Ik zie dit niet gebeuren.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef Simmertje het volgende:
Dat rennen van van Bommel naar de kleedkamer, zielig theatraal gedrag.
Wat dacht je van Latoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:55 schreef Moustachio het volgende:
Sadilek op linksback kan echt niet... Slechtste man op het veld. Ook lekker voor Boscagli als je je concurrent zo ziet spelen en je alsnog op de bank zit. Vraag me af wat hij wel niet denkt.
Transfer in de winter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:55 schreef Moustachio het volgende:
Vraag me af wat hij wel niet denkt.
Achjah, ook wel pech (nogmaals, ik heb de 1ste helft dus niet gezien). Hoe die bal van Utrecht erin gaat, hoe de kansen van ons in het 1ste kwartier er niet in gaan, hoe Viergever nu rood krijgt (wel terecht, maar geloof nooit dat hij de intentie had om alleen die enkel te raken). Afijn. Hiervan leren en weer door.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:12 schreef XL het volgende:
Bruma stond bij Leipzig soms linksback, waarom doen we dat niet.
Dit gaat puntverlies worden, zuur
Idd gewoon gaan voor de voorspelbare 2de plek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Achjah, ook wel pech (nogmaals, ik heb de 1ste helft dus niet gezien). Hoe die bal van Utrecht erin gaat, hoe de kansen van ons in het 1ste kwartier er niet in gaan, hoe Viergever nu rood krijgt (wel terecht, maar geloof nooit dat hij de intentie had om alleen die enkel te raken). Afijn. Hiervan leren en weer door.
In een normale wereld wordt Ajax 1ste, PSV 2de en Feyenoord/AZ 3de. Zo gek vind ik dat niet. Als PSV met dit materiaal kampioen wil worden dan moeten we gewoon geluk hebben op sommige momenten. Dan had Ajax vanavond bijv. al 1-1 moeten spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd gewoon gaan voor de voorspelbare 2de plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |