Misschien moet ik stoppen met 2 boterhammen met hageslag, en yoghurt gaan doen voor ontbijt.quote:
Kellogs is shit, kun je beter gewoon volkorenbrood etenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien moet ik stoppen met 2 boterhammen met hageslag, en yoghurt gaan doen voor ontbijt.
Met kellogs of zo. Ook nog nooit op....
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is vast geen verrassing dat melk hier ook op de nope-lijst staat qua voedingsmiddelen.
Gepofte chocorijst in yoghurt is wel lekkah.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Kellogs is shit, kun je beter gewoon volkorenbrood eten
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gepofte chocorijst in yoghurt is wel lekkah.
Gaat van slechter naar slechter?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Het lukt niet om haar stabiel te krijgen
Je hebt in ieder geval de juiste keuze gemaakt om de bootreis niet te nemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Het lukt niet om haar stabiel te krijgen
Ja, nu wel. Ze heeft nu ook ineens een onregelmatige hartslag. De artsen hebben er alleen geen verklaring voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat van slechter naar slechter?
Mooi kut allemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Ze heeft nu ook ineens een onregelmatige hartslag. De artsen hebben er alleen geen verklaring voor.
Geen sorry zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
En dank jullie allemaal en ook een beetje sorry dat ik dit hier allemaal neerpen.
Precies dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen
Dit is belangrijk, en fijn als je even iets kwijt kunt hier toch
Heel veel sterkte daar
Sterkte kerel !!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is zo zielig dat ze zelf zo goed doorheeft dat het niet goed gaat
Maar goed, ik ben weer even naar huis. Vanavond weer. Bij Esso zijn ze blij met me.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:19 schreef Karzai het volgende:
Maar dat is toch gewoon een verkruimelde bloemkool
Goed om te horen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks Bos, Scrup en Mario!Vanavond leek het weer ietsjes beter te gaan. De benauwdheid was minder, koorts was gezakt en de hartslag was ook niet meer zo absurd hoog.
Hoe is het in Kralingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:27 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Goed om te horen.![]()
Thumbs up! 👍🏼
Oh dat is fijn zeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks Bos, Scrup en Mario!Vanavond leek het weer ietsjes beter te gaan. De benauwdheid was minder, koorts was gezakt en de hartslag was ook niet meer zo absurd hoog.
Nog steeds ontspannen in m’n studiootje.quote:
Leuke plek idd ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Nog steeds ontspannen in m’n studiootje.![]()
Kralingen (de Esch) is toch wel een heerlijk wijkie om te wonen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuke plek idd ja!
Weleens bij de watertoren gegeten?
Dat is zeker een fijne buurtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Nog steeds ontspannen in m’n studiootje.![]()
Kralingen (de Esch) is toch wel een heerlijk wijkie om te wonen.
Half studeren, half werken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zeker een fijne buurtJe studeert toch nog?
Hallo en welkom (terug)!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:42 schreef Symphonic het volgende:
In het kader van JUB hier weer eens een keer kijken
Wat heb je gestudeerd?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:43 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Half studeren, half werken.
Ik heb al m’n bachelor op zak, maar ik moet nog 4 vakken + een scriptie voltooien, om m’n masterpapiertje binnen te slepen.
Binnen nu en een half jaar, ben ik afgestudeerd.
Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt lang geleden![]()
Soms lopen dimgen zo.
En sterkte jij...
Ik was zeker vaste bezoeker (zelfs een soort van grondleggerquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks!
Was je vroeger vaste klant in de KSC? Het is nooit te laat om terug te keren. Behalve als Danny de stekker er uittrekt
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was zeker vaste bezoeker (zelfs een soort van grondlegger)
Van de oude garde is niet veel meer over zo te zien. Crv zie ik nog wel eens voorbij komen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
MCH leest mee, maat.
Dat houd ik toch liever voor mezelf.
Waarschijnlijk tot m’n 72e.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]snap ik! Geniet van dat halve jaartje joh. Werken kun je nog je hele leven
Broekiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:06 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot m’n 72e.
Dat is voor mij nog 45 jaar.
Ik ben Surinaams en Nederlands.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broekie
Beetje reizen voordat je aan de bak gaat?
Suriname lijkt me tofquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:15 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams en Nederlands.
Ik heb al Suriname, Curacao, Aruba, Indonesië bezocht.
Binnen Europa: België, Frankrijk, Spanje, Italië, Oostenrijk, Griekenland, Turkije, Cyprus.
Ik heb al een redelijk aantal landen bezocht.
Qua reizen wil ik nog VS, Brazilië, Japan en (een deel van) Afrika bezoeken.
Komt goed.
Áls je kiest om naar Su te gaan: ga niet je hele trip in Paramaribo zitten. Ga ook richting Brits-Guyana (Nieuw-Nickerie) en Frans-Guyana (Galibi).quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Suriname lijkt me tof
Mijn bucketlist wordt alleen maar langer
Heb je wel eens neusaap gegeten? Was volgens een voormalig collega best te eten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:24 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Áls je kiest om naar Su te gaan: ga niet je hele trip in Paramaribo zitten. Ga ook richting Brits-Guyana (Nieuw-Nickerie) en Frans-Guyana (Galibi).
Als je in het paarseizoen gaat, dan kan je schildpadden spotten @ Galibi. Ze komen namelijk daar aan land, om eieren te leggen. In het voorjaar/zomer komen die eieren uit.
Daarnaast: boek een trip richting het binnenland. Bezoek een Marron en/of Ingi stam.
Suriname is een prachtig land.![]()
🇸🇷
Het meest vreemde dat ik heb gegeten is kwal (en dat was erg lekker)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je wel eens neusaap gegeten? Was volgens een voormalig collega best te eten.
Krokodil >> slang.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meest vreemde dat ik heb gegeten is kwal (en dat was erg lekker)
Krokodil vond ik wat minder allemaal.
Warning! Spoiler bevat dierenleed! Klikken op eigen risico.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je wel eens neusaap gegeten? Was volgens een voormalig collega best te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik eet geen apenvlees. Ik weet dat apen levens geslacht worden. Wellicht niet in Suriname, maar wél elders op de wereld.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:36 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Warning! Spoiler bevat dierenleed! Klikken op eigen risico.
Bushmeat noemen ze dat toch? Lijkt me niks iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik eet geen apenvlees. Ik weet dat apen levens geslacht worden. Wellicht niet in Suriname, maar wél elders op de wereld.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het is gewoon ongelofelijk barbaars om een levend dier te slachten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Bushmeat noemen ze dat toch? Lijkt me niks iig
Ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:48 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het wel prettig als een dier al dood is voordat ik het eet.
Goeie tips!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:24 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Áls je kiest om naar Su te gaan: ga niet je hele trip in Paramaribo zitten. Ga ook richting Brits-Guyana (Nieuw-Nickerie) en Frans-Guyana (Galibi).
Als je in het paarseizoen gaat, dan kan je schildpadden spotten @ Galibi. Ze komen namelijk daar aan land, om eieren te leggen. In het voorjaar/zomer komen die eieren uit.
Daarnaast: boek een trip richting het binnenland. Bezoek een Marron en/of Ingi stam.
Suriname is een prachtig land.![]()
🇸🇷
Ik wil komend jaar weer naar Schotland. Ik ben echt verliefd op dat landquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:20 schreef Molo het volgende:
Ik wil erg graag naar IJsland eigenlijk, en nog zo onwijs veel. En Londen, dat is goed haalbaar
Waar smaakt dat naar? Vissig?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meest vreemde dat ik heb gegeten is kwal (en dat was erg lekker)
Krokodil vond ik wat minder allemaal.
Ben jij serieus net als mij hooggeleid?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
MCH leest mee, maat.
Dat houd ik toch liever voor mezelf.
Jij hooggeleid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij serieus net als mij hooggeleid?
“Net als mij...”quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij serieus net als mij hooggeleid?
Ik maak me eerder zorgen om jou dat jij zegt je pensioen niet te gaan halen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:15 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
“Net als mij...”
[ afbeelding ]
Maatje, jij bent m’n lievelings Assenaar.
Van 16-18-jarige tiener op een meet met Remqo, tot ruim 20 jaar later (als eind dertiger) op FOK!.
Niks mis mee, ouwe dibbes. Je gaat richting de 40, maatje.
Jullie zijn geen clones van elkaar?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen om jou dat jij zegt je pensioen niet te gaan halen.
In Assen geven we daar minder om, als je elkaar maar begrijpt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Omdat je echt kankerslecht Nederlands spreekt, maatje. Je maakt bizar veel taalfouten.
Wist je dat ik tot de wijk precies weet waar jij woont?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:17 schreef MCH het volgende:
[..]
In Assen geven we daar minder om, als je elkaar maar begrijpt.
Je kent m’n verhaal wel, toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen om jou dat jij zegt je pensioen niet te gaan halen.
Mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:18 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wist je dat ik tot de wijk precies weet waar jij woont?
Als je er maar geen spijt van hebt tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:18 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Je kent m’n verhaal wel, toch?
Ik ben tot het gaatje gegaan, boef.![]()
Alcohol, XTC, Ketamine, Cocaïne, Truffels, etc.
Ik ben hard gegaan in m’n jeugd. Zou m’n lichaam nog wel in topconditie zijn?
Nouzeg.quote:
Ik heb vakantie, ik heb een leuke dag gehad. Jij al weekend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nouzeg.
Vertel even. Wat houdt je bezig? Nog wat leuks mee gemaakt vandaag? Plannen voor het weekend?
Maatje, geniet van je vakantie! Italia!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, ik heb een leuke dag gehad. Jij al weekend?
Ik word moe van die Italianen, blij als ik weer thuis ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:27 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Maatje, geniet van je vakantie! Italia!
Ik eet ook wel eens chocoladetruffels. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:18 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Je kent m’n verhaal wel, toch?
Ik ben tot het gaatje gegaan, boef.![]()
Alcohol, XTC, Ketamine, Cocaïne, Truffels, etc.
Ik ben hard gegaan in m’n jeugd. Zou m’n lichaam nog wel in topconditie zijn?
Ik ben één keer in Italië geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik word moe van die Italianen, blij als ik weer thuis ben.
Dit waren psychedelische truffels.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens chocoladetruffels. Komt wel dichtbij zo.
Ik houd het wel bij de chocovariant. Lekker burgerlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:32 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Dit waren psychedelische truffels.
Helemaal van het padje.
Russen zijn tegenwoordig overalquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:31 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik ben één keer in Italië geweest.
Een middagje in Bologna, om vervolgens de bus te pakken naar Rimini.
Maar ja, Rimini is het ‘Renesse’ van Italië. Daar zaten we tussen de Russen.![]()
Echt een toerist trap.
Oh lekker. Ergens heen ook?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, ik heb een leuke dag gehad. Jij al weekend?
Nee nee, alleen FA's kunnen dat zien. Daarom vraag ik het.quote:
Niks mis mee, ouwe reus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij de chocovariant. Lekker burgerlijk
MCH tart de gomorraquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:37 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Oh lekker. Ergens heen ook?
En bijna. Nachtdienst en dan lekker door naar mn meissie
Ik was vanmiddag ff in de stad. Die Chinezen hebben Rotterdam ook wel gevonden. Het stikte er werkelijk van de Chinezen. Omgeving Blaak/Binnenrotte/Markthal wordt werkelijk overspoeld door Chinezen.quote:
Ik zie dagelijks Chinezen poseren bij de kubuswoningen. Ik vermoed dat ik onbedoeld op menig Chinees instagram-account figureerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:41 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag ff in de stad. Die Chinezen hebben Rotterdam ook wel gevonden. Het stikte er werkelijk van de Chinezen. Omgeving Blaak/Binnenrotte/Markthal wordt werkelijk overspoeld door Chinezen.
Laat die massa-toerisme lekker in Amsterdam blijven.
Ik ken iemand die in die kubuswoningen woont. Inderdaad ongelofelijk veel toeristen voor je deur. Daar moet je ook maar net zin in hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks Chinezen poseren bij de kubuswoningen. Ik vermoed dat ik onbedoeld op menig Chinees instagram-account figureer
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nu de binnenkant van mijn ogen bekijken
Slaap lekker allen!
Moet een andere tijdzone zijn...quote:
Sorryquote:
Mja, dat zijn details.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:36 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Op jou zou ik nooit lang boos kunnen blijven
Niet dat we elkaar kennen verder
Dat zou ik zonder gein sowieso doen hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, dat zijn details.
Gewoon een keer een biertje doen enzo.
Kom je hierheen of ik daarheen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat zou ik zonder gein sowieso doen hoor
Wow tering, dan kunnen we wel even vooruitquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom je hierheen of ik daarheen?
Ik heb ca 50 liter bier koud
Te ver fietsen helaas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:51 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wow tering, dan kunnen we wel even vooruit
Ik ben helaas aan het werkdus hierheen?
Voor goed bier is geen enkele afstand 'Te ver'. Zeker niet voor mannen die iets hebben met een vrouwmensch dat een 'vaste relatie' heet'!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:48 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een leuke tt van een bijzonder leuk persoon.
En dat in Overijsselquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:53 schreef scrupuleus het volgende:
Leuk feestje gehad.
Veel liefde, veel geflirt.
Bedtijd.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteravond iets beter. Ik hoop dat ze een rustige nacht heeft gehad.
Slaap lekker Scrup!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:25 schreef scrupuleus het volgende:
Ik stap nu even onder de douche en dan slapen.
2 vodka en de rest cola.
Men was flink bezig met drugs ja, mij niet gezien, omdat ze het niet aanboden
Hoestie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
...En ze leefden nog lang en gelukkig.
Leuke collega's wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:26 schreef Karzai het volgende:
Er is ook niet bijster veel te doen, misschien nog twee uurtjes werk. Voor de rest maar de krant lezen en ouwehoeren met collega,s
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:26 schreef Molo het volgende:
Laatste dag in mijn huidige functie. Al twee jankende collega's aan mijn bureau gehad
Bijzonder![]()
Taart uitgedeeld, beetje afronden hier en stiekem vooral bezig met zaken voor andere functie. Veel leukerderderder![]()
Tevens zowaar zin in morgen wandelen
Jij weekend ook werken?quote:
Ja en begin november vakantiequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij weekend ook werken?
Bijna vakantie toch?
Ah, nog eventjes langer dan ik dachtquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en begin november vakantie
Lekker. Waar gaat u heen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, nog eventjes langer dan ik dacht
Ik ga over paar weken weekendje weg, kijk er naar uit
Frankrijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe maar in DM, aangezien @:mch zo'n engnek is die alles in zijn schriftje schrijft.
Noordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eindje rijden wel of zit je in het noorden?
En zijn die leuk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Allemaal rotterdammers en antilianen
Nice.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Noorden
Koos mag rijden joh, man des huizes
Ook Frankrijk dat ja, wel het zuiden uit mijn hoofdquote:
Dank.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook Frankrijk dat ja, wel het zuiden uit mijn hoofd
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe maar in DM, aangezien @:mch zo'n engnek is die alles in zijn schriftje schrijft.
Goed zoquote:
Ik moet er ook echt nog even een rondje mee om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Middagwandeling!
Even mijn schoenen inlopen voor morgen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet er ook echt nog even een rondje mee om.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben niet de minst voorbereidde persoon voor morgen!
We hebben allemaal onze eigen dingen niet heel goed voorbereid denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ze heeft een broek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze eigen dingen niet heel goed voorbereid denk ik.
Maar Molo heeft vanalles niks voorbereid gok ik ja.
Ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik mijn 10km onder het uur pogen te krijgen in februari?
Ah, ja idd. Dat heb ik dan weer niet. Ja een korte broek alleen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze heeft een broek.
Maar ik denk dat ik vanmiddag even een relatief kort rondje ga doen, schoenen zouden gewoon goed moeten zitten zonder al te veel inloopgedoe.
En even een doosje blarenpleisters in mijn tas voor morgen.
Om de een of andere reden heb ik meerdere doosjes liggen en ik heb ze eigenlijk nooit nodig, dus ik kan wel wat missen indien nodig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ja idd. Dat heb ik dan weer niet. Ja een korte broek alleen.
Blarenpleister ook nog even halen misschien ja.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik mijn 10km onder het uur pogen te krijgen in februari?
Wel een leuke omgeving denk ik om te rennen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze, dus:
https://www.groetuitschoorlrun.nl/
Absoluut, ik heb 'm in 2014 al eens gedaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een leuke omgeving denk ik om te rennen.
Ik heb mijn eerstvolgende doel op 21 maart.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb 'm in 2014 al eens gedaan.Grotendeels vlak ook, dus lekker snel parcours.
Denk dat ik me gewoon inschrijf. Meteen weer een leuk traindoel.
Nice. HM is mij echt te ver weg, dan moet ik mijn prioriteiten echt anders gaan leggen. En daar heb ik heul geen zin in, want m'n lesjes zijn te leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerstvolgende doel op 21 maart.
De halve marathon.
Ja, nou, dat is mijn doel. Of ik het ga halen moeten we nog zien. eigenlijk wil ik mijn voetbal niet opgeven, maar dat is niet echt bervorderlijk voor trainen van hardlopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice. HM is mij echt te ver weg, dan moet ik mijn prioriteiten echt anders gaan leggen. En daar heb ik heul geen zin in, want m'n lesjes zijn te leuk.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze eigen dingen niet heel goed voorbereid denk ik.
Maar Molo heeft vanalles niks voorbereid gok ik ja.Klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nah, qua beschikbare tijd tot maart is uitlopen op zich prima haalbaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, nou, dat is mijn doel. Of ik het ga halen moeten we nog zien. eigenlijk wil ik mijn voetbal niet opgeven, maar dat is niet echt bervorderlijk voor trainen van hardlopen natuurlijk.
Wij slepen je er wel doorheen hoor.quote:
En zijn we der zat, dat zetten we dat ding met molo en al op zijn kop tegen een muurtje.quote:
Pehehehe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En zijn we der zat, dat zetten we dat ding met molo en al op zijn kop tegen een muurtje.
Ik zie anders geen touwen om die dude heenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En zijn we der zat, dat zetten we dat ding met molo en al op zijn kop tegen een muurtje.
oh dat ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.waterliniewandeltocht.nl/
Die. En dan de 25km-route.
Voor hun zeker ja, met zo'n lastquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh dat ziet er leuk uit25
Dat is de hele nacht wandelen
![]()
edit: avond zie ik.
Knap en stoer!
lol, ik vind het helemaal stoer van jou. Heb je al eerder zo'n tocht gemaakt? Ik meen mij te herinneren een keer ( met duiven) van 12 toch?quote:
Die was 15, maar dat was wel mijn verste wandeling ooit ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, ik vind het helemaal stoer van jou. Heb je al eerder zo'n tocht gemaakt? Ik meen mij te herinneren een keer ( met duiven) van 12 toch?
Nopequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, ik vind het helemaal stoer van jou. Heb je al eerder zo'n tocht gemaakt? Ik meen mij te herinneren een keer ( met duiven) van 12 toch?
En nu is het met 30 kilo minder en nog steeds ongetraind....quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
15 max
Wel met ruim 30 kilo bepakking meer en ongetraind
Ja, jammer dat ze niet mee loopt dit keer. Maar idd, dat was ook een leuke tocht. al hoop ik minder druk morgen, zodat we niet de hele tijd achter andere aan hoeven te slenteren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:02 schreef Molo het volgende:
Dat hoofd van Miauw was wel priceless toen ze dacht dat ze er bijna was, en toen nog drie kilometer moest ofzo omdat we ineens de bocht om gingen![]()
![]()
15 is al een behoorlijke tochtquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die was 15, maar dat was wel mijn verste wandeling ooit ook.
Dat zal nu dan behoorlijk schelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
15 max
Wel met ruim 30 kilo bepakking meer en ongetraind
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:02 schreef Molo het volgende:
Dat hoofd van Miauw was wel priceless toen ze dacht dat ze er bijna was, en toen nog drie kilometer moest ofzo omdat we ineens de bocht om gingen![]()
![]()
Ik loop wel iets meer dan toen, maar matige voorbereiding jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En nu is het met 30 kilo minder en nog steeds ongetraind....
Ik neem extra paar mee voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
15 is al een behoorlijke tocht
[..]
Dat zal nu dan behoorlijk schelenEn zul je zien dat Arch en IJs op sleeptouw moeten door die niet ingelopen schoenen
Nee joh, ik blijf kneusjes van de groepquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
15 is al een behoorlijke tocht
[..]
Dat zal nu dan behoorlijk schelenEn zul je zien dat Arch en IJs op sleeptouw moeten door die niet ingelopen schoenen
Laten we het wel droog houden ok!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, ik blijf kneusjes van de groep
Geeft niks, maar ik ga gewoon uit van netjes uitlopen, huilend of niet
Slimquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik neem extra paar mee voor de zekerheid.
Een of ander, het blijft stoer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, ik blijf kneusjes van de groep
Geeft niks, maar ik ga gewoon uit van netjes uitlopen, huilend of niet
Ja goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Laten we het wel droog houden ok!
De weersvoorspellingen zijn in ons voordeel veranderd.
Van alledrie, zekersquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slim
Hopen op niet al te onstuimig weer ook.
[..]
Een of ander, het blijft stoer.
Zeker, of je nou wel of niet getraind bent, het is ook een kwestie van dom doorgaan.quote:
Awww, dat is verdrietig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:08 schreef Voxs het volgende:
Ik heb morgenochtend een begrafenis van de vader van beste vriendin.
Ik heb zo'n ding analoog. Een pilatusding. Al een half jaar oid, ..het moet ergens liggen..quote:
Ik hoop het ook en ja, dat is zeker een mooi beeld. De begrafenis zelf is overigens besloten, de dienst niet, dus daar heen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Awww, dat is verdrietig.
Hopelijk een mooi afscheid. Het is er wel perfect weer voor zo met de vallende gele blaadjes enzo. Vind dat altijd goed passen bij begraafplaatsen enzo
oh ik moet dit spel! En een nintendo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding analoog. Een pilatusding. Al een half jaar oid, ..het moet ergens liggen..
Ik vroeg Koos na de hele marathon hoe hij dat deed, antwoord: 'gewoon doorlopen'quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker, of je nou wel of niet getraind bent, het is ook een kwestie van dom doorgaan.
Ga er vanavond flink mee kloten, ik wil een uitgebreide review.quote:
Beheers jezelf!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh ik moet dit spel! En een nintendo.
Jezus dat is zwaar 😅quote:
Ik ga het proberen iig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga er vanavond flink mee kloten, ik wil een uitgebreide review.
Kleurtjes en bewegen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh ik moet dit spel! En een nintendo.
Waarheid dit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vroeg Koos na de hele marathon hoe hij dat deed, antwoord: 'gewoon doorlopen'![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vroeg Koos na de hele marathon hoe hij dat deed, antwoord: 'gewoon doorlopen'![]()
Het is ook net hoe goed je bent in zelfbehoud. Hoe slechter in zelfbehoud, hoe makkelijker het doorlopen wordt.quote:
Zekersquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook net hoe goed je bent in zelfbehoud. Hoe slechter in zelfbehoud, hoe makkelijker het doorlopen wordt.
Heb je haar nummer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zwemmen was lekker. Een oud dametje heeft voor me gebeden in het bad![]()
![]()
😍quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
0900-rimpels![]()
Ik kan het de volgende keer voor je vragen. Maandag is ze er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |