...of fire.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:05 schreef mario390 het volgende:
chariots...
ten ten ten ten tenten ten
Neuh, hij was op tv, en niet leuk gewoon zoals altijdquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:04 schreef D. het volgende:
Oja, voor uitleg over de TT moet ik teruglezen?
ten7quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:05 schreef mario390 het volgende:
chariots...
ten ten ten ten tenten ten
Het is een rare vogel, maar geen slecht acteur, en zit in veel prima filmsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neuh, hij was op tv, en niet leuk gewoon zoals altijd
vangekusquote:
Ik 'ken' hem alleen als menschquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een rare vogel, maar geen slecht acteur, en zit in veel prima films
twitter:larisamlbrown twitterde op woensdag 16-10-2019 om 17:25:26Trump's hard-hitting analysis of the current situation: 'Syria and Turkey can fight... They’ve got a lot of sand over there... There’s a lot of sand that they can play with. They (the Kurds) are no angels, by the way.' reageer retweet
Ik vind Vangelis - Conquest of Paradise zo'n mooie filmmuziek.quote:
ow yuk, toen vond ik hem helemaal een debielquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hij nog niet bij Ophra op de bank aan het springen
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, Jezus zorgt dat de stikstofverbindingen naar de buurlanden waaien.
komt die laatste nou van de eilanden?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat deze boeren zich mogen verantwoorden voor de rechter. Moet je je de volksophef eens voorstellen als er Wilders op die kist had gestaan.
ja maar dan moet je naar 'm kijken en bedenken wat voor een weirdo het irl isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een rare vogel, maar geen slecht acteur, en zit in veel prima films
Dit was een paar weken terugquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
komt die laatste nou van de eilanden?
Nee, ik kijk naar de rol die hij speeltquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dan moet je naar 'm kijken en bedenken wat voor een weirdo het irl is
nou dan bof je, je kunt hem vanavond op 2 zenders bewonderenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar de rol die hij speelt
Scrut en Sas op de trekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
komt die laatste nou van de eilanden?
Hij is te klein voor één zender ze hebben hem in twee gehaktquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou dan bof je, je kunt hem vanavond op 2 zenders bewonderen
maar er is toch heul geen plek op zo'n eiland voor boeren? of zijn dit vissers met een tractor, wat ik nog raarder vind ...ow ja wacht ze hebben daar ook schapenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dit was een paar weken terug
https://www.texelsecouran(...)eg-richting-den-haag
Koekoek Charmainquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar er is toch heul geen plek op zo'n eiland voor boeren? of zijn dit vissers met een tractor, wat ik nog raarder vind ...ow ja wacht ze hebben daar ook schapen
ow ja ook nog, hij is ondermaatsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is te klein voor één zender ze hebben hem in twee gehakt
Zeker wel, er was een Texelse boer bij Boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar er is toch heul geen plek op zo'n eiland voor boeren? of zijn dit vissers met een tractor, wat ik nog raarder vind ...ow ja wacht ze hebben daar ook schapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |