Nee hoor. De act 'Linda, Roos & Jessica' stond volledig los van de verhaallijnen in GTST. Het liedje Ademnood zou oorspronkelijk door alle vrouwelijke castleden uit 1995 worden ingezongen voor de cd ter ere van 1000 afleveringen, maar veel haakten af waarop Babette, Guusje en Katja overbleven. Het werd bij toeval een monsterhit, waardoor ze prompt ineens een populaire meidengroep waren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:16 schreef miaeak het volgende:
[..]
Was toch een crossover dingetje?
Beetje net als nu met insta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor. De act 'Linda, Roos & Jessica' stond volledig los van de verhaallijnen in GTST. Het liedje Ademnood zou oorspronkelijk door alle vrouwelijke castleden uit 1995 worden ingezongen voor de cd ter ere van 1000 afleveringen, maar veel haakten af waarop Babette, Guusje en Katja overbleven. Het werd bij toeval een monsterhit, waardoor ze prompt ineens een populaire meidengroep waren.
Maar terugkomend op je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met hasj of wiet erin zou natuurlijk kunnen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:28 schreef James1988 het volgende:
Kimberly: "Wil je een smoothie waar je vrolijk van wordt?"
Lana: "Ja, maar graag zonder drugs."
Ehhh, want dat hebben ze in CS zo op de kaart staan?![]()
In een horecagelegenheid?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
Iets met hasj of wiet erin zou natuurlijk kunnen.
Wiet was wel lekker.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
Iets met hasj of wiet erin zou natuurlijk kunnen.
Oh echt wel, zou haar zo graag een beschuitje aanbiedenquote:
sorryquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor. De act 'Linda, Roos & Jessica' stond volledig los van de verhaallijnen in GTST. Het liedje Ademnood zou oorspronkelijk door alle vrouwelijke castleden uit 1995 worden ingezongen voor de cd ter ere van 1000 afleveringen, maar veel haakten af waarop Babette, Guusje en Katja overbleven. Het werd bij toeval een monsterhit, waardoor ze prompt ineens een populaire meidengroep waren.
Maar terugkomend op je spoiler:Mooie uiteenzetting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf erbij; een GTST-wiki zou niet verkeerd zijn. Soapvision 2020 anyone?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik heb hem ook liggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:45 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb ergens de CD van Linda, Roos & Jessica nog liggen geloof ik
Kerst is altijd wel uitgebreid aan bod gekomen hoor. Alleen Sinterklaas is iets van de latere jaren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
https://www.televizier.nl(...)XbhvGRjbdJY.whatsapp
WHAHAHAHAHAHA. Wat een faal. Jezus.
Kijk, DAAROM maakten ze ook nooit in de succesvolle jaren al te veel een punt van seizoensfestiviteiten. Jezus wat stom
Mwah. De eerste echte grote actie was 'De Reünie' in 1998, en dat was een losstaande kerstspecial. Daarna werd er wel eens op gehint met hier of daar sneeuw of een muziekje in de achtergrond, maar dat was het ook. Pas later, met die hele cliffs op kerstavond waarbij Robbert aan het kerstdiner bekendmaakt dat hij Charlie van de weg heeft gereden, pas toen werd kerst echt een vast ding in Alhiek/Woondrecht/Middendam/Meerdijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kerst is altijd wel uitgebreid aan bod gekomen hoor. Alleen Sinterklaas is iets van de latere jaren.
Ooh de reünie vond ik zo'n magische aflevering!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah. De eerste echte grote actie was 'De Reünie' in 1998, en dat was een losstaande kerstspecial. Daarna werd er wel eens op gehint met hier of daar sneeuw of een muziekje in de achtergrond, maar dat was het ook. Pas later, met die hele cliffs op kerstavond waarbij Robbert aan het kerstdiner bekendmaakt dat hij Charlie van de weg heeft gereden, pas toen werd kerst echt een vast ding in Alhiek/Woondrecht/Middendam/Meerdijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is soms lastig te volgen bij haar maar ze houdt het wel interessant die Puck mag wel weer wieberen maar verder zijn de nieuwkomers van dit seizoen boeiender als die Zoë Rover 2 en Q etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft BillyQ vond ik nog wel interessant haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is soms lastig te volgen bij haar maar ze houdt het wel interessant die Puck mag wel weer wieberen maar verder zijn de nieuwkomers van dit seizoen boeiender als die Zoë Rover 2 en Q etc.
Rover 2 is vreselijk natuurlijk. Heel ander type dan Rover 1 ook.
Ik vond q1 heel leuk zodra ze gestopt waren met alle autisme clichés in hem te proppenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Q vond ik nog wel interessant haha.
Rover 2 is vreselijk natuurlijk. Heel ander type dan Rover 1 ook.
Precies! Q2 was niet zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:12 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik vond q1 heel leuk zodra ze gestopt waren met alle autisme clichés in hem te proppen.
Q2 had wat mij betreft niet gehoeven.
Heeft overigens weinig met de acteur zelf te maken, want die had wat mij betreft in een andere rol er prima bij gepast. De rol klopte gewoon niet bij hem.
Maar Max deed het dan ook wel erg goed, dus was eigenlijk sowieso al kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |