abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 oktober 2019 @ 10:21:57 #151
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189527810
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Absoluut. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom deze jonge zo'n lage straf heeft gekregen.
Rechters kunnen met allerlei dingen aankomen zoals dat ze zijn verdere kansen niet willen ontnemen, het zijn eerste vergrijp was etc. Etc. Uitspraken kun je gewoon opzoeken trouwens.
pi_189527842
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

[..]

Autochtone jongere verkrachten niet?
Natuurlijk wel. Maar die hebben niet het excuus dat sie es nicht gewusst haben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189527868
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

[..]

Autochtone jongere verkrachten niet?

Ik vind dat er zeker wat te zeggen valt voor strenge selectie omtrent immigratie, maar niet vanwege deze rassenkunde theorieën..
Heeft niks met rassenkunde te maken hoor. Alleen dat de cultuur van die mensen die daar opgegroeid zijn gewoon primitief is en dat vrouwen daar weinig (minder) respect krijgen dan hier. Of ze nou lichtbruin of bijna zwart zijn heeft er niks mee te maken.
  zondag 20 oktober 2019 @ 10:27:24 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189527884
Dit soort gasten moet je ook gewoon het land uit bonjouren. Dan gaan ze maar ergens anders aankloppen voor 'asiel', als je dit soort vergrijpen pleegt is het wat mij betreft meteen exit hier.
pi_189527892
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik niet. Jij en Lybert wel.
Nee dat doet Lybert niet. Het is dat je m’n nick zo slecht spelt, want anders had ik je van smaad beticht.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189527948
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waarom maak jij zulke insinuaties? Ik gaf je net de oorzaken. DNA stond daar niet tussen.
Je stelt dat wij niet massaal mensen uit zulke culturen moeten halen, omdat dat het risico op dit soort verschikkingen zou vergroten, toch? ik vroeg je om een bewijs van causaal verband. Dat kan ook via de culturele weg.
pi_189527955
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee dat doet Lybert niet. Het is dat je m’n nick zo slecht spelt, want anders had ik je van smaad beticht.
Je mag mij van van alles betichten. Ik geef slechts aan wat ik lees in je berichten.
pi_189527998
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Maar die hebben niet het excuus dat sie es nicht gewusst haben.
Jawel, hoor. Ook autochtone jongere kunnen als zwakbegaafd worden geclassificeerd.
pi_189528061
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je stelt dat wij niet massaal mensen uit zulke culturen moeten halen, omdat dat het risico op dit soort verschikkingen zou vergroten, toch? ik vroeg je om een bewijs van causaal verband. Dat kan ook via de culturele weg.
Net doen alsof dat niet algemeen bekend is :') Genoeg papers over vrouwenrechten in Afrikaanse/moslim landen te vinden, maar normale mensen weten dat wel gewoon uit eigen ervaring.
  zondag 20 oktober 2019 @ 10:45:18 #160
396550 Richestorags
pi_189528121
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het CBS is het bewijs van dat causale verband.
pi_189528143
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je mag mij van van alles betichten. Ik geef slechts aan wat ik lees in je berichten.
Begrijpend lezen diploma gehaald? DNA en cultuur zijn twee verschillende zaken.
pi_189528147
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het CBS is het bewijs van dat causale verband.
Dan weet je niet wat een causaal verband is.
pi_189528160
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Begrijpend lezen diploma gehaald? DNA en cultuur zijn twee verschillende zaken.
Ondertussen ben je niet instaat antwoord te geven op de vragen.
  zondag 20 oktober 2019 @ 10:48:08 #164
396550 Richestorags
pi_189528181
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan weet je niet wat een causaal verband is.
Genoeg rapporten over geschreven hoor, niet slechts statistieken. Daarnaast, als je sec naar de statistieken kijkt, kan je alleen maar tot de conclusie komen dat er een causaal verband moet zijn.
pi_189528269
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Genoeg rapporten over geschreven hoor, niet slechts statistieken. Daarnaast, als je sec naar de statistieken kijkt, kan je alleen maar tot de conclusie komen dat er een causaal verband moet zijn.
Wat is dat nu weer voor redenering. Dat iets vaker voorkomt bij een of andere groep, wil helemaal niet per definitie betekenen dat er een causaal verband is.

Verkrachtingen worden in het geheel ook vaker gepleegd door mannen. Enkel nog dames voet aan grond laten zetten in Nederland?
pi_189528321
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ondertussen ben je niet instaat antwoord te geven op de vragen.
Ik heb de vragen die jij me gesteld hebt beantwoord; ik wacht op jouw excuses.
pi_189528370
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jawel, hoor. Ook autochtone jongere kunnen als zwakbegaafd worden geclassificeerd.
De rechter en advocaat stellen dat meneer (of moet ik jongetje zeggen) voor verzachtende omstandigheden in aanmerking komt, omdat hij uit een andere cultuur komt.
  zondag 20 oktober 2019 @ 11:04:55 #168
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189528411
Hebben ze dat jong nog steeds niet in elkaar getrapt als echte straf. -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_189528419
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De rechter en advocaat stellen dat meneer (of moet ik jongetje zeggen) voor verzachtende omstandigheden in aanmerking komt, omdat hij uit een andere cultuur komt.
Ja, en dat is volslagen belachelijk. Want er is geen cultuur waar men massaal denkt dat verkrachting 'normaal' is. Vandaar dat het selecteren aan de immigratiepoort om dit soort zaken te willen voorkomen, nogal clownesk is.
pi_189528444
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb de vragen die jij me gesteld hebt beantwoord; ik wacht op jouw excuses.
Dat zou huichelachtig zijn. Want ik voel geen 'spijt'. Maar als ik het fout had, dan wil ik uiteraard wel terugkomen van mijn eerdere uitspraken. Maar goed: ook een cultureel causaal verband heb je nog niet kunnen aantonen.
pi_189528509
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, en dat is volslagen belachelijk. Want er is geen cultuur waar men massaal denkt dat verkrachting 'normaal' is. Vandaar dat het selecteren aan de immigratiepoort om dit soort zaken te willen voorkomen, nogal clownesk is.
Je komt niet vaak buiten.

In landen als Tanzania (en ws ook Somalië) is het onderwijs zo schrikbarend slecht en de cultuur zo verrot, dat jongens maar vooral meisjes geen idee hebben. Dat is deels de oorzaak van massale tienerzwangerschappen.

Ja, er zijn wel degelijk landen waar men anders denkt over vrouwen, over of je zonder toestemming aan ze mag zitten, en over verkrachting.

Dondert het ondertussen al in Keulen bij je.

Met je clownesk.
pi_189528562
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In landen als Tanzania (en ws ook Somalië) is het onderwijs zo schrikbarend slecht en de cultuur zo verrot, dat jongens maar vooral meisjes geen idee hebben. Dat is deels de oorzaak van massale tienerzwangerschappen.

Ja, er zijn wel degelijk landen waar men anders denkt over vrouwen, over of je zonder toestemming aan ze mag zitten, en over verkrachting.

Met je clownesk.
Goed, kun jij aantonen dat men in een land als Somalië verkrachting institutioneel heeft genormaliseerd? probeer nu eens het te doen met valide argumenten, bewijzen.
  zondag 20 oktober 2019 @ 11:19:55 #173
396550 Richestorags
pi_189528607
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Goed, kun jij aantonen dat men in een land als Somalië verkrachting institutioneel heeft genormaliseerd? probeer nu eens het te doen met valide argumenten, bewijzen.
Moet het institutioneel genormaliseerd zijn? Hebben wij het institutioneel genormaliseerd in Nederland dat we onze gordijnen open hebben?
  zondag 20 oktober 2019 @ 11:24:15 #174
396550 Richestorags
pi_189528673
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Met je clownesk.
Somalië staat nummer 4 op deze lijst met gevaarlijkste landen voor vrouwen. Niets aan de hand hoor.

Kijk, wat ik altijd heb tegen het vragen om bewijzen, is dat er altijd het volgende speelt. Ten eerste hebben ze de zogeheten "algemene kennis" waarmee je gewoon op je klompen kan aanvoelen dat dit zo is, niet. Gewoon het simpelweg verbinden van draadjes, 1 + 1 = 2. Kijkend naar factoren als onderwijs, cultuur, wat je op straat ziet, al dat soort dingen.

Ten tweede, als je dan met bewijs komt, spreken ze het vervolgens ook weer tegen.

https://www.planinternati(...)r-meisjes-en-vrouwen
pi_189528694
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Moet het institutioneel genormaliseerd zijn? Hebben wij het institutioneel genormaliseerd in Nederland dat we onze gordijnen open hebben?
Als jij mensen wil weigeren die uit een bepaalde cultureel komen, is dat vrij belangrijk ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')