou moeten toewijzen. Zodat iedereen seks kan hebben.
Gewoon vrouwen hetzelfde behandelen zoals je mannen zou behandelen. Ga ze niet op een voetstuk plaatsen.
Te weinig te laat.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar weet je heel zeker dat het daaraan ligt?
Bovendien, je hebt vandaag nog gepost dat je twee dates hebt gehad, met twee verschillende meiden.
Dus blijkbaar krijg je wel een kans.
Ik wordt toch afgewezen ofniet danquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoezo dat dan.
Twee dates zijn toch nice![]()
![]()
Ik heb ook een hele lange periode in m’n leven gehad dat ik niet echt aandacht kreeg van vrouwen.quote:
Onzin. Van afwijzingen leer je.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:19 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ik wordt toch afgewezen ofniet dan![]()
![]()
Kan beter niet daten dan wel daten en afgewezen worden.
Naja je leert dat je niet goed genoeg bent. Je krijgt er geen vaardigheden door die je de volgende keer beter maken en dan ben je dus alleen van geluk afhankelijk zoals je zegt idd. Maar ik wil het niet van geluk af laten hangen in wat voor relatie ik kom, want dan heb je dus geen controle en is de kans ook groot dat je in een onideale relatie terecht komt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:27 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Onzin. Van afwijzingen leer je.
Als jij 9 keer wordt afgewezen, maar bij de 10de keer heb je beet, dan maken al die blauwtjes ook niet meer uit.
Iedereen word wel een keer in z’n leven afgewezen.
Je kan niet met iedereen matchen. Zou ook helemaal niet leuk zijn
Je leert er mee omgaan. Dat die afwijzingen uiteindelijk helemaal niks uitmaken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:35 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Naja je leert dat je niet goed genoeg bent. Je krijgt er geen vaardigheden door die je de volgende keer beter maken en dan ben je dus alleen van geluk afhankelijk zoals je zegt idd. Maar ik wil het niet van geluk af laten hangen in wat voor relatie ik kom, want dan heb je dus geen controle en is de kans ook groot dat je in een onideale relatie terecht komt.
Kan geen extra spieren meer krijgen tenzij ik aan steroiden begin. Kledingstijl kan nog net iets beter maar zit ook al redelijk goed. Mijn uiterlijk zit vrij dicht bij mijn natuurlijke maximum. Dus enige plekken waar ik nog verbetering kan gaan maken is rijker worden en meer status verwerven + de daarbij komende zelfvertrouwen.
Maar daar heb ik realistisch gezien de motivatie en levensenergie niet voor op dit moment. Dus blijf in een gat zitten waarin ik niet goed genoeg ben en langzaam ga aftakelen aangezien ik ook gewoon ouder wordt. Als ik geen leuke 20 jarige meid kan regelen op mijn huidige leeftijd, dan gaat dat er over 10 jaar zeker niet inzitten.
9 keer afgewezen worden en de 10e keer beet hebben, klinkt gewoon als geluk? Anders was het wel, je wijst 9 vrouwen af en gaat een relatie aan met de 10e. Dan heb je dus zelf geselecteerd ipv hopen dat je geselecteerd wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Hij zegt nergens dat het van geluk afhankelijk is. Van afwijzing leer je zaken over jezelf, over anderen en wat je wil in je leven.
Onzin, ik moet ervoor zorgen dat vrouwen meer waarde in mij zien zodat ze me niet afwijzen. Logische conclusie.quote:Je hebt echt een heel vertekend beeld van de realiteit gezien je conclusie.
En weer maak je jezelf 100% afhankelijk van het oordeel van de ander. Zie je dat patroon echt niet in je posts?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:48 schreef Kippendief het volgende:
[..]
9 keer afgewezen worden en de 10e keer beet hebben, klinkt gewoon als geluk? Anders was het wel, je wijst 9 vrouwen af en gaat een relatie aan met de 10e. Dan heb je dus zelf geselecteerd ipv hopen dat je geselecteerd wordt.
[..]
Onzin, ik moet ervoor zorgen dat vrouwen meer waarde in mij zien zodat ze me niet afwijzen. Logische conclusie.
Zelfvertrouwen krijg je door te winnen in het leven, tenzij je dermate weinig zelf-reflectie hebt dat je jezelf als winnaar kunt zien, zonder het te zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je leert er mee omgaan. Dat die afwijzingen uiteindelijk helemaal niks uitmaken.
Als je dat kan, dan heb je er van geleerd. Want dan kan je gewoon op een leuke meid afstappen zonder angst om afgewezen te worden. Want mocht het wel gebeuren, is er alsnog niks aan de hand.
En de vrouw zal dat doorhebben. Echt zelfvertrouwen straal je uit. En daardoor zal een vrouw juist sneller ja zeggen.
Ik straal geen geluk uit omdat ik geen geluk heb. Kan ik weinig aan doen.quote:Zoals ik je posts nu lees begin ik wel door te krijgen waarom het je niet lukt. Je straalt totaal geen geluk uit.
Tieners hebben ook gewoon relaties.quote:Verder ben je veelte veel bezig met het willen van een machtspositie. Maar zo werkt een relatie niet. En om eerlijk te zijn als ik je zo hoor praten over relaties, klinkt het alsof je er gewoon nog niet volwassen genoeg voor bent.
Ik ga meer kapot aan een gebrek aan sociale validatie dan aan het effect dat die hormonen zullen hebben. Ik draag gewoon de kleren, niet andersom als ik de winkelmedewerkers en vrienden mag geloven.quote:Niet lullig bedoeld verder.
Steroïden kan ik je trouwens afraden, want daar ga je alleen maar kapot van. Kleding kan ik je niet op beoordelen, alleen klinkt het nu alsof de kleren jou dragen, in plaats van andersom.
Ik heb eigenlijk wel respect voor golddiggers, die houden van je voor iets waar je voor gewerkt hebt ipv iets als persoonlijkheid waar je weinig invloed op hebt aangezien je niet kiest om gepest en mishandeld te worden.quote:Verder ga je met geld en status niet een leuke vrouw tegenkomen.
Je krijgt dan vooral te maken met golddiggers die jou alleen willen vanwege je geld.
Verlaag je eigenwaarde niet door daar genoegen mee te nemen.
Snap je niet dat sociaal geaccepteerd worden afhangt van iemand zijn perceptie van jou en niet van jouw eigen perceptie van jezelf?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En weer maak je jezelf 100% afhankelijk van het oordeel van de ander. Zie je dat patroon echt niet in je posts?
In dat geval moet je eerst zorgen dat je je leven op orde hebt en je issues fixt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:53 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen krijg je door te winnen in het leven, tenzij je dermate weinig zelf-reflectie hebt dat je jezelf als winnaar kunt zien, zonder het te zijn.
[..]
Ik straal geen geluk uit omdat ik geen geluk heb. Kan ik weinig aan doen.
[..]
Tieners hebben ook gewoon relaties.
[..]
Ik ga meer kapot aan een gebrek aan sociale validatie dan aan het effect dat die hormonen zullen hebben. Ik draag gewoon de kleren, niet andersom als ik de winkelmedewerkers en vrienden mag geloven.
[..]
Ik heb eigenlijk wel respect voor golddiggers, die houden van je voor iets waar je voor gewerkt hebt ipv iets als persoonlijkheid waar je weinig invloed op hebt aangezien je niet kiest om gepest en mishandeld te worden.
Qua uiterlijk vertoon wellicht, en dat lijkt het enige te zijn waar jij je op focust. De wereld zit gelukkig niet zo in elkaar als je op een normaal niveau relaties legt met mensen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:55 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Snap je niet dat sociaal geaccepteerd worden afhangt van iemand zijn perceptie van jou en niet van jouw eigen perceptie van jezelf?
Ik kan mij geen situatie voorstellen waarin ik mijn leven 'op orde' heb eerlijk gezegd, dus ik weet niet wat je hiermee bedoelt. Ten eerste al omdat ik nooit een familie zal hebben, daar heb ik immers voor mijn eigen bestwil het contact mee moeten verbreken. Ook kan ik mijn verleden niet veranderen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
In dat geval moet je eerst zorgen dat je je leven op orde hebt en je issues fixt.
En pas daarna gaan richten op het krijgen van een relatie.
Heb je overwegen om in therapie te gaan? Of heb je dat al een keer gedaan?quote:Op zondag 20 oktober 2019 22:22 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ik kan mij geen situatie voorstellen waarin ik mijn leven 'op orde' heb eerlijk gezegd, dus ik weet niet wat je hiermee bedoelt. Ten eerste al omdat ik nooit een familie zal hebben, daar heb ik immers voor mijn eigen bestwil het contact mee moeten verbreken. Ook kan ik mijn verleden niet veranderen.
Ik kan mij een situatie voorstellen waarin ik meer vrienden heb, een leuke baan, meer geld en meer leuke hobbies, maar nog altijd niet gelukkig ben door een gebrek aan leuke ervaringen in mijn verleden en de effecten die dat gehad heeft op mijn wereldbeeld en persoonlijkheid.
Niks dat ik nu nog doe kan veranderen dat ik een gruwelijke kinder-, pubertijd en studententijd gehad heb. En ik zal dus nooit kunnen viben of een connectie kunnen opbouwen met iemand die dat wel gehad heeft (90% van de samenleving), omdat ik die ervaringen niet meer kan krijgen op mijn huidige leeftijd.
Nou klinkt dit heel doemdenkend, maar ik heb me hier al een tijd overheen gezet en genoegen genomen. Ik ben gewoon ziek opgevoed en daar kan ik niks aan doen, ik weet ook vrij goed dat ik ziek in mijn kop ben geworden hierdoor. Maar ik weet heel goed welk gedrag en welke gedachten sociaal geaccepteerd en wenselijk zijn en welke niet. En welk gedrag ik dus moet tonen en welke niet. Ik heb in dat opzicht geluk dat ik een enorm inlevingsvermogen heb en mij kan inleven in een ander en weten welk gedrag en welke emotie dat iemand verwacht dat ik toon.
Het kost alleen nog veel energie, dus ik ben meer op zoek naar iets in mijn leven waar ik meer energie uithaal zodat ik vaker en met meer overtuiging een masker kan dragen waarmee ik de sociale interacties en relaties kan krijgen die ik zou zien als ideaal. Daarbij is de hoop dat zolang ik maar lang genoeg een persoonlijkheid fake, ik die langzaam ook overneem.
In dat opzicht kon ik mij erg vinden in de hoofdfiguur van de film American Psycho, behalve dat ik in de praktijk door een gebrek aan zelfrespect de wensen van anderen boven die van mijzelf zet.
Als je geld op is, is de golddigger ook weg he.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:53 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen krijg je door te winnen in het leven, tenzij je dermate weinig zelf-reflectie hebt dat je jezelf als winnaar kunt zien, zonder het te zijn.
[..]
Ik straal geen geluk uit omdat ik geen geluk heb. Kan ik weinig aan doen.
[..]
Tieners hebben ook gewoon relaties.
[..]
Ik ga meer kapot aan een gebrek aan sociale validatie dan aan het effect dat die hormonen zullen hebben. Ik draag gewoon de kleren, niet andersom als ik de winkelmedewerkers en vrienden mag geloven.
[..]
Ik heb eigenlijk wel respect voor golddiggers, die houden van je voor iets waar je voor gewerkt hebt ipv iets als persoonlijkheid waar je weinig invloed op hebt aangezien je niet kiest om gepest en mishandeld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |