Blijkbaar ja? Jij bent zeker aan het posten vanuit het malieveld. Geeft niets hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf blijkbaar.
als jij in de spiegel kijkt, zie je nietsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:57 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zie die simpele blikken in hun ogen. Simpele zielen.
Ga lekker ergens anders trollen johquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Blijkbaar ja? Jij bent zeker aan het posten vanuit het malieveld. Geeft niets hoor.
Nou geweldig. Een ei en een sneetje brood, daar doe je het voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Ontbijt voor iedereen die meegeholpen heeft in den haag om het malieveld op te komen
Oke dan. Blijkbaar zijn er ook aardig wat boeren op Fok! Dat blijkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
als jij in de spiegel kijkt, zie je niets
Je kijkt in de spiegel zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:57 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zie die simpele blikken in hun ogen. Simpele zielen.
Het is FOK!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:00 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Oke dan. Blijkbaar zijn er ook aardig wat boeren op Fok! Dat blijkt.
Que? Klaver gedoogd de VVD en Rob deelt er een kabinet meequote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:14 schreef FYazz het volgende:
Maar wees dan boos op de echte schuldige, de regering van de afgelopen 15 jaar.
Ga je dan niet richten op 'jochies' als Jesse Klaver en Rob Jetten die geen enkele invloed hebben op die deals met multinationals alsook geen invloed hebben op het klimaatakkoord.
En loop dan niet blind achter partijen als PVV en FvD aan die openlijk ervoor uitkomen te willen regeren met de VVD, nota bene de partij die al dit gedoe heeft veroorzaakt.
Het is ook een Draak van een vent!quote:
moet ik dit echt gaan uitleggen aan je?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:00 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Oke dan. Blijkbaar zijn er ook aardig wat boeren op Fok! Dat blijkt.
Nou echt wel. Die boertjes hier hebben mij mooi te grazen genomen. Ik hoop dat ik de landbouw stank nog uit mijn mooie kleren krijg.quote:
Blijkbaar is de behoefte aan verandering er toch niet en zijn ze minder boos.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De woede richt zich net zo goed op de regeringspartijen.
Gym.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:06 schreef Enchanter het volgende:
Draak is echt zo een type wat vroeger als laatste gekozen werd met gym , en nu gaat hij stoer doen achter z'n toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |