De overheid wel ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:52 schreef Nielsch het volgende:
WIJ WILLEN VERVUILEN!!! WIJ WILLEN VERVUILEN!!!
twitter:HansGommer twitterde op woensdag 16-10-2019 om 07:52:02Het loopt aardig vast op de A27 & A28 😳 #boerenprotest #Boerenactie #boereninactie #utrecht @ADnl @rtvutrecht @duicnl https://t.co/fqc5OgJ0rK reageer retweet
Nee, wel overheidswanbeleidmoe.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
Bestaat er ook iets van #boerenprotesten-moe ?
Als iedereen bereid zou zijn een eerlijke prijs voor het voedsel te betalen zou dat ook een stuk beter gaan. Oh, wacht. Leve de kiloknaller.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
Bestaat er ook iets van #boerenprotesten-moe ?
Die betalen we toch bijna allemaal?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je betaalt toch zorgpremie en belastingen? Of krijg je dat allemaal weer netjes teruggestort?
... is er boerenverstand.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Zolang boeren groot zijn met het CDA...
Ik kijk alle slijptolfilmpjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol. Nouja, die klimaat gekkies zijn eigenlijk hetzelfde. Dat filmpje met SlijptolGod gezien?
@:kingroland
@:wereldgozer
Mooi toch, hoe hele bevolkingsgroepen afgeserveerd worden door 3 rotte appelsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik wens alle burgers in Den Haag veiligheid toe vandaag. Met een horde schuimbekkende boertjes in je stad die alles slopen, hekken op je afvuren en op paarden inrijden hebben ze dat wel nodig.
Dan werk je toch ook voor jouw (en mijn) buren? Die krijgen daar immers zorg en subsidie van.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die betalen we toch bijna allemaal?
subsidies mee gerekend betalen we een meer dan fatsoenlijke prijs. Geen enkele boer klaagt over hun totale inkomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als iedereen bereid zou zijn een eerlijke prijs voor het voedsel te betalen zou dat ook een stuk beter gaan. Oh, wacht. Leve de kiloknaller.![]()
Hebben de boeren er al publiekelijk afstand van genomen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe hele bevolkingsgroepen afgeserveerd worden door 3 rotte appels
Ja, in die zin heb je gelijk. Maar dat is niet wat ik in gedachten had in eerste instantie. Dat vind ik namelijk vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan werk je toch ook voor jouw (en mijn) buren? Die krijgen daar immers zorg en subsidie van.
Het gros heeft niks anders gedaan dan opgeroepen tot normaal doenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hebben de boeren er al publiekelijk afstand van genomen?
#nietmijnboeren
Ze hebben aangeboden alles te vergoeden en te reperaren in elk geval.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hebben de boeren er al publiekelijk afstand van genomen?
#nietmijnboeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |