Misschien moet ik stoppen met 2 boterhammen met hageslag, en yoghurt gaan doen voor ontbijt.quote:
Kellogs is shit, kun je beter gewoon volkorenbrood etenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien moet ik stoppen met 2 boterhammen met hageslag, en yoghurt gaan doen voor ontbijt.
Met kellogs of zo. Ook nog nooit op....
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is vast geen verrassing dat melk hier ook op de nope-lijst staat qua voedingsmiddelen.
Gepofte chocorijst in yoghurt is wel lekkah.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Kellogs is shit, kun je beter gewoon volkorenbrood eten
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gepofte chocorijst in yoghurt is wel lekkah.
Gaat van slechter naar slechter?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Het lukt niet om haar stabiel te krijgen
Je hebt in ieder geval de juiste keuze gemaakt om de bootreis niet te nemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Het lukt niet om haar stabiel te krijgen
Ja, nu wel. Ze heeft nu ook ineens een onregelmatige hartslag. De artsen hebben er alleen geen verklaring voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat van slechter naar slechter?
Mooi kut allemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Ze heeft nu ook ineens een onregelmatige hartslag. De artsen hebben er alleen geen verklaring voor.
Geen sorry zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
En dank jullie allemaal en ook een beetje sorry dat ik dit hier allemaal neerpen.
Precies dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen
Dit is belangrijk, en fijn als je even iets kwijt kunt hier toch
Heel veel sterkte daar
Sterkte kerel !!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is zo zielig dat ze zelf zo goed doorheeft dat het niet goed gaat
Maar goed, ik ben weer even naar huis. Vanavond weer. Bij Esso zijn ze blij met me.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:19 schreef Karzai het volgende:
Maar dat is toch gewoon een verkruimelde bloemkool
Goed om te horen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks Bos, Scrup en Mario!Vanavond leek het weer ietsjes beter te gaan. De benauwdheid was minder, koorts was gezakt en de hartslag was ook niet meer zo absurd hoog.
Hoe is het in Kralingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:27 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Goed om te horen.![]()
Thumbs up! 👍🏼
Oh dat is fijn zeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks Bos, Scrup en Mario!Vanavond leek het weer ietsjes beter te gaan. De benauwdheid was minder, koorts was gezakt en de hartslag was ook niet meer zo absurd hoog.
Nog steeds ontspannen in m’n studiootje.quote:
Leuke plek idd ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Nog steeds ontspannen in m’n studiootje.![]()
Kralingen (de Esch) is toch wel een heerlijk wijkie om te wonen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuke plek idd ja!
Weleens bij de watertoren gegeten?
Dat is zeker een fijne buurtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Nog steeds ontspannen in m’n studiootje.![]()
Kralingen (de Esch) is toch wel een heerlijk wijkie om te wonen.
Half studeren, half werken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zeker een fijne buurtJe studeert toch nog?
Hallo en welkom (terug)!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:42 schreef Symphonic het volgende:
In het kader van JUB hier weer eens een keer kijken
Wat heb je gestudeerd?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:43 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Half studeren, half werken.
Ik heb al m’n bachelor op zak, maar ik moet nog 4 vakken + een scriptie voltooien, om m’n masterpapiertje binnen te slepen.
Binnen nu en een half jaar, ben ik afgestudeerd.
Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt lang geleden![]()
Soms lopen dimgen zo.
En sterkte jij...
Ik was zeker vaste bezoeker (zelfs een soort van grondleggerquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks!
Was je vroeger vaste klant in de KSC? Het is nooit te laat om terug te keren. Behalve als Danny de stekker er uittrekt
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was zeker vaste bezoeker (zelfs een soort van grondlegger)
Van de oude garde is niet veel meer over zo te zien. Crv zie ik nog wel eens voorbij komen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
MCH leest mee, maat.
Dat houd ik toch liever voor mezelf.
Waarschijnlijk tot m’n 72e.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]snap ik! Geniet van dat halve jaartje joh. Werken kun je nog je hele leven
Broekiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:06 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot m’n 72e.
Dat is voor mij nog 45 jaar.
Ik ben Surinaams en Nederlands.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broekie
Beetje reizen voordat je aan de bak gaat?
Suriname lijkt me tofquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:15 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams en Nederlands.
Ik heb al Suriname, Curacao, Aruba, Indonesië bezocht.
Binnen Europa: België, Frankrijk, Spanje, Italië, Oostenrijk, Griekenland, Turkije, Cyprus.
Ik heb al een redelijk aantal landen bezocht.
Qua reizen wil ik nog VS, Brazilië, Japan en (een deel van) Afrika bezoeken.
Komt goed.
Áls je kiest om naar Su te gaan: ga niet je hele trip in Paramaribo zitten. Ga ook richting Brits-Guyana (Nieuw-Nickerie) en Frans-Guyana (Galibi).quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Suriname lijkt me tof
Mijn bucketlist wordt alleen maar langer
Heb je wel eens neusaap gegeten? Was volgens een voormalig collega best te eten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:24 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Áls je kiest om naar Su te gaan: ga niet je hele trip in Paramaribo zitten. Ga ook richting Brits-Guyana (Nieuw-Nickerie) en Frans-Guyana (Galibi).
Als je in het paarseizoen gaat, dan kan je schildpadden spotten @ Galibi. Ze komen namelijk daar aan land, om eieren te leggen. In het voorjaar/zomer komen die eieren uit.
Daarnaast: boek een trip richting het binnenland. Bezoek een Marron en/of Ingi stam.
Suriname is een prachtig land.![]()
🇸🇷
Het meest vreemde dat ik heb gegeten is kwal (en dat was erg lekker)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je wel eens neusaap gegeten? Was volgens een voormalig collega best te eten.
Krokodil >> slang.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meest vreemde dat ik heb gegeten is kwal (en dat was erg lekker)
Krokodil vond ik wat minder allemaal.
Warning! Spoiler bevat dierenleed! Klikken op eigen risico.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je wel eens neusaap gegeten? Was volgens een voormalig collega best te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik eet geen apenvlees. Ik weet dat apen levens geslacht worden. Wellicht niet in Suriname, maar wél elders op de wereld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |