abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 13:21:15 #26
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189481020
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom nou weer van KLB, doe eens iets uitdagends!
Wat stel jij voor dan?
Zou ook graag uto doen, maar dan moet ik daar wel weer toegang krijgen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:16:53 #27
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189481909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Vis een optie?
Wat denken jullie er van?
pi_189720372
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom nou weer van KLB, doe eens iets uitdagends!
Oi, KLB is cool ja!

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ze zou d'r vingers er eens in moeten steken, de teef.
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef skiczukie het volgende:
Janetje is volgens mij een PUB-hoer die maar KLB-mod is geworden zonder een goede reden.
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef Herald het volgende:
Janetje is kei :9~ man!

ik heb me weleens gemasturbeerd op de gedachte dat ik klaarkwam in die krassen in haar arm :@
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Admin donderdag 31 oktober 2019 @ 22:34:49 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189721802
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 21:14 schreef Janetje het volgende:

[..]

Oi, KLB is cool ja!
[..]

[..]

[..]

Janetje!! *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:04:38 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189726986
quote:
11s.gif Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had een tijdje terug een portofoon op marktplaats gezet, zo'n ding:

[ afbeelding ]

Splinternieuw voor maar 160 euro.

Krijg ik opeens een reactie van iemand die interesse had voor 150 euro. Ik heb daarop een voorstel gedaan om tussen mijn prijs en zijn bod in te zitten namelijk 155 euro, hij ging akkoord.

Hij vroeg mijn telefoonnummer en een kleine week later werd ik gebeld.

Wat volgde was een gesprek van meer dan een uur... Die gozer wist niet wat een portofoon was dus ik moest hem echt alles uitleggen. Blijkt dat hij dat ding te willen gebruiken om stiekem backstage te gaan bij concerten, optreden en evenementen. Dat men dan denkt dat hij bij de beveiliging hoort... Daarna nog een hoop onzin aan moeten horen en dat hij enorme fan was van Jantje Smit en piratenmuziek... Tot mijn grote ergernis bleef hij maar doorpraten en ik bleef beleefd want het was een potentiële klant. Als redding heb ik maar het excuus verzonnen dat de batterij van mijn telefoon bijna leeg was en ik heb toen de verbinding verbroken..

Belt hij me enkele dagen later weer op of hij hem kan komen ophalen, dat was prima want ik was die avond thuis. Nadat hij niet op de afgesproken tijd was aangekomen ging mijn telefoon weer over. Wat was nou het geval, hij was in Ede op de trein gestapt, maar stond op het verkeerde perron, namelijk die waar de trein richting Arnhem gaat in plaats van richting Utrecht. Dus hij stond ergens in de middle of shit en het was al laat dus die dag kon hij hem niet meer ophalen.

Gaat mijn telefoon een aantal dagen later weer over, of hij hem op kon halen. Dat kon en ik vroeg of we op een makkelijke plek af konden spreken omdat hij met het OV reisde. (en ik wil liever niet zo'n malloot over de vloer)

Even later belt hij me op dat hij mijn woonplaats inrijdt met de bus dus ik pak de fiets en rij naar de halte 300 meter verderop. Wat ik vervolgens aantref:

Een gozer die languit op zijn buik op het koude beton in een bushokje ligt, lezend in een tijdschrift. Links van hem lag zijn telefoon, rechts een mp3-speler, en een rugtas. Viel me nog mee dat hij geen tentje had opgezet.... Roept hij: "ben jij die gozer van die portofoon", toen kreeg ik spontane hartkramp dat ik mij met zo'n figuur in het openbaar moest vertonen. Zijn uiterlijk trok namelijk nogal het bekijks van gehaaste reizigers die in en uit de bussen stapten.

Ik wilde zo snel mogelijk ter zake komen en dit even snel afhandelen, dus doos open en portofoon in zijn handen gedrukt. Voordat ik dat kon doen begon hij weer over zijn hobby's en wat hij ermee wilde doen, of ik ook dezelfde hobby's heb enz. enz. enz. Toen ik hem zowat luid schreeuwend tot bedaren moest brengen om hem duidelijk te maken dat ik daar was om iets te verkopen, begon het hele uitleg gebeuren weer van voor af aan. "Kan je met de politie praten" was een vraag, mijn antwoord was negatief. "Kan je met de brandweer praten" was zijn volgende vraag, mijn antwoord was weer negatief en ik legde hem nogmaals uit dat het om een vergunningsvrije portofoon gaat. Toen ik bij de uitleg was aanbelandt waar de zendknop zit, barstte zijn eigen feestje los: "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" en zijn feestje ging zo nog even door.

Toen het moment van betalen, hij had maar 150 euro bij zich en zei dat ik die 5 overige euro's maar moest vergeten. Vooral de manier en toon hoe hij dit bracht stond mij niet aan, anders had ik het best willen laten zitten. Maar zaken zijn zaken, afspraak is afspraak. Ik zei dat ik de beroerdste niet ben en dat hij die 5 euro naderhand op mijn bank mag storten. Dat was prima, ik wenste hem plezier met zijn aankoop en wilde mijn weg vervolgen.

Vraagt hij me of hij op plek van uitstappen weer op de bus kan stappen. Nee zeg ik, dan ga je naar Breda. "Waar moet ik dan instappen", viaductje onderdoor naar de andere kant van de snelweg was mijn antwoord. Na 30 keer uitleggen begreep hij me nog niet en ik moest hem naar de overkant dirigeren... Vervolgens vraagt hij welke bus hij moet nemen richting Utrecht, wat ik vervolgens nog 100 keer heb moeten uitleggen. Toen hij het eindelijk begreep (of deed alsof hij het begreep) begon hij weer over van alles en nog wat te blaten. Wederom moest ik een redding verzinnen, ik keek op mijn horloge, 19:40, dus ik moest zogenaamd nog even snel boodschappen halen en ik vluchtte weg.

Thuis aangekomen een mailtje gestuurd met mijn bankgegevens en hem nogmaals succes gewenst met zijn nieuwe aankoop.

Na een week nog geen geld...

De week daarop ook niks...

Toen maar een mailtje gestuurd, die werd beantwoord met:

ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen

Terwijl de naam Edwin toch in het e-mail adres staat en eerdere mailtjes van hetzelfde IP adres zijn gepost...

Die 5 euro kon mij geen ene fuck meer interesseren, dit werd een principekwestie!

Toen bedacht ik me dat hij mij de eerste keer met nummerweergave had gebeld, de keren daarna anoniem. Dus even de logboek in mijn telefoon nachecken en het nummer stond er nog!

Afgelopen avond dat nummer gebeld, neemt een vrouw op, waarschijnlijk zijn moeder.

Woont Edwin hier?
Ja die woont hier, ik geef hem even.
Met Edwin.
Hallo met mij, waar blijft mijn geld?
Wie ben jij?
Dat weet je maar al te goed!
Ik ben gisteren op mijn hoofd gevallen en kan me niks herinneren.
Nou dan zal ik je er even aan herinneren dat je vorige week wat bij me hebt gekocht.
Ik heb een slechte korte termijn geheugen.
Nou, ik krijg nog 5 euro van je.
Vervolgens begint hij te zingen.
(schreeuwend over zijn gezang heen) Maar we hebben een afspraak, ik zal maar snel die 5 euro overmaken!
Wie ben jij?
Edwin je moet me niet voor de gek houden, je maakt grappen met de verkeerde!
Haha, ik maakte maar een grapje, hoe is het er mee?
Dat gaat je geen flikker aan, ik wil dat jij afspraken na komt!

Vervolgens probeerde hij het onderwerp weer te veranderen, maar met luid schreeuw (sorry buren) heb ik hem toch weten te overtuigen dat hij moest betalen! Hij ging meteen het bedrag overmaken en hoorde hem op de achtergrond typen.

Als klapper op de vuurpijl zet hij muziek aan en begint keihard mee te zingen op Frans Bauer!

Ik was het inmiddels helemaal zat en verbrak de verbinding.

Even later checkte ik mijn bankrekening, de 5 euro was overgemaakt! De principekwestie was voor mij gesloten.

Maar de lezer van dit topic weet dat die gozer altijd wel weer voor verrassingen kan zorgen, ja dat hebben jullie goed geraden!

De omschrijving van de bankoverschrijving:

ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl


Was de zaak afgedaan, verkloot die mongool het weer!

Omdat ik best medelijden met hem heb, heb ik 1 cent terug gestort als goed gebaar:

[ afbeelding ]
Ouwe vogelzoeker geile kikker _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 november 2019 @ 16:52:18 #31
370352 I
Eye for an I
pi_189881403
Kwam dit net tegen tijdens m'n zoektocht naar ONZ MEDjes;

quote:
13s.gif Op maandag 31 maart 2003 19:40 schreef Breuls het volgende:
Het zat er voor de oplettende gebruiker al een tijdje aan te komen. Sterker nog, om het in dit bericht vermelde besluit werd de afgelopen dagen door een aantal users al gevraagd. Onzin voor je leven! kan zo niet langer. Het forum puilt uit van de rommel, er wordt oneindig in gespamd, het gros van de users post er puur omdat ze geilen op een zo hoog mogelijk getalletje in hun profiel.
Na herhaaldelijk waarschuwen door de crew wordt er nog steeds niet ingezien wat er bagger is. Bij afwezigheid van Moderators wordt de kans gegrepen om er een zo mogelijk nog grotere puinzooi van te maken. Pogingen om van het forum een gezellige hangplek te maken, waar je kunt lachen, kletsen en lol hebben liepen compleet op niets uit.
Zoals gezegd: Onzin kan zo niet langer. FOK! is geen forum dat plaats biedt aan een vuilstortplaats. Een forum waar alleen hersenloos gepost kan worden, waar de gemiddelde gebruiker druk bezig is te bewijzen écht geen leven te hebben. We zetten deze bewering kracht bij door er dan ook daadwerkelijk maar een eind aan te breien: Onzin voor je leven gaat ook niet langer door dan vandaag. Vanavond aan het eind van de dag, zo rond middernacht zullen we het forum op slot zetten, en komt er een einde aan jarenlang Onzin voor je leven! Na toch nog enig opruimwerk zullen we het forum naar het archief verplaatsen.
Het is spijtig, maar echt niet anders...

De FA's bedanken PrivateRyan voor zijn modwerk in Onzin. Ook hij heeft enorm z'n best gedaan er nog wat van te maken, ook al is dat niet gelukt. Na de sluiting van onzin zal PR zich gewoon weer tussen de users begeven.
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 april 2003 17:03 schreef Breuls het volgende:
Over bovenstaande...
Paniek in de tent, dat was duidelijk te zien. Bij zowel Moderators als users splitste de groep zich na de bekendmaking in een aantal kampen: de gelovers, de niet-gelovers en de mensen die het geen reet kan schelen. Bij de daadwerkelijke sluiting werd de ene helft paniekerig, de andere helft niet. Overal op FOK!forum werden onzintopics geopend, wat helaas een echte sluiting van onzin alleen maar zou hebben gerechtvaardigd. Immers: als we onzin echt hadden gesloten om van de bagger af te zijn, want dat het teveel wordt met de bagger is geen grap, dan waren die topics ook gesloten en hadden we ook bans uitgedeeld. Het sluiten van onzin, serieus of niet, zal nooit een reden zijn om de policy in andere fora te laten varen.

Laat duidelijk zijn dat dit natuurlijk een 1 april-actie was. De een vond 'm leuk, de ander was zo pissig dat ze er niet om konden lachen, en weer anderen zagen er simpelweg de humor niet van in. Prima, ieder z'n eigen beleving. Laat echter ook wel duidelijk zijn dat de sluiting van Onzin niet zomaar is bedacht. Er was namelijk wel degelijk een reden om het forum te sluiten, en die zie je in het bericht hierboven vermeld. Onzin IS namelijk absoluut teveel verbaggerd en de toegevoegde waarde ervan op FOK! daalt met de dag. We willen dan ook, ook al lijkt het redelijk zinloos, iedereen vragen gewoon ff wat meer na te denken voordat je ergens post. Maar dat is eigenlijk al heel vaak gezegd. We hopen dat het een beetje tot denken heeft kunnen aanzetten, dat Onzin best welkom is op FOK!, maar dat het wel gewoon erg leuk moet zijn voor iedereen en dat het posttellertje van ondergeschikt belang is.

Onzin is weer open. En mensen: maak er asjeblieft wat leuks van. Want zoals je hebt kunnen zien, is-ie zó weer dicht...

PS: Voor de users die dachten aan de uitspraken van Moderators allerlei voorspellingen te kunnen ontlokken: ook zij wisten, met uitzondering van PrivateRyan, he-le-maal van niets. Een grap hoeft immers niet altijd alleen richting de users te gaan
:D! Keihard trollactie, en zo te lezen goed geslaagd.
  Admin maandag 11 november 2019 @ 13:25:54 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189893767
Haha. Dat waren nog eens tijden. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 november 2019 @ 16:20:36 #33
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189940074
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
snake 1: 657
snake 2: 2030

:)
  donderdag 14 november 2019 @ 16:21:53 #34
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189940093
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2000 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond ben ik naar de jaarlijkse feestavond van mijn familie geweest. Nu doe ik dat uitsluitend om toch eenmaal per jaar mijn hele familie te zien en absoluut niet vanwege de muziek die er wordt gedraaid.
Ik zal u allen verblijden met een kleine selectie van het voorgeschotelde:
- Frans Bauer, vele malen
- Marianna Weber, ook al te vaak
- Andre van Duin, Mieke Telkamp, Vader Abraham, diverse andere zangers en zangeressen van Nederlandse origine.
- diverse gezellige meezingers! Waaronder het kleine cafe aan de haven, de tulpen uit Amsterdam en menig lied dat ik tot op gisteren gelukkig nog nooit gehoord had. Dat had ik graag zo gehouden, maar tsja.
- Het busje komt zo (en ik maar wachten op het verlossende busje: alles beter dan die muziek aan te moeten horen) lied en het bananenlied waren erg populair, evenals MannenkoorKarrenspoor, of hoe je dat ook maar schrijft.
- Hoogtepunt van de avond: De Macarena!! Waarbij Tante Thea, Tante Willie, Tante Ria en mijn 150 kilo zware nichtjes al verkeerd meezingende meedansten op het o-zo-bekende-stapjes-dansje! Het leek wel countrydancing voor het bejaardenhuis. Denk niet dat ik iets tegen line dance heb, want ik heb heel veel tegen line dancing.

Ik heb mijn portie slechte muziek gehad dit weekend en ben weer genoeg gemarteld voor een jaar.
pi_189941712
quote:
Godzijdank al jaren niet naar de familie feestavond geweest _O_ Dank voor de herinnering! :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')