Waar moet ik het zien?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar deze spam is natuurlijk niet de bedoeling.
Heb jij er geen?
Je hoofdmenu. Tussen al de icoontjes van games die je kan starten.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:30 schreef Jimbo het volgende:
nu maar hopen dat ie chill speelt voor je uit frustratie zelfmoord pleegt
Hij staat vast zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hoofdmenu. Tussen al de icoontjes van games die je kan starten.
Ik heb hem al via options verwijderd. Zelf heb ik hem niet gedownload aangezien ik er geen behoefte aan heb. Misschien dat hij via een automatische update in het hoofdmenu kwam. Had het ook nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij staat vast zeker?
Die app heeft iedereen als het goed is. Nooit gebruik van gemaakt. PS Now mag niet in de schaduw van Game Pass staan. Sommige mensen krijgen ook games in het hoofdmenu die Sony al downloadt hoewel je die game wel moet kopen om te starten. Vage shit, bij de Xbox werd ik altijd gek van die pleuris reclames in het hoofdmenu.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:30 schreef Jimbo het volgende:
nu maar hopen dat ie chill speelt voor je uit frustratie zelfmoord pleegt
Prey.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Prey, mutant year zero of dying light?
Dying lightquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
NBA 2K, die hadden pas allemaal generieke kut gezichtenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:49 schreef Pheno het volgende:
Ook zo pijnlijk dat de producer zegt dat ze de code compleet moesten herschrijven omdat Yukes (de vorige ontwikkelaar) er zo'n zooitje van had gemaakt. Dit jaar wordt hopelijk zo'n overbruggingsgame, zodat Visual Concepts eens hun NBA 2K-magic er in kunnen gaan stoppen. En dan zonder de microtransacties graag....
Mutantquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Dying Lightquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Dying Light en daarna Prey.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Dying Light.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Ziet er vet uit, ze gaan het spel lang ondersteunen.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
Meer gameplay gezien van Need for Speed Heat, ziet eruit als een leuke arcade racer.
In de avond ziet het er grafisch goed uit op de PS4 Pro.
Story ziet er bout uit maar ik wil lekker racen en ontsnappen van politie zoals vroeger. Sfeer van Underground 2 en Most Wanted
Ik had het er vanavond met een maat over, stiekem hoop ik écht dat ze met elden ring wachten tot de ps5 er isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |