abonnement Unibet Coolblue
pi_189529131
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 22:23 schreef osodevo het volgende:
De eerste stap zetten, een vrouw aanspreken en zrgen dat ze door je geboeid raakt. Dat is voor mij al een hele opgave. Dan nog het volgende traject, mits dat lukt om naar een andere venuw te gaan drinken. Ik zat z to filosoferen. Waarom is er geen boek dat mennen zoals ik uitlegt hoe vrouwen werken. Met name het versierproces van A tot Z leiden.

De huidige boeken zijn meer een soort van autobio maar ik ben echt opzoek naar instructiemateriaal en tips wat ik kan gebruiken op straat of andere tent waar veel vrouwen komen. Dan kan ik dat als een soort handboekje bijhouden mocht ik even domme dingen zeggen
Eens met miss_sly dat er geen handleiding is, maar ken je [url=http://https://www.bol.com/nl/f/(...)200000062163042/]how to influence[/url] al? Niet specifiek over vrouwen, maar misschien mede daardoor juist interessant en een mooie aanvulling.

Wat zou een onderwerp kunnen zijn dat jou aanspreekt en ook een ander zou kunnen boeien? Zijn er activiteiten naast natuurlijk intimiteit enzo die je samen met zo een vrouw zou willen delen? Ik deel een voorliefde voor muziek met mijn man bijvoorbeeld, daar raken we nooit over uitgepraat. Het geeft tevens een mooie aanleiding om op stap te gaan naar concerten en heeft door de jaren heen ook een basis gelegd voor de nodige vriendschappen met anderen.
Als zo een onderwerp je echt iets doet, dan praat dat wellicht makkelijker dan zo een handleiding uit een boek eigen proberen te maken.

Zou je iets willen delen over je hobby's of dingen die je nog zou willen doen? Dan kunnen we misschien concreter met je meedenken en tips geven ofzo?
pi_189529198
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 22:40 schreef Nobu het volgende:

[..]

Mismaakte, zwakzinnige vrouwenmeppende junks hebben ook relaties. TS moet gewoon iets proberen, aan jezelf werken is tijdverspillende nonsens.
Goed punt wel, maar de clue is ook wel een beetje dat dit soort lui over het algemeen wat meer zijn dan alleen dat. Of op z'n minst dat waren voor ze zo afgleden. De tegenpartij heeft bepaalde issues dat er liever voor zoiets gekozen wordt als het al zo erg van het begin af aan is, maar dan kun je je wel afvragen in hoeverre zo iemand relatiemateriaal is en jou ook in zo een dynamiek mee zou kunnen sleuren. Zeker als je vooral niet alleen meer zou willen zijn of problemen hebt met je begrenzing enzo..
pi_189529248
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:37 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Sterk mee oneens. Lekker knuffelen op de bank, zoenen, sex en een intieme connectie hebben is veel en veel leuker dan vriendschappelijk met elkaar omgaan. Dat jij dit alleen maar ziet als 'je zak legen op zijn tijd' ligt meer bij jou. Voor sommigen betekent intiem lichamelijk contact wel nog wat namelijk.
Als je het zo omschrijft klinkt het ook wel iets fijner en liefdevoller dan bepaalde andere verwoording van je. Zie ook

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 21:43 schreef Kippendief het volgende:
Zoiezo het 2e geval, omdat je in dat geval de meeste macht in de relatie hebt;

Beter diegene zijn die het uiteindelijk uitmaakt omdat je wat beters gevonden hebt, dan andersom dat jouw partner uiteindelijk iemand beter vindt.
Ik ben ondertussen wel benieuwd hoe je liefde ziet en een liefdevol gezin op wil bouwen, als je insteek lijkt om boven alles die upper hand te willen behouden?
pi_189529376
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat boek is er niet, omdat omgaan met andere mensen geen stappenplan is dat altijd hetzelfde verloopt, omdat alle mensen hetzelfde zouden zijn. Dat is dus niet zo. Ieder mens is een optelling van zijn/haar karakter, opvoeding, ervaringen, opleiding, omgang met andere mensen. Je kunt dus niet in een boek puntgewijs vertellen hoe een vrouw werkt.
Mensen zijn in heel veel opzichten ook gelijk. Voornamelijk zeer instinctief en emotioneel gedrag als romantiek/liefde, maar ook waar mensen over het algemeen bang voor zijn, wanneer zij zich oncomfortabel of juist comfortabel voelen, wanneer men een adrenaline kick krijgt, etc.

Daarom zeg ik ook altijd dat objectieve fysieke aantrekkelijkheid een goed startpunt is als je moeite hebt met vrouwen, omdat dat iets is waar vrijwel elke vrouw op valt. Je doet het dus nooit fout als je op je uiterlijk gaat focussen.

Mijn situatie is misschien wat anders dan dat van TS, maar ik had nooit problemen om vrienden te maken en kon altijd goed gesprekken voeren. Maar daar kwam nooit een intieme connectie uit voort: Ik kon meisjes aan het lachen, maar niet nat maken. Niks veranderd aan mijzelf behalve mijn uiterlijk en nu worden meisjes ook nat.

En over waar we het in het andere topic hadden:
quote:
Close relationships, more than money or fame, are what keep people happy throughout their lives, the study revealed. Those ties protect people from life’s discontents, help to delay mental and physical decline, and are better predictors of long and happy lives than social class, IQ, or even genes.

https://news.harvard.edu/(...)lthy-and-happy-life/
Intieme relaties zijn letterlijk het belangrijkste in de wereld om gelukkig te zijn. Dat zit ingeprent in ons DNA en in ons brein.

Ik walg van deze samenleving dat er zo'n lage prioriteit gegeven wordt aan relaties, vooral tussen man-vrouw. Het enige waar je over hoort is schandalen, #metoo, feminisme en sexisme op zowel de radio als het nieuws.

En het enige wat mensen doen is je op een dwaalspoor zetten. Je wordt letterlijk gesaboteerd door de mensen die je goed advies zouden moeten geven. Ik ga mijn kinderen en dan vooral de mannen want die hebben het het hardst nodig tegenwoordig, leren hoe ze veel vrouwen kunnen krijgen. Als een van mijn kinderen nog maagd is op zijn 18e heb ik gefaald als ouder.
pi_189529408
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:16 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Mensen zijn in heel veel opzichten ook gelijk. Voornamelijk zeer instinctief en emotioneel gedrag als romantiek/liefde, maar ook waar mensen over het algemeen bang voor zijn, wanneer zij zich oncomfortabel of juist comfortabel voelen, wanneer men een adrenaline kick krijgt, etc.

Daarom zeg ik ook altijd dat objectieve fysieke aantrekkelijkheid een goed startpunt is als je moeite hebt met vrouwen, omdat dat iets is waar vrijwel elke vrouw op valt. Je doet het dus nooit fout als je op je uiterlijk gaat focussen.

Mijn situatie is misschien wat anders dan dat van TS, maar ik had nooit problemen om vrienden te maken en kon altijd goed gesprekken voeren. Maar daar kwam nooit een intieme connectie uit voort: Ik kon meisjes aan het lachen, maar niet nat maken. Niks veranderd aan mijzelf behalve mijn uiterlijk en nu worden meisjes ook nat.

En over waar we het in het andere topic hadden:
[..]

Intieme relaties zijn letterlijk het belangrijkste in de wereld om gelukkig te zijn. Dat zit ingeprent in ons DNA en in ons brein.

Ik walg van deze samenleving dat er zo'n lage prioriteit gegeven wordt aan relaties, vooral tussen man-vrouw. Het enige waar je over hoort is schandalen, #metoo, feminisme en sexisme op zowel de radio als het nieuws.

En het enige wat mensen doen is je op een dwaalspoor zetten. Je wordt letterlijk gesaboteerd door de mensen die je goed advies zouden moeten geven. Ik ga mijn kinderen en dan vooral de mannen want die hebben het het hardst nodig tegenwoordig, leren hoe ze veel vrouwen kunnen krijgen. Als een van mijn kinderen nog maagd is op zijn 18e heb ik gefaald als ouder.
quote:
Researchers who have pored through data, including vast medical records and hundreds of in-person interviews and questionnaires, found a strong correlation between men’s flourishing lives and their relationships with family, friends, and community. Several studies found that people’s level of satisfaction with their relationships at age 50 was a better predictor of physical health than their cholesterol levels were.
Lees jij alleen wat je uitkomt? Met close relationships bedoelen ze alle relaties in je leven, niet alleen seksuele relaties met het andere geslacht.
  zondag 20 oktober 2019 @ 12:19:48 #206
545 dop
:copyright: dop
pi_189529417
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:37 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Sterk mee oneens. Lekker knuffelen op de bank, zoenen, sex en een intieme connectie hebben is veel en veel leuker dan vriendschappelijk met elkaar omgaan. Dat jij dit alleen maar ziet als 'je zak legen op zijn tijd' ligt meer bij jou. Voor sommigen betekent intiem lichamelijk contact wel nog wat namelijk.
natuurlijk is lichamelijk contact heel belangrijk, maar een relatie gaat niet werken als het je niet eerst lukt om op een normale manier contact te maken met mannen en vrouwen.
Los van intimiteit of sexualiteit.
(Even heel specifiek naar de ts zijn situatie bekeken)
Kun je heel hard denken dat intimiteit en seksualiteit de eerste stap is, maar ga je telkens van een koude kermis thuis komen.
Je zult eerst veilig moeten kunnen verbinden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189529482
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je het zo omschrijft klinkt het ook wel iets fijner en liefdevoller dan bepaalde andere verwoording van je. Zie ook
[..]
Niks mis met die bewoording? Ik ben iemand die liever de zaken benoemt zoals ze zijn, zonder scherpe randjes er af te halen en zaken gematigder over te laten komen.

quote:
Ik ben ondertussen wel benieuwd hoe je liefde ziet en een liefdevol gezin op wil bouwen, als je insteek lijkt om boven alles die upper hand te willen behouden?
Misinterpretatie van wat ik gezegd heb. Die quote van mij was bij een keuze van 2 onideale situaties.

Maar goed, eerlijk gezegd weet ik dit nog niet. Ik heb nooit liefde gekend, want mijn ouders hielden niet van mij en ik ben altijd te dik en lelijk geweest om liefde bij leeftijdsgenoten te mogen ervaren. Liefde is voor mij een leerproces, maar ik heb al gemerkt dat vrouwen over het algemeen sneller van je houden als je in alles boven hen uitsteekt.

Letterlijk groter en sterker bent dan hen, er beter uit ziet, maar ook intelligenter, meer geld verdiend, meer status hebt, etc. Dan is het heel makkelijk voor een vrouw om verliefd op je te worden. Dus dat moet inderdaad de basis van vormen van mijn gezin.
pi_189529651
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:24 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Niks mis met die bewoording? Ik ben iemand die liever de zaken benoemt zoals ze zijn, zonder scherpe randjes er af te halen en zaken gematigder over te laten komen.
[..]

Misinterpretatie van wat ik gezegd heb. Die quote van mij was bij een keuze van 2 onideale situaties.

Maar goed, eerlijk gezegd weet ik dit nog niet. Ik heb nooit liefde gekend, want mijn ouders hielden niet van mij en ik ben altijd te dik en lelijk geweest om liefde bij leeftijdsgenoten te mogen ervaren. Liefde is voor mij een leerproces, maar ik heb al gemerkt dat vrouwen over het algemeen sneller van je houden als je in alles boven hen uitsteekt.

Letterlijk groter en sterker bent dan hen, er beter uit ziet, maar ook intelligenter, meer geld verdiend, meer status hebt, etc. Dan is het heel makkelijk voor een vrouw om verliefd op je te worden. Dus dat moet inderdaad de basis van vormen van mijn gezin.
Hier haal je aantrekkingskracht en houden van door elkaar. Wat voor lange termijn relaties heb je om die ervaringen mee te onderbouwen?
  zondag 20 oktober 2019 @ 12:44:56 #209
545 dop
:copyright: dop
pi_189529723
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Intimiteit gaat toch om veel meer dan even je zak legen. :')
klopt helemaal, ga jij van 0 in een keer naar intimiteit? Of zitten daar nog wat stappen voor?
Waar denk je dat de ts moet beginnen?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189529732
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hier haal je aantrekkingskracht en houden van door elkaar. Wat voor lange termijn relaties heb je om die ervaringen mee te onderbouwen?
Mijn ex waar ik 6 maanden een relatie mee gehad heb. Zij wilde al vanaf het begin een serieuze relatie en heb ook vrij snel haar familie leren kennen. Uiteindelijk heeft ze het afgekapt, omdat ze vond dat ik niet 'alpha' genoeg was qua persoonlijkheid. (letterlijk haar woorden)
  Moderator zondag 20 oktober 2019 @ 12:46:45 #211
5428 crew  miss_sly
pi_189529744
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:45 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Mijn ex waar ik 6 maanden een relatie mee gehad heb. Zij wilde al vanaf het begin een serieuze relatie en heb ook vrij snel haar familie leren kennen. Uiteindelijk heeft ze het afgekapt, omdat ze vond dat ik niet 'alpha' genoeg was qua persoonlijkheid. (letterlijk haar woorden)
6 maanden is geen lange termijn relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189529746
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:19 schreef dop het volgende:

[..]

natuurlijk is lichamelijk contact heel belangrijk, maar een relatie gaat niet werken als het je niet eerst lukt om op een normale manier contact te maken met mannen en vrouwen.
Los van intimiteit of sexualiteit.
(Even heel specifiek naar de ts zijn situatie bekeken)
Kun je heel hard denken dat intimiteit en seksualiteit de eerste stap is, maar ga je telkens van een koude kermis thuis komen.
Je zult eerst veilig moeten kunnen verbinden.
Ja oke, in TS zijn geval is het misschien wat anders. Maar ik ken echt veel te veel mannen die gewoon normaal sociale contacten kunnen leggen maar ook 0 succes met vrouwen hebben. Dat was ook mijn eigen ervaring.
pi_189529758
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

6 maanden is geen lange termijn relatie.
Ik ben jong, voor mij is dit wel lang.
  Moderator zondag 20 oktober 2019 @ 12:49:54 #214
5428 crew  miss_sly
pi_189529784
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:48 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ik ben jong, voor mij is dit wel lang.
Zoveel levenservaring nog om op te doen. Zoveel redenen ook om niet te denken dat je de wijsheid in pacht hebt en weet hoe alles werkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189529798
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:16 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Mensen zijn in heel veel opzichten ook gelijk. Voornamelijk zeer instinctief en emotioneel gedrag als romantiek/liefde, maar ook waar mensen over het algemeen bang voor zijn, wanneer zij zich oncomfortabel of juist comfortabel voelen, wanneer men een adrenaline kick krijgt, etc.

Daarom zeg ik ook altijd dat objectieve fysieke aantrekkelijkheid een goed startpunt is als je moeite hebt met vrouwen, omdat dat iets is waar vrijwel elke vrouw op valt. Je doet het dus nooit fout als je op je uiterlijk gaat focussen.

Mijn situatie is misschien wat anders dan dat van TS, maar ik had nooit problemen om vrienden te maken en kon altijd goed gesprekken voeren. Maar daar kwam nooit een intieme connectie uit voort: Ik kon meisjes aan het lachen, maar niet nat maken. Niks veranderd aan mijzelf behalve mijn uiterlijk en nu worden meisjes ook nat.
Even ter aanvulling, voor je uiterlijk zorgen geeft meer signalen af dan nattigheid alleen. Het is niet voor niks dat het een symptoom kan zijn van bepaalde issues als je daar niet zoveel aan doet. Desinteresse, hopeloze gevoelens dat het toch niet uitmaakt of gewoon te weinig perceptie om het überhaupt door te hebben, etc.

Doe je wel wat aan je uiterlijk, dan zorg je voor jezelf. Om beter in je vel te zitten, je beter te kunnen presenteren, omdat het je interesseert. Een sportief uiterlijk hoeft niet alleen geil te zijn, het kan verder ook iets zeggen over jou als persoon. Van @:dop weten we bijvoorbeeld dat hij fietst, dus dan kun je nog eens een gesprekje hebben over waar hij daar dat allemaal heeft gedaan en nog wil gaan doen. Het kan ook signaleren dat je zo iemand niet vanachter de pc of een ander scherm vandaan zou hoeven te plukken om eens iets actievers te gaan ondernemen.

Lekker ruiken is ook meer dan lust opwekkend alleen. Als ik me niet vergis werken geuren in op je limbische systeem en kan het nog meer oproepen dan dat. Kijkend op een site als fragrantica en de marketingverhaaltjes van de luchtjes zelfs, dan kun je daar ook hele verhalen aan op hangen.
Zo is het ook een beetje met jezelf, ondersteunend in je branding zakelijk gezegd. In dat opzicht kan met je uiterlijk bezig gaan ook echt wel meer betekenen dan kutjes scoren. Het is ergens gewoon een communicatiemiddel om iets te stralen, niet in de laatste plaats voor jezelf. @:Zolderkamer ruikt zo te lezen regelmatig anders, dus ik kan me voorstellen dat zoiets ook wel gesprekjes op kan leveren.

@:Coolguy heeft weer iets met horloges en zo zijn er hier op het forum en irl genoeg voorbeelden te vinden. Bij vrouwen is dit veel meer aangeleerd dan bij mannen, maar de markt voor mannen lijkt ook aardig groeiende.

Waarom al die name dropping vraag je je misschien af? Omdat het ook een stukje branding is.
Ts heeft wellicht het gevoel dat als er al aan hem gedacht wordt, het als die onzekere, akward persoon is. Maar met een stukje branding vanuit jezelf die jouw interesses en kwaliteiten kan benadrukken, kun je je sterke punten voor jezelf en je omgeving een stuk meer benadrukken zodat mensen je ook met andere (positievere) dingen gaan associëren. Dat heb ik dus ook tegen op de motivatie om alleen te willen scoren, omdat je jezelf dan ook eigenlijk loopt te branden als iemand die moet kunnen scoren ipv zo een succes als bijkomstigheid te gaan ervaren zeg maar.

Ga asjeblieft niet alleen naar de sportschool voor de vrouwtjes, maar geniet ook van hoe jij je lijf vorm aan het geven bent. Koop dat lekkere luchtje niet omdat er vrouwtjes op zouden vallen, maar omdat jij blij wordt van het dragen er van. Doe jezelf een mooi klokje kado, niet om de meidjes te laten zien hoe laat het is, maar zodat jij blij naar je pols kan kijken en trots bent dat jij jezelf zo een kado hebt gedaan.
Make it your own, doe jezelf dat kado omdat jij jezelf dat waard vindt.
pi_189529799
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:45 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Mijn ex waar ik 6 maanden een relatie mee gehad heb. Zij wilde al vanaf het begin een serieuze relatie en heb ook vrij snel haar familie leren kennen. Uiteindelijk heeft ze het afgekapt, omdat ze vond dat ik niet 'alpha' genoeg was qua persoonlijkheid. (letterlijk haar woorden)
Ik zou niet je complete levensbeeld af laten hangen van één slechte ervaring.
  zondag 20 oktober 2019 @ 12:51:57 #217
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189529801
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:45 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Mijn ex waar ik 6 maanden een relatie mee gehad heb. Zij wilde al vanaf het begin een serieuze relatie en heb ook vrij snel haar familie leren kennen. Uiteindelijk heeft ze het afgekapt, omdat ze vond dat ik niet 'alpha' genoeg was qua persoonlijkheid. (letterlijk haar woorden)
Je hebt inderdaad nog heel wat te leren als je denkt dat alle vrouwen willen dat de man beter is op alle vlakken, alleen maar omdat er één vrouw is geweest die het na 6 maanden uitmaakt. Dat zij je niet alpha genoeg vond kan zoveel dingen betekenen. Niet meteen dat ze wou dat je op alle vlakken beter zou zijn dan haar. En al zou ze dat willen; betekent niet dat de meeste vrouwen dat willen. Opmerkelijk beeld van vrouwen wat je hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_189530096
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:24 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Niks mis met die bewoording? Ik ben iemand die liever de zaken benoemt zoals ze zijn, zonder scherpe randjes er af te halen en zaken gematigder over te laten komen.
Ik ben zelf ook niet vies van scherpe randjes, maar hoe je bepaalde dingen verwoord komen anders over dan je misschien bedoelt. Dat is een beetje het ding met communicatie, de boodschap komt niet per se goed over omdat jij je uitgesproken hebt. En dat maakt relaties juist ook ingewikkelder als je niet een beetje een rekening kan houden dat iemand misschien niet een vergelijkbaar referentiekader heeft om het net zo te begrijpen als je bedoelt hebt.

quote:
[..]

Misinterpretatie van wat ik gezegd heb. Die quote van mij was bij een keuze van 2 onideale situaties.
Ik interpreteer het eerlijk gezegd als onzekerheid en niet afgewezen te willen worden door een ander.

quote:
Maar goed, eerlijk gezegd weet ik dit nog niet. Ik heb nooit liefde gekend, want mijn ouders hielden niet van mij en ik ben altijd te dik en lelijk geweest om liefde bij leeftijdsgenoten te mogen ervaren. Liefde is voor mij een leerproces, maar ik heb al gemerkt dat vrouwen over het algemeen sneller van je houden als je in alles boven hen uitsteekt.
Wat vervelend dat je zo een jeugd hebt gehad en wat fijn voor je dat je liefde nu in ieder geval wel ervaart. Je hebt gelijk, liefde is een leerproces en dat is het doorgaans wel voor iedereen die enigszins openstaat voor enige zelfreflectie en wat een ander mee breng en geeft enzo. Ik hoop dan ook vooral dat je enigszins openminded kan blijven en dat er ook een vrouw gaat zijn die je voldoende vertrouwt om je te laten zien dat je meer bent dan iemand vooral boven haar uit zou moeten blijven steken.

quote:
Letterlijk groter en sterker bent dan hen, er beter uit ziet, maar ook intelligenter, meer geld verdiend, meer status hebt, etc. Dan is het heel makkelijk voor een vrouw om verliefd op je te worden. Dus dat moet inderdaad de basis van vormen van mijn gezin.
Maar verliefd worden is iets anders als langdurige liefde. Ik geloof dat uit onderzoeken is gebleken dat verliefdheid zo een negen maanden duurt. Zoals hierboven aangegeven hoop ik dat je bovenstaande ook echt voor jezelf wil doen en niet alleen voor (een) haar.

Daarnaast mis ik info over wat jij als mens te bieden hebt. Geld vergaren is één ding, maar wat doe je er dan mee? Hoe uit je dat in liefde naar haar en later ook je kinderen? Wat zou je hen mee willen geven naast de nieuwste schoenen en de sterkste papa?
Sowieso, wat is de definitie van sterk? Is het sterk om geen zwakheden te laten zien of kun je ook sterk zijn als je je zwakheden erkent, misschien zelfs tot op zekere hoogte zou kunnen delen, zodat je er beter mee om kan leren gaan?

Chapman schreef een boekje over liefdestalen. Misschien zoetsappiger leesmateriaal dan je zou prefereren, maar wellicht ook interessant om over na te denken hoe liefde zich kan uiten en ook ontvangen. In jouw geval is het misschien verhelderend om liefde breder te kunnen leren trekken dan vooral een lekkere meid te scoren die bij je blijft. Sterker nog, hoe je liefde uit en ontvangt, kan je juist helpen in het selecteren van een passende partner en ook helpen beter bij elkaar te blijven.
pi_189530176
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:45 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Mijn ex waar ik 6 maanden een relatie mee gehad heb. Zij wilde al vanaf het begin een serieuze relatie en heb ook vrij snel haar familie leren kennen. Uiteindelijk heeft ze het afgekapt, omdat ze vond dat ik niet 'alpha' genoeg was qua persoonlijkheid. (letterlijk haar woorden)
Je selecteert iemand die een alpha wil, omdat het past in jouw plaatje en jij daarnaar probeert te leven. Sterker nog, je geeft hierboven aan dat het voor jou liefde is. Eigenlijk self-fulfilling prophecy dit..

Vandaar dat ik ook op persoonlijke branding hamer, want het is zonde als je binnen zo een kader selecteert, je stinkende best doet om dat bol te werken en dan je alsnog afgewezen te voelen omdat je in haar ogen (en dan dus ook niet van jezelf) niet voldoende aan het plaatje voldoet.
Leer laten zien dat je meer bent dan alleen die alpha, anders blijf je bloed vermoeiend bezig om iets in stand te houden terwijl je vrouwen misloopt die wel openstaan voor meer dan alleen alpha.
pi_189530492
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:18 schreef Scary_Mary het volgende:

Ik ben zelf ook niet vies van scherpe randjes, maar hoe je bepaalde dingen verwoord komen anders over dan je misschien bedoelt. Dat is een beetje het ding met communicatie, de boodschap komt niet per se goed over omdat jij je uitgesproken hebt. En dat maakt relaties juist ook ingewikkelder als je niet een beetje een rekening kan houden dat iemand misschien niet een vergelijkbaar referentiekader heeft om het net zo te begrijpen als je bedoelt hebt.
Zou kunnen, maar ik ben van mening dat er geen plek en tijd is voor gematigde discussie bij situaties die vragen om snelle en keiharde aanpak.

quote:
Ik interpreteer het eerlijk gezegd als onzekerheid en niet afgewezen te willen worden door een ander.
Meer met macht en status te maken. Gedomineerd kunnen worden door een relatie te hebben met iemand die aantrekkelijker is dan jij, of de macht hebben iemand te kunnen domineren door aantrekkelijker te zijn dan diegene. Dan heb ik liever zelf die macht dan dat ik die macht weggeef. Als ik aantrekkelijker ben dan mijn partner en die gaat zich misdragen, dan kan ik makkelijk een nieuw iemand vinden en dat weet zij dan ook heel goed.

Mijn ex wist heel goed dat ik wel wat succes had met vrouwen maar zeker geen casa nova was en zoveel aandacht kon krijgen als zij. Merkte gewoon aan haar dat ze me daarom niet respecteerde. Heb dus echt nog een heel lange weg te gaan om de hoeveelheid sexuele aandacht te kunnen krijgen als een jonge aantrekkelijke vrouw waar ik hopelijk ooit een lange relatie mee kan krijgen.

quote:
Wat vervelend dat je zo een jeugd hebt gehad en wat fijn voor je dat je liefde nu in ieder geval wel ervaart. Je hebt gelijk, liefde is een leerproces en dat is het doorgaans wel voor iedereen die enigszins openstaat voor enige zelfreflectie en wat een ander mee breng en geeft enzo. Ik hoop dan ook vooral dat je enigszins openminded kan blijven en dat er ook een vrouw gaat zijn die je voldoende vertrouwt om je te laten zien dat je meer bent dan iemand vooral boven haar uit zou moeten blijven steken.
Ik zie juist steeds mijn huidige denkbeelden over vrouwen bevestigd worden. Vrouwen die mij niet/amper kennen, geven mij aandacht die alleen maar kan wijzen op seksuele/romantieke interesse. En dan is mijn vooroordeel over dat vrouwen alleen naar uiterlijk kijken bijvoorbeeld alweer bevestigd.

In je andere post zeg je dat ik dit soort meiden uitzoek, maar dat kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder dat vrouwen door hoe mijn hoofd en wenkbrouwen eruit zien een ander beeld van mijn persoonlijkheid hebben. Maar daar kan ik weinig aan doen behalve mijn persoonlijkheid veranderen.

quote:
Maar verliefd worden is iets anders als langdurige liefde. Ik geloof dat uit onderzoeken is gebleken dat verliefdheid zo een negen maanden duurt. Zoals hierboven aangegeven hoop ik dat je bovenstaande ook echt voor jezelf wil doen en niet alleen voor (een) haar.
Ik zie niet wat er mis is met die dingen doen die vrouwen aantrekkelijk vinden, zodat je een relatie kunt krijgen.

Ik heb mijn hele leven tot mijn 23e vooral mijn eigen ding gedaan en dan eindig ik blijkbaar als een kusloze maagd. Dus no thanks, dan maar over een andere boeg gooien.

quote:
Daarnaast mis ik info over wat jij als mens te bieden hebt. Geld vergaren is één ding, maar wat doe je er dan mee? Hoe uit je dat in liefde naar haar en later ook je kinderen? Wat zou je hen mee willen geven naast de nieuwste schoenen en de sterkste papa?
Sowieso, wat is de definitie van sterk? Is het sterk om geen zwakheden te laten zien of kun je ook sterk zijn als je je zwakheden erkent, misschien zelfs tot op zekere hoogte zou kunnen delen, zodat je er beter mee om kan leren gaan?
Een sterke papa en nieuwe schoenen is al meer dan ik zelf ooit gekregen heb, dus dat is al een goede start. Daarnaast kan ik hopelijk ooit een aantrekkelijke vrouw krijgen om kinderen mee te krijgen, dus dan hebben mijn kinderen ook een kans om niet lelijk te zijn en daarop niet gepest en uitgesloten te worden zoals ik. En ook niet tot hun 23e hoeven te wachten op een eerste kus.

Sterkte is inderdaad leiding durven nemen en geen twijfel laten zien. Jouw zwakheden delegeer je bijvoorbeeld met convictie aan anderen, in plaats van zelf twijfelachtig wat te proberen.

quote:
Chapman schreef een boekje over liefdestalen. Misschien zoetsappiger leesmateriaal dan je zou prefereren, maar wellicht ook interessant om over na te denken hoe liefde zich kan uiten en ook ontvangen. In jouw geval is het misschien verhelderend om liefde breder te kunnen leren trekken dan vooral een lekkere meid te scoren die bij je blijft. Sterker nog, hoe je liefde uit en ontvangt, kan je juist helpen in het selecteren van een passende partner en ook helpen beter bij elkaar te blijven.
Ik zal er eens wat over opzoeken, maar dit lijkt mij vooral iets voor een later stadium. Op dit moment krijg ik het nog niet voor elkaar om makkelijk knappe vrouwen voor een (korte) relatie te kunnen vinden. Liefde uiten kom je dan dus nog niet eens aan en zo kun je dus ook geen ervaring opdoen.
  zondag 20 oktober 2019 @ 17:31:09 #221
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189533441
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:53 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik ben van mening dat er geen plek en tijd is voor gematigde discussie bij situaties die vragen om snelle en keiharde aanpak.
[..]

Meer met macht en status te maken. Gedomineerd kunnen worden door een relatie te hebben met iemand die aantrekkelijker is dan jij, of de macht hebben iemand te kunnen domineren door aantrekkelijker te zijn dan diegene. Dan heb ik liever zelf die macht dan dat ik die macht weggeef. Als ik aantrekkelijker ben dan mijn partner en die gaat zich misdragen, dan kan ik makkelijk een nieuw iemand vinden en dat weet zij dan ook heel goed.

Mijn ex wist heel goed dat ik wel wat succes had met vrouwen maar zeker geen casa nova was en zoveel aandacht kon krijgen als zij. Merkte gewoon aan haar dat ze me daarom niet respecteerde. Heb dus echt nog een heel lange weg te gaan om de hoeveelheid sexuele aandacht te kunnen krijgen als een jonge aantrekkelijke vrouw waar ik hopelijk ooit een lange relatie mee kan krijgen.
[..]

Ik zie juist steeds mijn huidige denkbeelden over vrouwen bevestigd worden. Vrouwen die mij niet/amper kennen, geven mij aandacht die alleen maar kan wijzen op seksuele/romantieke interesse. En dan is mijn vooroordeel over dat vrouwen alleen naar uiterlijk kijken bijvoorbeeld alweer bevestigd.

In je andere post zeg je dat ik dit soort meiden uitzoek, maar dat kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder dat vrouwen door hoe mijn hoofd en wenkbrouwen eruit zien een ander beeld van mijn persoonlijkheid hebben. Maar daar kan ik weinig aan doen behalve mijn persoonlijkheid veranderen.
[..]

Ik zie niet wat er mis is met die dingen doen die vrouwen aantrekkelijk vinden, zodat je een relatie kunt krijgen.

Ik heb mijn hele leven tot mijn 23e vooral mijn eigen ding gedaan en dan eindig ik blijkbaar als een kusloze maagd. Dus no thanks, dan maar over een andere boeg gooien.
[..]

Een sterke papa en nieuwe schoenen is al meer dan ik zelf ooit gekregen heb, dus dat is al een goede start. Daarnaast kan ik hopelijk ooit een aantrekkelijke vrouw krijgen om kinderen mee te krijgen, dus dan hebben mijn kinderen ook een kans om niet lelijk te zijn en daarop niet gepest en uitgesloten te worden zoals ik. En ook niet tot hun 23e hoeven te wachten op een eerste kus.

Sterkte is inderdaad leiding durven nemen en geen twijfel laten zien. Jouw zwakheden delegeer je bijvoorbeeld met convictie aan anderen, in plaats van zelf twijfelachtig wat te proberen.
[..]

Ik zal er eens wat over opzoeken, maar dit lijkt mij vooral iets voor een later stadium. Op dit moment krijg ik het nog niet voor elkaar om makkelijk knappe vrouwen voor een (korte) relatie te kunnen vinden. Liefde uiten kom je dan dus nog niet eens aan en zo kun je dus ook geen ervaring opdoen.
Je haalt zoveel door elkaar. Liefde, neuken, relaties, houden van, verliefdheid, intimiteit.
Jij wil alleen maar neuken. Dat is je no1 prio. Je denkt dat wanneer je regelmatig iemand neukt (maar liefst zes maanden lang) je een relatie hebt.

Probeer eens naar jezelf te kijken als je 50 zou zijn. Loop je dan nog achter de kippen aan, of ben je getrouwd? Met wie, waarom, wat voor persoon is dat, ben je trouw of niet? Hoe ziet de seks eruit als je 50 bent met een vaste partner, of met scharrel 10.000? Wat dow je verder, wie zijn je vrienden, wat deel je met anderen? Heb je kinderen? Hoe ga je met je ouders om?
pi_189533476
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:31 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je haalt zoveel door elkaar. Liefde, neuken, relaties, houden van, verliefdheid, intimiteit.
Jij wil alleen maar neuken. Dat is je no1 prio. Je denkt dat wanneer je regelmatig iemand neukt (maar liefst zes maanden lang) je een relatie hebt.
Waar the fuck haal je dit vandaan? :') Als ik alleen wil neuken ga ik wel naar de hoeren, heb geld genoeg.

quote:
Probeer eens naar jezelf te kijken als je 50 zou zijn. Loop je dan nog achter de kippen aan, of ben je getrouwd? Met wie, waarom, wat voor persoon is dat, ben je trouw of niet? Hoe ziet de seks eruit als je 50 bent met een vaste partner, of met scharrel 10.000? Wat dow je verder, wie zijn je vrienden, wat deel je met anderen? Heb je kinderen? Hoe ga je met je ouders om?
Ik ben niet 50 en verwacht ook niet noodzakelijk die leeftijd te halen of in wat voor staat ik dan ben. Dus dit is een hypothetisch onzingeval waar ik helemaal niks mee kan _O- _O-
pi_189533574
Voor de mensen die voorstellen om simpelweg naar te gaan begrijpen niet dat het niet gaat om de seks maar voornamelijk om het gevoel van waarde te zijn, om aandacht van een vrouw te krijgen.

Veelal zijn deze mensen al hun hele leven als een stuk vuil behandelt, gepest om wat voor reden dan ook. Maar het zal mij niet verbazen dat een hoop maagden van leeftijd een pestverleden hebben.
pi_189533757
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:41 schreef osodevo het volgende:
Voor de mensen die voorstellen om simpelweg naar te gaan begrijpen niet dat het niet gaat om de seks maar voornamelijk om het gevoel van waarde te zijn, om aandacht van een vrouw te krijgen.

Veelal zijn deze mensen al hun hele leven als een stuk vuil behandelt, gepest om wat voor reden dan ook. Maar het zal mij niet verbazen dat een hoop maagden van leeftijd een pestverleden hebben.
Reden te meer om te realiseren dat een vrouw aanduwen niet een oplossing voor alle problemen is.
  Moderator zondag 20 oktober 2019 @ 17:55:31 #225
5428 crew  miss_sly
pi_189533796
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:41 schreef osodevo het volgende:
Voor de mensen die voorstellen om simpelweg naar te gaan begrijpen niet dat het niet gaat om de seks maar voornamelijk om het gevoel van waarde te zijn, om aandacht van een vrouw te krijgen.

Veelal zijn deze mensen al hun hele leven als een stuk vuil behandelt, gepest om wat voor reden dan ook. Maar het zal mij niet verbazen dat een hoop maagden van leeftijd een pestverleden hebben.
Als je een traumatisch pestverleden hebt, wat heel naar is en heel erg kan doorwerken in je latere leven, lijkt het me van belang om daar therapie voor te zoeken. Het trauma verwerken, omgaan met de gevoelens die bij je heeft losgemaakt, leren te vertrouwen op jezelf en anderen. Als je als een stuk vuil bent behandeld, heb je een probleem en zul je dat moeten tackelen voor je verder kunt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')