abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189513309
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:01 schreef XL het volgende:

[..]

Er is ten opzichte van het begin van het seizoen niks veranderd. Behalve dat automatismen beter werken. Het staat al het hele jaar goed. Het is zwaar om te verdedigen en teams die de bus parkeren zijn na 70 minuten moe... maar juist het vallen van een doelpunt is wat mij betreft het probleem. Ik denk dat onze concurrent veel meer kansen creëert, alleen denk ik dat het systeem van Mark realistischer is bij beperkte spelers. Europees gezien dus (want nationaal hebben we een top 2 selectie). Bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Sporting! Sterke ploeg, agressief spelen en toch comfortabel winnen. Zie het wel positief
Daarnaast loopt de vergelijking compleet mank. Onze concurrent heeft 250 miljoen op de bank. Die geven 50 miljoen in 1 jaar tijd uit, maar als ze willen kunnen ze dat bedrag nog 4 keer uitgeven.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:23:32 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189513445
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Daarnaast loopt de vergelijking compleet mank. Onze concurrent heeft 250 miljoen op de bank. Die geven 50 miljoen in 1 jaar tijd uit, maar als ze willen kunnen ze dat bedrag nog 4 keer uitgeven.
De discussie komt voort uit de europese top, daar wil je je staande houden ten opzichte van veel meer geld.

Het is gewoon zo dat we de financiële middelen niet hebben om daar mee te spelen. Dus moet je voordeel komen uit iets anders; de jeugdopleiding en een realistisch modern systeem. Je moet niet de ploeg zijn die het spel gaat maken, dat doe je met beter spelersmateriaal en daarvoor heb je meer geld nodig.

Goed beleid, goede jeugdopleiding etc

Denk wel dat wij nog extra geld uit de transferpot moeten halen en in een verhoging van het salaris moeten investeren. Realistisch gezien zijn transfers ieder jaar 20% duurder en zo snel stijgt onze begroting niet. 10 miljoen minder transfer is veel meer geld voor de selectie en je maakt het aantrekkelijker voor Nederlandse topspelers om zich op PSV te richten. Het zijn toch jeugdopleiding en nederlandse spelers waaraan we vaak goed verdienen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189513532
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:23 schreef XL het volgende:

[..]

De discussie komt voort uit de europese top, daar wil je je staande houden ten opzichte van veel meer geld.

Het is gewoon zo dat we de financiële middelen niet hebben om daar mee te spelen. Dus moet je voordeel komen uit iets anders; de jeugdopleiding en een realistisch modern systeem. Je moet niet de ploeg zijn die het spel gaat maken, dat doe je met beter spelersmateriaal en daarvoor heb je meer geld nodig.

Goed beleid, goede jeugdopleiding etc

Denk wel dat wij nog extra geld uit de transferpot moeten halen en in een verhoging van het salaris moeten investeren. Realistisch gezien zijn transfers ieder jaar 20% duurder en zo snel stijgt onze begroting niet. 10 miljoen minder transfer is veel meer geld voor de selectie en je maakt het aantrekkelijker voor Nederlandse topspelers om zich op PSV te richten. Het zijn toch jeugdopleiding en nederlandse spelers waaraan we vaak goed verdienen.
Dat eerste gaat sowieso niet lukken. Je hebt gewoon geluk dat de rest van de ED behoorlijk kut is. Onderling tegen Ajax zag je ook dat je niet zoveel in de melk te brokkelen had, maar zolang je de rest van je potjes grotendeels wint houd je altijd enigszins de druk op Ajax. Europees zie je in alles dat Ajax wel degelijk verder is in praktisch alles. Onze talenten voorin maken tegen Utrecht misschien wel het verschil, maar echt niet tegen Bayern/Juventus/Real etc.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:04:08 #54
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189514828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat eerste gaat sowieso niet lukken. Je hebt gewoon geluk dat de rest van de ED behoorlijk kut is. Onderling tegen Ajax zag je ook dat je niet zoveel in de melk te brokkelen had, maar zolang je de rest van je potjes grotendeels wint houd je altijd enigszins de druk op Ajax. Europees zie je in alles dat Ajax wel degelijk verder is in praktisch alles. Onze talenten voorin maken tegen Utrecht misschien wel het verschil, maar echt niet tegen Bayern/Juventus/Real etc.
Ik vond sowieso die partij redelijk in evenwicht, maar denk dat als iemand hem had gewonnen PSV had gewonnen. Ik denk juist dat tegen Bayern, Juventus, Real onze aanval doeltreffender is dan die van Ajax. Omdat je daar ruimte krijgt. Onze verdediging staat compact tegen Europese topploegen, veel man achter de bal en hoog druk zetten. In de omschakeling er doorheen. Dan is het voor Ajax veel moeilijker om vanuit balbezit de bal bij de 10 of vrij op de vleugel te krijgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189514849
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vond sowieso die partij redelijk in evenwicht, maar denk dat als iemand hem had gewonnen PSV had gewonnen. Ik denk juist dat tegen Bayern, Juventus, Real onze aanval doeltreffender is dan die van Ajax. Omdat je daar ruimte krijgt. Onze verdediging staat compact tegen Europese topploegen, veel man achter de bal en hoog druk zetten. In de omschakeling er doorheen. Dan is het voor Ajax veel moeilijker om vanuit balbezit de bal bij de 10 of vrij op de vleugel te krijgen.
Hoe je bij dat eerst komt weet ik niet maar dat zie ik dus echt anders :D Feit is wel dat Ajax de afgelopen 2 seizoenen meerdere (top)ploegen heeft verslagen, dat heb ik ons niet zien doen.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:05:34 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189514854
Hoog drukzetten klopt niet helemaal. Het is compact staan en de middenvelders aanlopen ipv de aanval.
pi_189516137
Eindelijk weer matchday :)
Hoop op een winnende treffer in de 93e minuut..blijven het lekkerst.
pi_189516177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:44 schreef PSVCL het volgende:
En dan gaan de joodjes weer huilen dat Utrecht alleen maar op kan laden tegen Ajax.
pi_189516265
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

En dan gaan de joodjes weer huilen dat Utrecht alleen maar op kan laden tegen Ajax.
Dat maakt het nog lekkerder,,die joodse tranen.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:28:01 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189516694
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat maakt het nog lekkerder,,die joodse tranen.
speelt Ihattaren weer?
pi_189516756
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

speelt Ihattaren weer?
Zou het niet weten maar verwacht van niet,is volgens mij donderdag(?) Weer aangesloten.

Doan op 10?
pi_189516925
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:44 schreef PSVCL het volgende:
Nee, hopen op 0-5 in de eerste helft, daarna lekker een b team het uit laten spelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Gutanoth op 19-10-2019 16:48:10 ]
pi_189517124
Snelle 0-1. In de tweede helft wordt het 0-2 waarna snel de 1-2 valt. Uiteindelijk wordt het 1-4.
pi_189517206
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nee, hopen op 0-5 in de eerste helft, daarna lekker een b team het uit laten spelen
Jullie hoeven donderdag pas weer hoor :7
pi_189517274
Ik hoop ook op Doan in de basis. Verwacht wel een pittige pot.
Dit, dus.
pi_189517812
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ook goed.
Als PSV maar niet opnieuw op achterstand komt..snel scoren en het is gedaan.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:06:29 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189518780
Utrecht doet nooit zijn best tegen PSV, aldus vele wijzen op dit forum. Dus ik zie ze het tegendoelpunt niet maken
pi_189518933
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:06 schreef XL het volgende:
Utrecht doet nooit zijn best tegen PSV, aldus vele wijzen op dit forum. Dus ik zie ze het tegendoelpunt niet maken
Welke calimero's roepen dat?
pi_189519123
Wat heeft Mark tegen Guti?

Gelukkig is Mo weer terug :9
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:33:37 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189519140
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 17:09 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop ook op Doan in de basis. Verwacht wel een pittige pot.
Yup, Bruma op de bank, net als Guti. Ihattaren in de basis.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189519159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heeft Mark tegen Guti?

Gelukkig is Mo weer terug :9
Hendrix speelde echt goed die laatste potten.
pi_189519659
Vreemd om je tegen Utrecht weer in te dekken met het Rosario en Hendrix blok.
pi_189519711
Inlopen op doelsaldo

0-4
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:11:46 #75
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189519754
Rosario gaat weer scoren!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: