abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200206201
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:30 schreef M1stral het volgende:
Ik had zo’n maat die bij rondjes altijd bier nam, omdat ik doorgaans bier drink, maar als ik dan een rondje gaf hij ineens aan de mixed drinks ging.
Ik ben een keer zonder te betalen weggelopen. Had toen een baan met van die semi-verplichte sociale activiteiten op de vrijdagmiddag. ;( En iedereen ging helemaal los qua alcohol en mixjes, maar ik drink niet. Ik betaalde steeds iets van twintig of dertig euro voor twee spa en anderhalve bitterbal. Dus op een gegeven moment was ik het zat, en toen was ik de vrek.
pi_200214236
Ik verbaasde me in het verhaal van TS vooral over het feit dat die 1. een waterkoker van 200 euro heeft 2. dat die waterkoker van 200 euro een fluthendeltje heeft die zomaar in 1x afbreekt, wat zelfs bij mijn 20 euro waterkoker nooit is gebeurd.

Qua vrekkerigheid? Water bestellen in de kroeg :')

Zelfs als je geen alcohol drinkt kan je toch op z'n minst spa rood bestellen zeker.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200214926
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 12:28 schreef sirdanilot het volgende:
Ik verbaasde me in het verhaal van TS vooral over het feit dat die 1. een waterkoker van 200 euro heeft 2. dat die waterkoker van 200 euro een fluthendeltje heeft die zomaar in 1x afbreekt, wat zelfs bij mijn 20 euro waterkoker nooit is gebeurd.

Qua vrekkerigheid? Water bestellen in de kroeg :')

Zelfs als je geen alcohol drinkt kan je toch op z'n minst spa rood bestellen zeker.
Google ff op “ALESSI Graves Waterkoker”.
Prijzen variëren tussen ¤ 189,- tot ¤ 229,-

Geen idee hoe die hem gemold heeft.
Ik denk persoonlijk dat ‘ie de waterkoker heeft laten vallen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_200215854
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:21 schreef CoExist het volgende:

[..]

Google ff op “ALESSI Graves Waterkoker”.
Prijzen variëren tussen ¤ 189,- tot ¤ 229,-

Geen idee hoe die hem gemold heeft.
Ik denk persoonlijk dat ‘ie de waterkoker heeft laten vallen.
Bijzonder, in de openingspost was het nog een
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef CoExist het volgende: (Siemens Porsche design RVS)
pi_200216071
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:35 schreef Elleska het volgende:

[..]

Bijzonder, in de openingspost was het nog een
[..]

Ja, die Siemens Porsche was ook gemold.
De Alessi is slechts een voorbeeld van een waterkoker van rond de ¤200,-

Er staat toch ook niet dat het die Alessi waterkoker betrof?
Ik kon de betreffende Siemens waterkoker niet meer vinden op het web. Heb dat ding gekocht in 2008 ofzo.

Ik heb die Alessi wel als fluitketel gehad trouwens.
En ik drink geeneens thee want ik ben hetero!

Plaats hier liever je eigen vrekken verhalen in plaats van plotholes in mijn stories te zoeken.

[ Bericht 5% gewijzigd door CoExist op 05-07-2021 15:53:02 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Spellchecker maandag 5 juli 2021 @ 15:33:12 #256
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200420720
Ik ken iemand die koekjes bonbonnetjes zakjes suiker mayo noem maar op in haar handtas stopt voor thuis.
Gisteren op t terras koffie met haar gedronken en toen de koffie aankwam pakte ze gelijk de bijgeleverde in plastic verpakte Lotus koekjes weg. Ja ook de mijne want die zou ik toch niet opeten…
  zondag 18 juli 2021 @ 11:29:47 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200420765
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:25 schreef quirina het volgende:
Ik ken iemand die koekjes bonbonnetjes zakjes suiker mayo noem maar op in haar handtas stopt voor thuis.
Gisteren op t terras koffie met haar gedronken en toen de koffie aankwam pakte ze gelijk de bijgeleverde in plastic verpakte Lotus koekjes weg. Ja ook de mijne want die zou ik toch niet opeten…
En toen zei je: ‘Geef mijn koekje eens gauw terug!’
The love you take is equal to the love you make.
pi_200420782
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En toen zei je: ‘Geef mijn koekje eens gauw terug!’
Idd was lekker koekje.
  zondag 18 juli 2021 @ 11:43:33 #260
62419 CherryLips
chocoholic
pi_200420862
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:25 schreef quirina het volgende:
Koekjes bewaar ik ook weleens :@
Tap tap tap
pi_200420913
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Koekjes bewaar ik ook weleens :@
Ik ook, zeker als er thee met een koekje bij de lunch zit, dan eet ik dat koekje later wel een keertje onderweg, dan heb ik namelijk op dat moment genoeg aan mijn lunch
  zondag 18 juli 2021 @ 11:51:46 #262
62419 CherryLips
chocoholic
pi_200420925
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik ook, zeker als er thee met een koekje bij de lunch zit, dan eet ik dat koekje later wel een keertje onderweg, dan heb ik namelijk op dat moment genoeg aan mijn lunch
Ja of als iemand hem niet hoeft. Dan eet ik hem later in de trein wel op :')
Tap tap tap
pi_200421529
Ja dit schijnt een dingetje te zijn, gelukkig heb ik gewoon normale vrienden die geen rare fratsen uithalen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  maandag 19 juli 2021 @ 09:25:56 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200436426
Een krat bier winnen met een weddenschap, of ik even het statiegeld terug wilde geven. Dan laat maar zitten hoor :')
Huilen dan.
pi_200445078
Ik had een keer een etentje bij kennissen. Krijgen we eerst een appje dat we een voorgerecht moesten maken en dat anderen het nagerecht zouden maken.
Zij zorgden dan voor het hoofdgerecht.
Nou klonk allemaal heel leuk.
Later weer een appje of we zelf voor drank wilden zorgen omdat het anders allemaal wel duur werd.
Ok goed we nemen wel wat flessen wijn en kratje bier mee.
Komen we daar met ons voorgerecht en drank. Hadden zij als hoofdgerecht pasta met boterhamworst en ham en verdwaalde doperwten en wat tomatenpuree gemaakt.
Goed prima… niet iedereen heeft culinair talent maar het was ook wat weinig voor acht mensen.
Komen we thuis kregen we een betaal verzoekje of we even mee wilden betalen…
Dat hebben we dus lekker genegeerd.
Later weer appje “misschien is het je ontschoten maar er staat nog een betaalverzoekje uit”

Toen heb ik teruggestuurd “Er staat nog een krat van ons bij jullie”

De hint kwam toen wel over!

We doen af en toe nog wel eens etentjes, maar niet met hun haha.
pi_200446398
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:54 schreef quirina het volgende:
Ik had een keer een etentje bij kennissen. Krijgen we eerst een appje dat we een voorgerecht moesten maken en dat anderen het nagerecht zouden maken.
Zij zorgden dan voor het hoofdgerecht.
Nou klonk allemaal heel leuk.
Later weer een appje of we zelf voor drank wilden zorgen omdat het anders allemaal wel duur werd.
Ok goed we nemen wel wat flessen wijn en kratje bier mee.
Komen we daar met ons voorgerecht en drank. Hadden zij als hoofdgerecht pasta met boterhamworst en ham en verdwaalde doperwten en wat tomatenpuree gemaakt.
Goed prima… niet iedereen heeft culinair talent maar het was ook wat weinig voor acht mensen.
Komen we thuis kregen we een betaal verzoekje of we even mee wilden betalen…
Dat hebben we dus lekker genegeerd.
Later weer appje “misschien is het je ontschoten maar er staat nog een betaalverzoekje uit”

Toen heb ik teruggestuurd “Er staat nog een krat van ons bij jullie”

De hint kwam toen wel over!

We doen af en toe nog wel eens etentjes, maar niet met hun haha.
Echt hè… daarom doe ik niet meer aan kennissen.
Doet me denken aan mijn eigen verhaal met die Karin en haar kerel.

Werd vorige maand nog uitgenodigd voor een BBQ. Langzaamaan kwamen er steeds meer verzoekjes bij. Wie maakt dit gerecht ff, wie neemt dat ff mee, wij zijn zwanger dus neem je eigen alcohol maar mee, etc.
Ik ben niet gegaan…
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:12:33 #267
345721 spierbal
Tricepbal
pi_200460379
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:16 schreef CoExist het volgende:

[..]

Echt hè… daarom doe ik niet meer aan kennissen.
Doet me denken aan mijn eigen verhaal met die Karin en haar kerel.

Werd vorige maand nog uitgenodigd voor een BBQ. Langzaamaan kwamen er steeds meer verzoekjes bij. Wie maakt dit gerecht ff, wie neemt dat ff mee, wij zijn zwanger dus neem je eigen alcohol maar mee, etc.
Ik ben niet gegaan…
Jeuzem, blij dat ik zulke mensen niet ken.

Als ik mensen uit nodig, dan zorg ik ervoor dat ik in huis heb wat ze lekker vinden. Stuur anders geen uitnodiging uit.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_200460811
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja dit schijnt een dingetje te zijn, gelukkig heb ik gewoon normale vrienden die geen rare fratsen uithalen.
En ik bij de krantenrubriekjes hierover maar denken dat dit verzonnen wordt voor de clicks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')