Ja, waar een doos die staat te liegen net tot minister president wordt verkozenquote:
in 2012 zat zij nog niet op Landbouwquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh god vrouwen zijn geweldig hoor, jaja die klimaatcrisis is mede haar schuld maar goed...
Nee maar het is al een jaar bekend dat het stikstofbeleid niet kon werken... net zo lang wachten tot er een uitspraak is en je hebt ditquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
in 2012 zat zij nog niet op Landbouw
Een zeehondenleren jackquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef Snowsquall het volgende:
Wat heeft Astrid voor lekkers aan?
Ja kan ookquote:
Sinan Canquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe heet die grote bruine man ook alweer?
Ah ja, toffe kerel datquote:
#watgaatsinandoen #moltalk #widmquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeg maar gewoon Turk hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat?quote:
wat falco zegtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat?Mag je dat zo niet omschrijven of moest je dat al weten?
Ik weet toch niet dag het een turk is vond hem er niet turks uitzienquote:
Nou zie dan de reactie maar dikke papoea!quote:
tr gezetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou zie dan de reactie maar dikke papoea!
Hahaatjes daar doen ze helemaal niks mee.quote:
Wat is daar?quote:
Ik mag niet zappen.quote:
So long.quote:
Je komt wat wereldvreemd over maar goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dag het een turk is vond hem er niet turks uitzien
Ik vind het merkwaardig dat je dat hieruit denkt op te kunnen maken rare knul.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Je komt wat wereldvreemd over maar goed
Ik versta haar niet..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:41 schreef Falco het volgende:
Alsof Fernando Ricksen weer aan tafel is geschoven!
Nou nou nou.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:41 schreef Falco het volgende:
Alsof Fernando Ricksen weer aan tafel is geschoven!
Ja nee weet nietquote:
Hij gaat ook niet door op haar vragen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Maar Matthijs lijkt het te snappen... Of is dat uit vriendelijkheid?
Welke vragen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:53 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet door op haar vragen.
truequote:
Humus nogwatquote:
Dat was sarcastisch van mij hoor!quote:
ook te horen op radio 1quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:06 schreef noodgang het volgende:
Zijn er ook radiozenders die dit uitzenden of is dit gewoon een nogal vreemde tv-uitzending?
Ja, dit komt tegelijkertijd op de radio.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:06 schreef noodgang het volgende:
Zijn er ook radiozenders die dit uitzenden of is dit gewoon een nogal vreemde tv-uitzending?
Die is van Kunststof! Jellie Brouwer!quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die is van Kunststof! Jellie Brouwer!
falderderalderieeequote:Op dinsdag 5 november 2019 19:23 schreef TLC het volgende:
Ik stam nog uit de tijd van Hilversum 1, 2 en 3![]()
Nochtans heeft hij wel een radiohoofd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef noodgang het volgende:
Dolf Jansen op de radio trek ik echt niet
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:27 schreef Bocaj het volgende:
En waar is mister 'shock radio' Robert Jensen?!
Haha wat was dat. Hoorde het ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik kom zo op de televisie
Die ligt onder de brug.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:27 schreef Bocaj het volgende:
En Patrick Kicken. Wel een b-jock, maar hij heeft met nogal wat radiovolk een appeltje te schillen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:27 schreef Bocaj het volgende:
Lee Towers heeft ook van dat blauw getinte glas.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:34 schreef Bocaj het volgende:
Die blauwe bril van Jeroen van Inkel, is dat iets medisch? (Bono)
Uitschuiven van een antenne denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:35 schreef TLC het volgende:
Het neerleggen van een plaat op zo'n ouderwetsche grammofoonplaat
Zijn irritante sidekick wilde mee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Hoezo hebben ze StendersGod niet uitgenodigd
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uitschuiven van een antenne denk ik.
Had je moeten bellenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uitschuiven van een antenne denk ik.
Colmschate!quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Hoe heette die plaats bij Deventer, Kontsgaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |