quote:Op maandag 5 april 2021 12:33 schreef CoExist het volgende:
een speciaal leesboek laten maken over hun voornaam
Op twee salarissen 700 euro pm sparen is toch niet zo gek?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef manny het volgende:
Random dader:
https://www.ad.nl/geld/il(...)een-potter~a2385a56/
Sterker nog vindt het vrij weinig als je zzp'er bent.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:56 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Op twee salarissen 700 euro pm sparen is toch niet zo gek?
quote:Onvrijwillig ontslag dreigt voor 2000 KLM-medewerkers
quote:Miljoenenbonus voor topman Air France-KLM
"Want dat is slim."quote:Op dinsdag 6 april 2021 07:57 schreef manny het volgende:
ongelooflijke moemakers zijn dat, lieden die zo op hun centen zijn dat ze dit soort trucs uithalen.
Als ik 't zo lees blijft er ook nog een deel op de zakelijke rekening staan... altijd leuk, communiceren met zzp'ers.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:45 schreef Piger het volgende:
[..]
Sterker nog vindt het vrij weinig als je zzp'er bent.
Ze hebben ook niet hele lage lasten (bijv 160 euro energie). Snap ook niet dat ze zichzelf dan zo geweldig vindt qua financiën. Ze hebben gewoon genoeg inkomen.
Dit vind ik dan weer niet zo boeiend eigenlijk. Zolang je er een ander niet mee naait maken mensen maar lekker zelf uit waar ze hun geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 8 april 2021 02:43 schreef Fleischmeister het volgende:
En wat lees ik allemaal over van die figuren die zich op vakantie niet lekker in de watten laten leggen, maar elke dag de C-merken uit de hoeken van de plaatselijke nettomarkt krabben om die op te warmen op een gasstelletje om maar zoveel mogelijk te besparen... daar kijk je toch niet het hele jaar naar uit?
Lukt mij op één salaris al.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:56 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Op twee salarissen 700 euro pm sparen is toch niet zo gek?
Ah. Zo-een zat er ook bij mijn studentenvereniging. En eten dat hij kon!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 07:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bij mijn oude studentenvereniging deden we met kerst een feestmaal. Iedereen bracht iets mee en dan deelde je dat. Dus de meeste mensen sloven zich helemaal uit iets tofs en chiques te koken. En er was er eentje die elk jaar van dat goedkope afbakstokbrood en el cheapo kruidenboter meebracht. Dat was dan zijn bijdrage, tegelijk was hij een van de grotere eters.
Ideale schoonfamilie voor een Hollanderquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
Ik weet niet of het hier thuishoort.
Maar ik heb een Griekse vrouw en altijd als we met haar familie of vrienden iets gaan eten of drinken is het altijd vechten om wie er mag betalen, als in iedereen wil perse degene zijn die betaalt.
Soms op het gênant af met stemverheffing en alles...
Terwijl ik dan denk 1 betaalt nu en de andere betaalt dan de volgende keer maar nee hoor dan is het de keer erop weer vechten
Nou snap ik dat borden gooienquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
Ik weet niet of het hier thuishoort.
Maar ik heb een Griekse vrouw en altijd als we met haar familie of vrienden iets gaan eten of drinken is het altijd vechten om wie er mag betalen, als in iedereen wil perse degene zijn die betaalt.
Soms op het gênant af met stemverheffing en alles...
Terwijl ik dan denk 1 betaalt nu en de andere betaalt dan de volgende keer maar nee hoor dan is het de keer erop weer vechten
Het zal de droom van menig Hollander zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ideale schoonfamilie voor een Hollander.
Aan de andere kant zijn er ook mensen die de hele avond volop dure drankjes en gerechten bestellen voor zichzelf en dan aan het eind van de avond opgeruimd zeggen: "zullen we de rekening maar gewoon door vieren delen? Al dat rekenen is zo gênant".quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:41 schreef TornadoDK het volgende:
Soms als ik met collega's en vroeger mede studenten ging eten, ergerde ik me er altijd aan als iedereen tot op de komma ging zitten rekenen wat hij of zij had gegeten en gedronken. Gênant gewoon dat is voor mij dan ook meteen de eerste en laatste keer dat ik met zo iemand ga eten.
Ga dan nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:42 schreef Aalscholver het volgende:
Ha, op de middelbare zat mijn mentor te zeiken dat ik niet zo sociaal gestoord moest doen en naar het klassenfeest moest gaan. Gewoon even aanzien, want het werd hartstikke leuk!
Op voorwaarde dat hij z'n bakkes zou houden ben ik 5 min geweest en gezegd dat het niet voor mij was.
Enige waar hij zich daarna druk om maakte was of ik die 5 euro toegang toch effe wilde betalen
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:02 schreef Hyperdude het volgende:
Vandaag bij de kassa van AH mijn cash snel weer in beurs gedaan en met PIN betaald. Schade was ¤31,73. Zeg geen nee tegen gratis geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |