Die heeft niks te vinden over mijn TT en jij ook niet tenzij je tegenwoordig NWS-mod benquote:
Does niet zo zuur joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heeft niks te vinden over mijn TT en jij ook niet tenzij je tegenwoordig NWS-mod ben
quote:
#trotsquote:
Jonge was onderweg naar huis van werk. Kom net binnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet dat je het gelezen hebt @:superhartje
Ik zei alsjeblieft potverdikkemequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jonge was onderweg naar huis van werk. Kom net binnen.
Zet gewoon terug. Mijn TT, niks tegen de policy in dus er is geen reden hem te wijzigen.quote:
Jonge Yasmin vroeg het toch gewoonquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zet gewoon terug. Mijn TT, niks tegen de policy in dus er is geen reden hem te wijzigen.
Ga in je eigen forum met je knopjes spelen ten koste van de user
En ik vraag of je mijn tt gewoon terug zetquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jonge Yasmin vroeg het toch gewoon![]()
Wat heb jij?
Dat is nu JUIquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:11 schreef Bocaj het volgende:
Waar is KLB?! gebleven? Kan nu geen klacht kwijt!
Is dat nu JUB?
@Specularium?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Airbus89
Wat heeft die nu weer uitgespookt
Alweer?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Airbus89
Wat heeft die nu weer uitgespookt
Zal wel weer iets onhandigs op de verkeerde toon op het verkeerde moment hebben gezegd zoals meestal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |