Klopt helemaal hoor. Ook je eigen weergave is weer gekleurd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Alles is altijd gekleurd. Ook wat jij in deze post neerzet als waarheid. Mensen zullen altijd redenen blijven houden om de dingen net even anders te (willen) zien of vertellen. Eigenlijk kun je enkel uitgaan van dat wat je zelf ziet of ervaart. En zelfs dan...
Ja, die was vrij irritant. Haar stem was niet echt prettig inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een heel naar kind. Weet niet eens meer waarom. Stem misschien?
Yups.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:31 schreef Marsani het volgende:
Was dat nu ook Big Brother waarbij een rokende aanstaande moeder een kind baarde, live voor de camera? En dat dat kind er als een raket uitschoot?
Dat heb ik weer verdrongen, enigszins dan.
Tanja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:31 schreef Marsani het volgende:
Was dat nu ook Big Brother waarbij een rokende aanstaande moeder een kind baarde, live voor de camera? En dat dat kind er als een raket uitschoot?
BB6, Tanja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:31 schreef Marsani het volgende:
Gjoe ar greit. Veif it was.quote:
Ik heb laatst nog wat BB6 afleveringen teruggekekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:37 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zag laatst toevallig nog het stukje dat Kelly aan Andries vertelde dat ze geboren was als jongen. Ik vraag me nog steeds af of dat niet opgezet was. Hoezo zag die fries dat niet?!
Succes!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:41 schreef Marsani het volgende:
Nou volgende week in mijn vakantie eens uitzoeken.
Ook die screenshot van een verlaten boerderij in the middle of nowhere, al was het Alaska waar je op 300 kilometer pas buren hebt. Dat is niet waar.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gewoon even in de kroeg een biertje drinken.
Daar kun je prima dingen uitzoeken iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gewoon even in de kroeg een biertje drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |