abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 oktober 2019 @ 18:50:53 #26
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189485878
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:39 schreef Piles het volgende:
Wat een nieuws _O-
Dit soort programma's bestaat al jaren, ook in Nederland.

https://www.vluchtelingen(...)odigde-vluchtelingen
Dit.
pi_189485883
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:27 schreef MichaelScott het volgende:
Duurt wel wat lang voor die tweede vlucht aankomt.

Waarom maken ze er geen dagelijkse pendeldienst van? Iedere 4 uur een A380 van Ethiopië naar Duitsland.
Omdat de geflopte A380 niet kan landen in Ethiopië, de landingsbaan is te kort.
Een Boeing 737 MAX lijkt mij prima geschikt.
pi_189485920
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:27 schreef MichaelScott het volgende:
Duurt wel wat lang voor die tweede vlucht aankomt.

Waarom maken ze er geen dagelijkse pendeldienst van? Iedere 4 uur een A380 van Ethiopië naar Duitsland.
Anders doe je er gewoon een stuk of vijftig per dag.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Beste debater 2022 donderdag 17 oktober 2019 @ 19:12:52 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189486171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Massamigratie kan makkelijk meerdere aspecten kennen en doelen dienen. Daarom had ik de post al ge-edit naar 'diversifiëring draait om macht''. Zoals Ari al wist te duiden;

[ afbeelding ]
Compleet achterhaald, aangezien de geschiedenis bol staat van homogene samenlevingen waar alsnog sprake was van een dominerende, elitaire macht en een ondergeschikte subklasse. En zo niet, was homogeniteit alsnog geen zekerheid voor stabiliteit, zoals blijkt uit ettelijke (burger)oorlogen.

Hetgeen uiteraard geen vrijbrief is voor massale, ongelimiteerde immigratie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:23:41 #30
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_189486327
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:40 schreef wollah het volgende:
Fijn dat de EU leiders niet naar domme egoïstische tokkies luisteren maar laten zien dat ze wel een hart hebben en om andere mensen geven. Geen mens is immers illegaal.

Niets anders dan respect voor de Duitsers hier. _O_
Totdat je vriendin (if any) flink onzedelijk betast is (op vakantie in Keulen) Met vooraf ingegeven kenmerk.
Wil je nog iets leuks zeggen, anders doe ik het wel.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:26:16 #31
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_189486416
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:27 schreef MichaelScott het volgende:
Duurt wel wat lang voor die tweede vlucht aankomt.

Waarom maken ze er geen dagelijkse pendeldienst van? Iedere 4 uur een A380 van Ethiopië naar Duitsland.
Vervelend voor Etihopian Airlines. Goed voor Europa.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_189486427
Duitsland wil echt weer dat extreem rechts aan de macht komt he?

Wat is dit? :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:30:15 #34
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  Beste debater 2022 donderdag 17 oktober 2019 @ 19:31:47 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189486490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Er staat niet dat het anders niet mogelijk is: het is een strategie, niet de enige. En dit geval een wenselijk bij-effect naast de eigenlijke doeleinden, in dit geval bv dat de nieuwe klassen vrijheid-vreemd is: ze niet de cultuur dragen die westerse verworvenheden in leven zullen houden.
Correct; je ziet echter dit stukje tekst steeds opduiken waarin een homogene etno-staat gepropageerd wordt. Volgens die lezing ging het bij Aristoteles niet verder dan etniciteit, terwijl hij in zijn idee over Philia met talloze voorbeelden komt, o.a., voor deze discussie wel interessant, de verwantschap (broederliefde) tussen lieden die dezelfde religie delen. Laat dat nu net reden zijn geweest dat juist in zogenaamd etnisch homogene staten er enorme oorlogen en broedertwisten hebben plaatsgevonden. Etnisch gezien waren de Fransen vrijwel homogeen in de 16e eeuw; het was dan ook niet de etniciteit, maar de religie die tot de Godsdienstoorlog leidde; idem voor de Duitse gebieden en zelfs hier in de Nederlanden.

Contemporaine voorbeelden zien we thans in de Islamitische wereld.

Aristoteles, met diens aversie jegens chaos en voorliefde voor orde, sprak dus over wel meer dan etniciteit als 'zaak om op te letten'. Iets dat behoorlijk wat blogs die deze filosoof aanhalen om multiculturalisme te attaqueren voor het gemak vergeten. (Om over zijn ideeën over de vrouw nog maar te zwijgen).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:34:17 #36
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189486534
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Totdat je vriendin (if any) flink onzedelijk betast is (op vakantie in Keulen) Met vooraf ingegeven kenmerk.
Wil je nog iets leuks zeggen, anders doe ik het wel.
Kan altijd gebeuren. Dat tuig miet aangepakt worden. Je doet nu net of elke vluchteling dat doet :') Lekker generaliseren, goed bezig Geert
#KICKOUTZP
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:45:33 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189486750
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Massamigratie kan makkelijk meerdere aspecten kennen en doelen dienen. Daarom had ik de post al ge-edit naar 'diversifiëring draait om macht''. Zoals Ari al wist te duiden;

[ afbeelding ]
Zeer interessant, kende ik nog niet. Vraag me af of dit als inspiratie voor de EU gediend heeft.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:53:13 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189486924
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
En dan krijgt de president van Ethiopië de Nobel prijs voor de vrede dit jaar... hoe dan als er een vliegtuig vol Ethiopiërs naar Duitsland komt om te vluchten????
Het gaat niet om Ethiopië, maar om de vernietiging van Duitsland, of correcter nog, de vernietiging van het Duitse volk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189487243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om Ethiopië, maar om de vernietiging van Duitsland, of correcter nog, de vernietiging van het Duitse volk.
Wie gaat het daar om, en met welk motief?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:09:47 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189487330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:06 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wie gaat het daar om, en met welk motief?
Wat kan het anders zijn? Dit is namelijk het enige blijvende effect
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189487606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat kan het anders zijn? Dit is namelijk het enige blijvende effect
Dat er een effect is, betekent niet dat dat het doel is :?
pi_189487621
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:40 schreef wollah het volgende:
Fijn dat de EU leiders niet naar domme egoïstische tokkies luisteren maar laten zien dat ze wel een hart hebben en om andere mensen geven. Geen mens is immers illegaal.

Niets anders dan respect voor de Duitsers hier. _O_
Dat klopt: geen mens is illegaal.

Maar het verblijf van een mens in een bepaald land kan natuurlijk wel illegaal zijn. Dat betekent immers niets anders dat deze mens daar volgens de bestaande wetgeving niet mag zijn. Dit is dan gewoon een feit, waar verder niet over te discussiëren valt.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:24:25 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189487662
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat er een effect is, betekent niet dat dat het doel is :?
Er wordt moeite gedaan om dit effect te bereiken. Waarom zou men moeite doen, tijd en geld besteden, aan iets dat men niet nastreeft?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189487707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Correct; je ziet echter dit stukje tekst steeds opduiken waarin een homogene etno-staat gepropageerd wordt. Volgens die lezing ging het bij Aristoteles niet verder dan etniciteit, terwijl hij in zijn idee over Philia met talloze voorbeelden komt, o.a., voor deze discussie wel interessant, de verwantschap (broederliefde) tussen lieden die dezelfde religie delen. Laat dat nu net reden zijn geweest dat juist in zogenaamd etnisch homogene staten er enorme oorlogen en broedertwisten hebben plaatsgevonden. Etnisch gezien waren de Fransen vrijwel homogeen in de 16e eeuw; het was dan ook niet de etniciteit, maar de religie die tot de Godsdienstoorlog leidde; idem voor de Duitse gebieden en zelfs hier in de Nederlanden.

Contemporaine voorbeelden zien we thans in de Islamitische wereld.

Uiteraard zijn er meer factoren die verdeling kunnen veroorzaken. In het ene voorbeeld overstijgt religie de etniciteit, in het andere de etniciteit de religieuze/culturele overeenkomstigheden. En soms versterkt de etniciteit het religieuze verschil (geschil). Tussen Nederlanders en Turken staan er zelfs drie 'verdeelfactoren' (nationaliteit, etniciteit en religie) tegenover elkaar. In principe kan je aanhouden dat cohesie het best behouden wordt door het aantal 'verdeelfactoren' te minimaliseren.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aristoteles, met diens aversie jegens chaos en voorliefde voor orde, sprak dus over wel meer dan etniciteit als 'zaak om op te letten'. Iets dat behoorlijk wat blogs die deze filosoof aanhalen om multiculturalisme te attaqueren voor het gemak vergeten. (Om over zijn ideeën over de vrouw nog maar te zwijgen).
Iemand die tegen multiculturalisme ageert doet zichzelf geen gunst door het overige te vergeten; religieuze- en culturele-diversiteit is immers inherent aan de valse multi-utopie. Ik ben het wel met je eens dat beweren dat de etno-staat garant staat voor een functionerende, ordelijke en vreedzame democratie misleidend is. (Dat lijkt me om de argumenten die jij aanvoert ook een veel te makkelijk prooi). Het is verstandiger om te pleiten voor een etno-staat omdat het in elk geval één verdeelfactor wegneemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 20:31:33 ]
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:26:34 #45
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189487721
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat klopt: geen mens is illegaal.

Maar het verblijf van een mens in een bepaald land kan natuurlijk wel illegaal zijn. Dat betekent immers niets anders dat deze mens daar volgens de bestaande wetgeving niet mag zijn. Dit is dan gewoon een feit, waar verder niet over te discussiëren valt.
Ja hoor het is illegaal daarom worden ze ook opgehaald met het vliegtuig :')

Denk nou eens na |:(
#KICKOUTZP
pi_189488059
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:26 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja hoor het is illegaal daarom worden ze ook opgehaald met het vliegtuig :')

Denk nou eens na |:(
Eérst lezen, dán schrijven.
pi_189488065
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:02 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen mens is illegaal? In dit land wel hoor. Als je aanvraag voor een verblijfsvergunning is afgewezen of niet eens een aanvraag doet, dan ben je illegaal.

Prima dat deze mensen hier komen, maar wat is hun toegevoegde waarde aan onze samenleving?
Waarom moet ieder mens bewijzen dat hij/zij veel waard is aan lieden met macht en kracht? Lieden met macht en kracht die bovendien ook nog eens willen dat intelligentere mensen zonder kracht hun dwaze taal verstaan.
pi_189488640
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aristoteles, met diens aversie jegens chaos en voorliefde voor orde, sprak dus over wel meer dan etniciteit als 'zaak om op te letten'. Iets dat behoorlijk wat blogs die deze filosoof aanhalen om multiculturalisme te attaqueren voor het gemak vergeten. (Om over zijn ideeën over de vrouw nog maar te zwijgen).
Je maakt me nu wel heel erg nieuwsgierig, vertel :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 17 oktober 2019 @ 21:12:19 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189488701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 21:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je maakt me nu wel heel erg nieuwsgierig, vertel :D
Beetje wat jij allemaal uitbraakt: minderwaardig, ondergeschikt aan de man, labiel, dat soort spul.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189488714
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:02 schreef Nikonlover het volgende:
Prima dat deze mensen hier komen, maar wat is hun toegevoegde waarde aan onze samenleving?
Die is, zoals bekend, zeer negatief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')