Dat kan je wel zeggen ja, twee studies en sociaal leven vreet tijd en brengt weinig insomniaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je maar weinig tegenwoordig.
Druk?
Word al moe als ik het lees.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, twee studies en sociaal leven vreet tijd en brengt weinig insomnia
Bij mij op het werk is iedereen ook verkouden en ziek. Hopelijk krijg ik het niet.quote:
Rust nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is iedereen ook verkouden en ziek. Hopelijk krijg ik het niet.
Gewoon rust nemen en veel thee drinken
Oh oké. Was maar een suggestiequote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Rust nemen.
En van thee krijg ik onvaste ontlasting, daar ga ik echt koeienvlaaien van draaien. Dat heeft dan niets meer met een drol van doen. Dus nee, dat wordt morgen naar de kruidenier hollen voor neusspray en doorbeuken.
Ja nee ik kraak graag meisjes af.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh oké. Was maar een suggestie
Dan weet ik dat ik nooit meer aardig tegen jou moet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ja nee ik kraak graag meisjes af.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik nooit meer aardig tegen jou moet doen
Justin Timberlake?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je UI, Justin Timberlake of die imbeciele vechter McConner ofzoiets?
Jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Justin Timberlake?![]()
Nee, die niet. Geen idee wie wel precies eigenlijk.
Vind Justin Timberlake niet geil. Degene van mijn UI wel, wie het dan ook mag zijn.quote:
Mijn aarsgezwel wordt anders toch aardig in stelling gebracht door J.T., hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind Justin Timberlake niet geil. Degene van mijn UI wel, wie het dan ook mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |