Ja, je kunt je dus geen relatie van 20+ jaar voorstellen. Je zet helemaal niet in op een duurzame relatie waarbij ruimte is voor intimiteit en de betere vormen van houden van.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:33 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Waar the fuck haal je dit vandaan?Als ik alleen wil neuken ga ik wel naar de hoeren, heb geld genoeg.
[..]
Ik ben niet 50 en verwacht ook niet noodzakelijk die leeftijd te halen of in wat voor staat ik dan ben. Dus dit is een hypothetisch onzingeval waar ik helemaal niks mee kan![]()
En een relatie is prima om je helpen daar overheen te komen. Een pestverleden is ontstaan door anderen en het is dus onzin om de oplossing puur bij jezelf te zoeken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je een traumatisch pestverleden hebt, wat heel naar is en heel erg kan doorwerken in je latere leven, lijkt het me van belang om daar therapie voor te zoeken. Het trauma verwerken, omgaan met de gevoelens die bij je heeft losgemaakt, leren te vertrouwen op jezelf en anderen. Als je als een stuk vuil bent behandeld, heb je een probleem en zul je dat moeten tackelen voor je verder kunt.
Nee, dat kan niet verder van de waarheid zijnquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dus geen relatie van 20+ jaar voorstellen. Je zet helemaal niet in op een duurzame relatie waarbij ruimte is voor intimiteit en de betere vormen van houden van.
Kortom, je wilt alleen neuken. Omdat je vind dat een vrouw zich aan je moet onderwerpen of zoiets onnozels, zodat het net lijkt of je bij elkaar hoort.
Je zoekt geen oplossing voor het pestverleden, je zoekt een manier om met dat verleden om te leren gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:57 schreef Kippendief het volgende:
[..]
En een relatie is prima om je helpen daar overheen te komen. Een pestverleden is ontstaan door anderen en het is dus onzin om de oplossing puur bij jezelf te zoeken.
Ja, vrouwen hebben nooit een pestverleden, want die kunnen seks hebben wanneer ze willenquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:41 schreef osodevo het volgende:
Voor de mensen die voorstellen om simpelweg naar te gaan begrijpen niet dat het niet gaat om de seks maar voornamelijk om het gevoel van waarde te zijn, om aandacht van een vrouw te krijgen.
Veelal zijn deze mensen al hun hele leven als een stuk vuil behandelt, gepest om wat voor reden dan ook. Maar het zal mij niet verbazen dat een hoop maagden van leeftijd een pestverleden hebben.
Ik ga af op wat je hier schrijft. Misschien moet je zelf die onzin nog even nalezen dan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:57 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet verder van de waarheid zijnGa maar ergens anders meningen van andere verzinnen. Daag
![]()
Meestal ben je geen leuk persoon omdat je hoog in de groep staat, maar sta je hoog in de groep omdat je een leuk persoon bent.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:58 schreef osodevo het volgende:
Wellicht dat meerderen zich in mij herkennen maar ik bemerk dat mijn zwakke status in groepen mij bij vrouwen onaantrekkelijk maakt. Iemand die kan verklaren waarom de mannen in de top van een goep (bijv. vriendengroep) wel populair zijn bij vrouwen?
Nee, een partner is geen therapeut. Dat is misbruik maken van je relatie.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:57 schreef Kippendief het volgende:
[..]
En een relatie is prima om je helpen daar overheen te komen. Een pestverleden is ontstaan door anderen en het is dus onzin om de oplossing puur bij jezelf te zoeken.
Of iemand een leuk persoon is valt moeilijk te bepalen. Maar ik zie wel dat de praters, ook al praten ze zich enkel over zichzelf hoog staan op de sociale ladder.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meestal ben je geen leuk persoon omdat je hoog in de groep staat, maar sta je hoog in de groep omdat je een leuk persoon bent.
Omdat ze zich daarmee kunnen vertonen zonder de hoon van anderen te krijgen ("kijk Annie nou met dat kneusje!").quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:58 schreef osodevo het volgende:
Wellicht dat meerderen zich in mij herkennen maar ik bemerk dat mijn zwakke status in groepen mij bij vrouwen onaantrekkelijk maakt. Iemand die kan verklaren waarom de mannen in de top van een goep (bijv. vriendengroep) wel populair zijn bij vrouwen?
Het beste om over een slecht verleden heen te komen is dat verleden te vervangen door goede gebeurtenissen in het heden die dat verleden ontkrachten.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zoekt geen oplossing voor het pestverleden, je zoekt een manier om met dat verleden om te leren gaan.
Daar helpt een relatie niet bij. Zoek maar op, mensen met een pestverleden hebben therapie nodig. Binnen een relatie kan het wel nog weer narigheid brengen en het maakt het moeilijk om een goede, bestendige relatie te hebben als dat pestverleden je in de weg blijft zitten.
Je manier van redeneren is echt heel vreemd.
Leg eens uit wat een kneus is?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Omdat ze zich daarmee kunnen vertonen zonder de hoon van anderen te krijgen ("kijk Annie nou met dat kneusje!").
niet gelezenquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, een partner is geen therapeut. Dat is misbruik maken van je relatie.
Don't stick your dick in sick zegt men, en dat geldt overdrachtelijk ook voor vrouwen: die willen doorgaans geen relatie met een getroebleerde man om hem van zijn problemen af te helpen.
En een relatie aangaan om jezelf beter te voelen is dom: als het uit is zak je nog harder in elkaar, de enige die je beter liet voelen, heeft je dan laten zitten.
Wie, ik? Verkeerd vrouwbeeld is niet per definitie vrouwen haten. Maar alle incels op FOK! hebben een verkeerd vrouwbeeld, en een verknipt beeld van wat een relatie is.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:02 schreef osodevo het volgende:
Waarom gooi je alle Incels nou weer op één hoop? De ene incel is de andere niet. Dat sommigen extreme denkbeelden erop na houden (vrouwen haten) hoeft toch niet te betekenen dat alle Incels zo denken.
Vrij normaal dat je een verkeerd beeld van relaties en vrouwen hebt als vrouwen je nooit de kans hebben gegeven om een relatie te hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wie, ik? Verkeerd vrouwbeeld is niet per definitie vrouwen haten. Maar alle incels op FOK! hebben een verkeerd vrouwbeeld, en een verknipt beeld van wat een relatie is.
Wat is dan het juiste vrouwbeeld?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wie, ik? Verkeerd vrouwbeeld is niet per definitie vrouwen haten. Maar alle incels op FOK! hebben een verkeerd vrouwbeeld, en een verknipt beeld van wat een relatie is.
Het lijkt me een goed idee dat je, als je dan pretendeert een serieuze discussie te voeren, niet dit soort vervelende berichten gaat plaatsen.quote:
Het is de schuld van de vrouwen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:11 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Vrij normaal dat je een verkeerd beeld van relaties en vrouwen hebt als vrouwen je nooit de kans hebben gegeven om een relatie te hebben![]()
![]()
Wow, ben je de nieuwe einstein?
Incels hebben vaak het geloof dat vrouwen hun wat verschuldigd zijn. Sommige slaan daarin zelfs zo door dat ze vinden dat de overheid aan iedere man een vriendin zou moeten toewijzen. Zodat iedereen seks kan hebben.quote:
Maar wat zorgde er voor dat vrouwen je nooit een kans hebben gegeven bijvoorbeeld?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:11 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Vrij normaal dat je een verkeerd beeld van relaties en vrouwen hebt als vrouwen je nooit de kans hebben gegeven om een relatie te hebben![]()
![]()
Wow, ben je de nieuwe einstein?
Dat is niet wat ik zeg, whiteknight die meteen in de verdediging schiet voor vrouwen. Ik benoem alleen wat er gebeurd is. Of betwist je dat er mannen zijn die geen kansen krijgen van vrouwen in hun leven? Ongeacht van wat de reden is.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is de schuld van de vrouwen?
Het is wel wat je zegt. Het staat letterlijk in je post dat vrouwen je geen kans geven, ongeacht de redenen waarom.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:21 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, whiteknight die meteen in de verdediging schiet voor vrouwen. Ik benoem alleen wat er gebeurd is. Of betwist je dat er mannen zijn die geen kansen krijgen van vrouwen in hun leven? Ongeacht van wat de reden is.
Als ik zeg dat vrouwen mij geen kans geven, omdat ik lelijk ben. Wie of wat geef ik dan de schuld van het feit dat vrouwen mij geen kans geven?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is wel wat je zegt. Het staat letterlijk in je post dat vrouwen je geen kans geven, ongeacht de redenen waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |