2014 voor het laatst gesproken. Wilde world of warcraft gaan spelen of zo. Vroeg mij om raad. Was vaag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:42 schreef Djeez het volgende:
Ik mis ineens Opa. Briljante gast, was altijd ineens vertrokken tijdens een meet. En Tazz, nachtenlang mee gechat
Opa was familie van Taraquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2014 voor het laatst gesproken. Wilde world of warcraft gaan spelen of zo. Vroeg mij om raad. Was vaag.
Ja, weet ik.quote:
GC / TIET EN MEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:12 schreef hoe-die-nie het volgende:
Jij was daar volgens mij ook bij.. meen dat het de 'bier en tieten meet' was.
Tara!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
YPPY, kreeg wat met Micha toch? Die uiteindelijk met Texelonia is getrouwd
en YPPY was goede vriendinnen met??? eh..... hoe heet ze nou? Fannetje!
God wat ergquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
GC / TIET EN MEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GC / TIET & MEET deel 3 alweer
Mij ook niet?😀😄.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik herken er een paar zeker (Isabeau, Liejannuh, Ripley en Yvonne) en bij wat anderen gaat er wel een lichtje branden, maar ook niet meer dan dat.
Ik denk dat-ie je verward met Faithy. Ik herinner me nog een fittie tussen Texelonia en Faithy over Micha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tara!
Met Micha heb ik nooit wat gehad.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:28 schreef YPPY het volgende:
Tara!
Met Micha heb ik nooit wat gehad.![]()
Catkin was een vriendin van Fannetje rond die tijd. Die vriendin was ok. Fannetje ook. Wij waren samen Brabantier.![]()
In de begintijd kreeg ik wat met Jarno. Getrouwd, kind, hele handel. Vervolgens * censuur * en nu zijn we uit elkaar.
Jaaaa! En Faithy is Motorbloempje, toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat-ie je verward met Faithy. Ik herinner me nog een fittie tussen Texelonia en Faithy over Micha.
yup. Ik hoop niet dat ze me nu van haar Facebook afkicktquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa! En Faithy is Motorbloempje, toch?
Neuh, Moblo is wel relaxtquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
yup. Ik hoop niet dat ze me nu van haar Facebook afkickt
Hebben wij ooit gemeet?quote:
Censuur is nooit goed in een relatie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:28 schreef YPPY het volgende:
Vervolgens * censuur * en nu zijn we uit elkaar.
gedoe ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Censuur is nooit goed in een relatie.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:42 schreef Djeez het volgende:
Ik mis ineens Opa. Briljante gast, was altijd ineens vertrokken tijdens een meet. En Tazz, nachtenlang mee gechat
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2014 voor het laatst gesproken. Wilde world of warcraft gaan spelen of zo. Vroeg mij om raad. Was vaag.
Getrouwd met een nicht van mijn vaderquote:
Dat was het ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie je verward met Faithy. Ik herinner me nog een fittie tussen Texelonia en Faithy over Micha.
Gedoe - mits te veel - is ook niet goed nee.quote:
Zal je een dm sturen. Anders krijgen de mods het weer zo druk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kut. Maar misschien ben jij juist wel opgelucht
En vooral dat laatste is heel belangrijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zal je een dm sturen. Anders krijgen de mods het weer zo druk.![]()
Samengevat: het was kut en nu ben ik een soort van blij.
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
En vooral dat laatste is heel belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |