Serieus tof, daar was ik wel een set lang blijven hangen laat op de avondquote:Op zaterdag 17 april 2021 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet nou niet wat ik van TDC moet vinden, wel een beetje aparte mix
Ja op zich wel gaaf uiteindelijk maar dat gabber/noise stukje was wel ff maffe shitquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Serieus tof, daar was ik wel een set lang blijven hangen laat op de avond
Euromasters samples en allesquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja op zich wel gaaf uiteindelijk maar dat gabber/noise stukje was wel ff maffe shit
Bada had een leuke stage.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De set van BADA en de set van Die Wilde Jagd net waren ook erg goed, altijd lekker zo'n psych-y vibe
Was ook een leuke set ja.quote:Op zondag 18 april 2021 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bada had een leuke stage.
IXXO werkte ook goed voor mij
Ja "live" gezien echt heel erg tof, heb de lp(s) van eons ook thuis liggenquote:Op zondag 18 april 2021 19:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was ook een leuke set ja.
Neptunian Maximalism is trouwens zeer de moeite waard om terug te kijken, zeer tof
Discogs is één grote grap geworden kwa prijzen... jammer.quote:Op zondag 18 april 2021 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wilde trouwens die plaat van hun bestellen, maar inclusief verzendkosten komt het uit op zo'n 50 euro, da's misschien wel iets te veel van het goede
Maar goed, verder wel een plaat denk ik die z'n waarde behoud, als je zo ziet wat ze er op discogs/ebay voor vragen
Denk dat dit voor tweede hands verkopen in het algemeen geldt wat betreft muziek... andere sites zijn nou niet bepaald beter.quote:Op maandag 19 april 2021 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Discogs is één grote grap geworden kwa prijzen... jammer.
Ik koop het liefst van de artiesten zelf, maarja dan heb je ook de verzendkosten.quote:Op maandag 19 april 2021 11:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat dit voor tweede hands verkopen in het algemeen geldt wat betreft muziek... andere sites zijn nou niet bepaald beter.
Heb af en toe wel dat ik een aantal platen wil kopen, maar waar ik me dan nogal aan stoor is dat je dan best vaak van 3 verschillende verkopers iets koopt, dus ook 3 keer de verzendkosten moet betalen. Da's eigenlijk een van de hoofdredenen dat ik zo weinig meer koop via dat soort sites
Die bandnaamquote:Op donderdag 6 mei 2021 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
(Brant Bjork, Nick Oliveri, Ryan Güt)
Debuutalbum 25 juni.
Je zou naar Desertfest Antwerpen kunnen gaan in oktober.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Colour Haze streamt nu een concert, heb best wel zin om ze weer eens live te kunnen zien
Wel jammer dat de oorspronkelijk bassist weg is, hij had toch wel een bepaalde aanwezigheid die die nieuwe niet heeft
Leeft die nog dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Yuri Gagarin heeft helaas hun tour gecancled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |