Totaal contactgestoord, los van de wereld en houdt van heel heel erg jonge meisjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom eng?Raar klopt wel. Alle FOK!ers zijn raar
Echt? O, zoveel weet ik niet over hemquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Totaal contactgestoord, los van de wereld en houdt van heel heel erg jonge meisjes
Houden zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? O, zoveel weet ik niet over hem
Hij is op rijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
We zouden hem natuurlijk kunnen mentionen
Lekker sociaal weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met helemaal niemand in een huisje
Vast een actquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die Duitser in 40+ een richtiger Deutscher of een gare act?
He lurker..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die Duitser in 40+ een richtiger Deutscher of een gare act?
Je vraagt je alleen af hoe zo iemand op FOK! belandtquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He lurker..
Ik verwacht ein richtiger.
Je gaat niet Duits lullen voor de lol.
Dat vraag ik voor mijzelf ook af..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vraagt je alleen af hoe zo iemand op FOK! belandt
Voor een beetje gezelligheid?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat vraag ik voor mijzelf ook af..
En dat op afstand..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een beetje gezelligheid?
Mijn bank is comfortabeler dan de kroeg en de koffie is hier beterquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dat op afstand..![]()
![]()
In de kroeg is het vast gezelliger
Dus sociaal is gewoon met elke gek in een huisje slapen?quote:
Mijn lichaam vind het vast comfortabeler op een kruk dan al hangend op de bankquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn bank is comfortabeler dan de kroeg en de koffie is hier beter
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus sociaal is gewoon met elke gek in een huisje slapen?
Ik ben niet elke gek. Ik drink alleen wat bier en zal je verder niet beschimpenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus sociaal is gewoon met elke gek in een huisje slapen?
Wat saaiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben niet elke gek. Ik drink alleen wat bier en zal je verder niet beschimpen
Doe ik heel vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He lurker..
Ik verwacht ein richtiger.
Je gaat niet Duits lullen voor de lol.
Wanneer kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn bank is comfortabeler dan de kroeg en de koffie is hier beter
Klopt, maar er zijn laatste tijd hartstikke veel storingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht we naar Wuppertal zouden gaan?
Zo ook jaquote:
Nu rest er nog maar 1 vraag.......quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu rest er nog maar 1 vraag.......
Wie word de 'Front-Woman' en wie de daadwerkelijke partij leidster?quote:
Ik beide, duhquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie word de 'Front-Woman' en wie de daadwerkelijke partij leidster?
Ja, dat is dus een issue. Maar dat zullen we wel op de volgende partij vergadering verder uitleggen.quote:
Komt er wel water uit de douches of moet ik mijn gasmasker meenemen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een issue. Maar dat zullen we wel op de volgende partij vergadering verder uitleggen.
Zou je morgen wel nog even willen reageren op de mail over de ontwerpen van de Hugo Boss pakjes?
Een zeepje, handdoekje en schoon ondergoed is voldoende.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er wel water uit de douches of moet ik mijn gasmasker meenemen?
Prima!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een issue. Maar dat zullen we wel op de volgende partij vergadering verder uitleggen.
Zou je morgen wel nog even willen reageren op de mail over de ontwerpen van de Hugo Boss pakjes?
Waarom zou ik in een huisje willen zitten met een bierdrinkende jij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben niet elke gek. Ik drink alleen wat bier en zal je verder niet beschimpen
Je drinkt zelf toch ook wijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik in een huisje willen zitten met een bierdrinkende jij?
Dat ik alcohol nuttig is nog geen reden om in een huisje ergens te gaan zitten.quote:
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:09 schreef Karzai het volgende:
Liever nog een uurtje in bed gelegen, en ik zit aan het water ipv koffie, straks bloed af laten tappen
Als hij er melk en/of suiker in heeft dan mag dat niet bij ik gok nuchter prikkenquote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Als hij er melk en/of suiker in heeft dan mag dat niet bij ik gok nuchter prikken
Tevens hoi vanaf metroperron, hij rijdt
Dat moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar waarom moet hij laten prikken?
Ja!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
En proficiat met je rijdende metro!Hebben ze het eindelijk voor elkaar in Rotterdam?
Mensenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat moet je aan hem vragen
Er zijn overigens nog steeds legio mensen die denken dat nuchter prikken betekent geen alcohol drinken![]()
![]()
![]()
Echt hèquote:
Is vroeg, doe eens rustig meneerquote:
Hoestie?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hè
Ik zou zeggen, lekker je zut eten en drinken en dan snel doodgaan van domheid
Prima!quote:
Koffiieeeeeeeeeee, controle, ik gebruik medicijnenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar waarom moet hij laten prikken?
Medicijnenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koffiieeeeeeeeeee, controle, ik gebruik medicijnen
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Medicijnen![]()
Hij wil weten wat voor aandoening je hebt denk ik, nieuwsgierig Aagje
Nicequote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Prima!
Straks lekker knallen op werk
Vanmorgen even thuis gewerkt, wat mails de deur uit doen
Straks all your database are belong to us uithangen
Noooooooooquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vanaf de reboot van de servers verder als NaarLaat dat hele Budapest vallen.
Mijn interesse is gewekt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in de aanbieding...
Nee joh, mijne is lekker kort tegenwoordigquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan open ik nog even geen in memoriam topic voor je![]()
Vertel?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in de aanbieding...
Kan dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vanaf de reboot van de servers verder als NaarLaat dat hele Budapest vallen.
VIJFTIEN HELE EUROSSSSSquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegen betaling van een vorstelijke bijdrage aan de Zwitserse bankrekening van Danny
Ach, als je vanaf daar naar hier had gemoeten had je er 2.5 uur over gedaan.quote:
Komt wel goed denk ik, na 15.00quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:24 schreef Koen66 het volgende:
mevr Koen heeft Den Haag ook eenvoudig bereikt..... Nu nog terug vanmiddag
Volgens mij rond 15.00quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:26 schreef Koen66 het volgende:
hoe laat zijn die boeren dan klaar in Den Haag?
ah, zij moet werken tot 17:30 dus hopelijk valt het voor haar mee. Ik rij richting Den Haag dus dat zal wel meevallenquote:
Ja dan zullen ze wel weg zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, zij moet werken tot 17:30 dus hopelijk valt het voor haar mee. Ik rij richting Den Haag dus dat zal wel meevallen
Het leger gaat de boel toch afzetten?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan zullen ze wel weg zijn
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het leger gaat de boel toch afzetten?
Dat ben ik denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
30cmplus is nog beschikbaar.
Ik dacht ik zeg het maar even
Quequote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
30cmplus is nog beschikbaar.
Ik dacht ik zeg het maar even
Ga ervoor. Mss krijg je dankzij die username wel leuke foto'squote:
Nickchange. Mensen zochten nog inspiratiequote:
De meeste vrouwen zijn er niet voor gemaakt denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga ervoor. Mss krijg je dankzij die username wel leuke foto's
ahhhh nusnappikkutquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nickchange. Mensen zochten nog inspiratie
Er zit een verschil tussen waar ze naar smachten en wat ze kunnen hebben .quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:41 schreef MCH het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn er niet voor gemaakt denk ik
Zoiets dacht ik al na een bezoekje aan x ham sterquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen waar ze naar smachten en wat ze kunnen hebben .
Rekt het niet dan scheurt het wel toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen waar ze naar smachten en wat ze kunnen hebben .
Eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is vandaag veel koffie nodig
wow, wel een goed planquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar heb je jouw nieuwe nick...
nusnappikkut
Koolmees een idee?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nickchange. Mensen zochten nog inspiratie
Wat doen we fout, Koen, wat doen we foutquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is ze meer naar 40+ verkast
Jullie niets!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doen we fout, Koen, wat doen we fout
Echt waar?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:44 schreef Voxs het volgende:
Het is, meestal als ik even kom kijken, hier een uitwisseling van tweewoorden zinnen.
Niets mis met flauw!quote:
Pehehehe.quote:
Ja, eensquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:44 schreef Voxs het volgende:
Het is, meestal als ik even kom kijken, hier een uitwisseling van tweewoorden zinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Okee, we moeten dus een woord-quotum gaan instellen per post. We kunnen het ons niet veroorloven meer fijne users kwijt te raken aan 40+quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, eensOuwe pik ouwe pijp is al 4 woorden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Bedankt, liedje weer in mijn hoofdquote:
Daarom.quote:
Now I haz a sad.quote:
En nog steeds zeer matigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp is al 4 woorden....
Vage deals hierquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kopen?
Geld kan zaterdag in een envelop mee.
Oh, lekker nuttig dan wel, zo'n abo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]
En nog steeds zeer matig
Ik lees er zelfs tegenwoordig al overheen
Al blijft het jammer dat mobiel blocken niet kan
Zó graag wil ik 'm nou ook weer niet aanpassen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kopen?
Geld kan zaterdag in een envelop mee.
Foxyquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:44 schreef Voxs het volgende:
Vriendeprijsje in natura..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, lekker nuttig dan wel, zo'n abo.
[..]
Zó graag wil ik 'm nou ook weer niet aanpassen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, eensJa preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordquotum is niet nodig, maar sommige users posten wel erg inhoudsloosquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, we moeten dus een woord-quotum gaan instellen per post. We kunnen het ons niet veroorloven meer fijne users kwijt te raken aan 40+
Daar kan ik niets mee.Ik stop meestal met lezen bij het tweede woordquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp is al 4 woorden....
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Hoiquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Woordquotum is niet nodig, maar sommige users posten wel erg inhoudsloos
Daar kan ik niets mee.
[..]
Ik stop meestal met lezen bij het tweede woord
Dan is DTS voor jou niksquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Woordquotum is niet nodig, maar sommige users posten wel erg inhoudsloos
Daar kan ik niets mee.
Hoi Fogelmanquote:
Wat is DTS?quote:
Kan alleen op desktop/laptop, maar ook niet met autorefreshquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, lekker nuttig dan wel, zo'n abo.
[..]
Zó graag wil ik 'm nou ook weer niet aanpassen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vriendeprijsje in natura..
Jij draagt molo 15km en ik 5 ipv 10 om 10...
Je bent niet zo van de ouwe pikken?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:52 schreef Voxs het volgende:
Ik stop meestal met lezen bij het tweede woord
Dode Topic Spelquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoi Fogelman![]()
Ik las dat het leven goed is.
[..]
Wat is DTS?
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoi Fogelman![]()
Ik las dat het leven goed is.
[..]
Wat is DTS?
Goedquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja
Hoe gaat het met jou tegenwoordig?
(Ik moet zo helaas een vergadering in, dus niet echt de tijd om te praten nu)
Ah, niks voor mijquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de ouwe pikken?
Jonge pik, E-Sigaret?
ik vermijd dat onderdeel daar ook zoveel mogelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook een tijdje geprobeerd maar afgehaakt wegens teveel mannelijke users in hun onderbroek
Wat?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook een tijdje geprobeerd maar afgehaakt wegens teveel mannelijke users in hun onderbroek
Lurken mag ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:55 schreef Voxs het volgende:
Ik las trouwens wel over Buda's reisavonturen en moeder ( sterkte!), Karzai's lekkere maaltijden enz, maar was dan zelf minder communicatief
Oh dat is wel terecht een onzin.quote:
Wordfeudquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, niks voor mij
Kreeg gisteren van een collega de vraag of ik Wordfeud speelde
Zijn mensen gek geworden ofzo
Wat coolquote:
quote:
heb ik er ook nog wel gedaan in een verledenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dacht dat dat vooral voor huisvrouwen was die stiekem willen sekschatten
Wordfeud..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, niks voor mij
Kreeg gisteren van een collega de vraag of ik Wordfeud speelde
Zijn mensen gek geworden ofzo
Hmm..over 35 jaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat cool
Wanneer kan ik verwachten bij de opening van het Voxs-museum te kunnen zijn?
Ja, users die hun kleren beter aan kunnen houden die het dan nodig vinden hun odol te showen. Echtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik kreeg er een uitnodiging voor (van een vrouw gelukkig), maar heb vriendelijk bedankt
Cat heb ik ook nog tegen gespeeldquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wordfeud..
Dat heb ik in een grijs verleden ook nog weleens gedaan, maar ik verloor alles, behalve 1 keer van Cat volgensmij.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik er ook nog wel gedaan in een verleden
Ja, er was toch zon maandelijkse reeks wedstrijdjes of zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cat heb ik ook nog tegen gespeeldEn Miauw, en crv, en Marijke
Ik ben er maar helemaal mee opgehouden. FOK! is toch leuker, diverser.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermijd dat onderdeel daar ook zoveel mogelijk
is er nog steeds, zal wel in GAM staan oid.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, er was toch zon maandelijkse reeks wedstrijdjes of zo?
Kan je via wf bestanden uitwisselen? Dit wist ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, users die hun kleren beter aan kunnen houden die het dan nodig vinden hun odol te showen. Echt
Dan ben ik vast doodquote:
Nee, dit ging over discord volgensmij.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan je via wf bestanden uitwisselen? Dit wist ik niet.
Oh ja dat is waar ook, niet echt jouw dspelquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wordfeud..
Dat heb ik in een grijs verleden ook nog weleens gedaan, maar ik verloor alles, behalve 1 keer van Cat volgensmij.
Nee, en Cat en @crv wilde niet sekschatten ook nee, dus tja...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook, niet echt jouw doel
Nee vast niet! Vergader' ze!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan ben ik vast dood
Maar nu eerst: vergaderen :’)
aha!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dit ging over discord volgensmij.
Ik kende het niet. Dat dorp kan wel wat opfleuring gebruiken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat museum komt dan in Foxhol natuurlijk
wf?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaamquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, users die hun kleren beter aan kunnen houden die het dan nodig vinden hun odol te showen. Echt
Beter dan Oud-Vossemeer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee vast niet! Vergader' ze!
[..]
aha!
[..]
Ik kende het niet. Dat dorp kan wel wat opfleuring gebruiken.
Nee, je zou bijna gaan verlangen naar Faxie’s odol als je ziet wat daar voorbij komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam
Faxie zeker weer?
Nee maar Ria van de hoek kan zo wel met Gerrit van de andere hoek ranzig chatten terwijl ze tegen Johannes zegt dat ze aan het wordfeuten isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je zou bijna gaan verlangen naar Faxie’s odol als je ziet wat daar voorbij komt.
Klinkt dit gay?
En de chathistorie is weg als het potje verlopen is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar Ria van de hoek kan zo wel met Gerrit van de andere hoek ranzig chatten terwijl ze tegen Johannes zegt dat ze aan het wordfeuten is
Screenshots om bij terug te geilenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de chathistorie is weg als het potje verlopen is.
Er gaat een wereld voor mij open. Een wereld die ik verder dicht laatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar Ria van de hoek kan zo wel met Gerrit van de andere hoek ranzig chatten terwijl ze tegen Johannes zegt dat ze aan het wordfeuten is
Ik wordfeud daarom alleen met mijn moeder en met Joop. Andere mensen zijn eng.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open. Een wereld die ik verder dicht laat
Kennen andere mensen je als lunchroom eigenaar of trambestuurder?quote:
Neen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kennen andere mensen je als lunchroom eigenaar of trambestuurder?
Dat laatste soberso.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wordfeud daarom alleen met mijn moeder en met Joop. Andere mensen zijn eng.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:10 schreef FelizNavidad het volgende:
Alleen nog even een kerstboom regelen voor mijn UI.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:19 schreef Voxs het volgende:
' Heerlijk dit' is iets wat Molo zou zeggen.
Ik heb 'm vooral om bepaalde topics niet in m'n PoHi te hebben, want IRL bekenden ook. (Familie die m'n nick weet, bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat maakt een kloon een kloon?
Wanneer telt het nog als kloon? Moet je er recent nog mee gepost hebben?
Ik heb er 1 gehad om 2 dagen even te klooien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm vooral om bepaalde topics niet in m'n PoHi te hebben, want IRL bekenden ook. (Familie die m'n nick weet, bijvoorbeeld).
Dat is wel begrijpelijk, maar dan telt het alsnog als een kloontje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm vooral om bepaalde topics niet in m'n PoHi te hebben, want IRL bekenden ook. (Familie die m'n nick weet, bijvoorbeeld).
Ja, precies. Maar niks mis met een kloon an sich.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk, maar dan telt het alsnog als een kloontje.
Of als je gestalked wordt op die andere of zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar niks mis met een kloon an sich.
Ja, tenzij je oorspronkelijke gebanned is.
Ja precies.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar niks mis met een kloon an sich.
Ja, tenzij je oorspronkelijke gebanned is.
OUD-kloon.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of als je gestalked wordt op die andere of zo.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Hmm. zo een lekker broodje halen.
Heerlijk dit wel, zal zo even een foto DM'en naar iedereen die dat wil.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Hmm. zo een lekker broodje halen.
Heerlijk dit wel, zal zo even een foto DM'en naar iedereen die dat wil.
Kipfilet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genot? Of heb je niks lekkers op je boterham?
Grote jongen, ik ben trots op jequote:
Iedere avond weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grote jongen, ik ben trots op je
Nee dat dan weer niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt zelf het brood gebakken en de kip grootgebracht?
Die zal vast een gelukkig leven hebben gehad, anders had de kipfilet niet zo lekker gesmaaktquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Of de kip ook zo blij met je is, weet ik niet.
Lol.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zal vast een gelukkig leven hebben gehad, anders had de kipfilet niet zo lekker gesmaakt
Doet even een floddertjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is de buurman allemaal aan het doen in zijn garage, manman.
Kippen houden?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Het waren zes geweldige weken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zal vast een gelukkig leven hebben gehad, anders had de kipfilet niet zo lekker gesmaakt
Hij heeft geen Citroën.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet even een floddertje
En helemaal ziektevrij door een overdosis aan antibioticaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het waren zes geweldige weken.
Jammerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft geen Citroën.En ik ben geen Tatjana
Aan het "wordfeudden" met de buurvrouw verder....quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen jammer dat de helft van de kip in de maag van zijn broers en zussen zitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En helemaal ziektevrij door een overdosis aan antibiotica
Geil wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aan het "wordfeudden" met de buurvrouw verder....
Oh buurman, welk woord spelt u nu!
Weet je ook eens wat wij op het platteland allemaal moeten doorstaanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag staat vol met tractoren
Heb je al een mooie John Deer gezien?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag staat vol met tractoren
Het is zo'n zwaar leven hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij op het platteland allemaal moeten doorstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |