Dan nog steeds hebben de boeren er een ernstig nadeel aan als ze geen EU en geen arbeidsmigranten meer hebben. Dus PVV en FVD zijn gewoon heel nadelig voor de boer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CETA niet willen. Continu voor ze opkomen nu en ga zo maar door oftewel ze steunen de boeren wel.
Als dit elke willekeurige andere vorm van betogers waren geweest of voetbalsupporters sprak men van een grimmige sfeer. Maar omdat het boeren betreft is het ludiek, of zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Van AD blog
Honderden boeren verlaten in Den Haag inmiddels het demonstratieterrein, ze blokkeren tramlijnen en steken vuurwerk af.
Gelukkig wel. Ik moet er niet aan denken om de humor van een linkse zuurpruim te hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat kan, humor is voor iedereen verschillend.
Omdat jij ter plekke iets verzint en ik dat niet heel geloofwaardig acht noem je mij achterlijk? Mooi dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wauw je bent echt achterlijkIk leg het net uit WAAROM dat niet voor de boeren geldt. Als je dat niet bevalt moet je de wet veranderen chef.
Het is mij om het even, maar wat voor klimaatactivisten geldt zou evenwel voor boeren moeten gelden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:10 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Moeten ze de boeren maar oppakken dan?
Heb je de link voor me?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Worden jullie niet super vrolijk van die piratenstream?
Lijkt mij ook overduidelijk idd. Alleen dat mag niet erkend worden of zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als dit elke willekeurige andere vorm van betogers waren geweest of voetbalsupporters sprak men van een grimmige sfeer. Maar omdat het boeren betreft is het ludiek, of zo.
Voor PVV kan ik niet spreken. Die willen alles verbieden. FvD zegt dat arbeidsmigranten nodig zijn, maar in beperkte vorm. Ik kom namelijk weleens op een congres.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan nog steeds hebben de boeren er een ernstig nadeel aan als ze geen EU en geen arbeidsmigranten meer hebben. Dus PVV en FVD zijn gewoon heel nadelig voor de boer.
Dat verzin ik niet. Dat is echt zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat jij ter plekke iets verzint en ik dat niet heel geloofwaardig acht noem je mij achterlijk? Mooi dit.
Ga even kijken en doe ons foto'squote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Arbeidsmigranten, dat zegt al genoeg. Mensen die wat betekenen voor ons land. Arbeidsmigranten komen niet voor een uitkering hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor PVV kan ik niet spreken. Die willen alles verbieden. FvD zegt dat arbeidsmigranten nodig zijn, maar in beperkte vorm. Ik kom namelijk weleens op een congres.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je de link voor me?
Ik kijk nog steeds naar jacob:
https://www.facebook.com/pg/Kuilbanden/videos/?ref=page_internal
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verzin ik niet. Dat is echt zo.
Duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Als FvD zegt wij steunen CETA niet, dan is dat toch prima? Wat willen ze doen met 2 zetels? Ze kunnen enkel stemmen wanneer dat moet gebeuren.
Ja, ik hoor ze ook regelmatig hier in de etherquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:10 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |