Kregen ze extra zakgeld?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik had 5 oudere zussen, er was altijd oppas
Geen idee, volgens mij niet want ik was natuurlijk ontzettend liefquote:
Zijn dat je ouders of je oudste zus? lijkt nml een soort bruiloftquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij niet want ik was natuurlijk ontzettend lief![]()
[ afbeelding ]
Je hebt dikkere poten dan je moederquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mijn één na oudste zus met haar vriend op de trouwdag van mijn oudste zusquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat je ouders of je oudste zus? lijkt nml een soort bruiloft
Babyvetquote:
Ja ok herstelquote:
Was? Nog steeds tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar toen zag ik er ook nog schattig uitquote:
Wat een leeftijd verschilquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babyvet![]()
Dit is mijn zus, ik had nogal vette pootjes, maar zij was nogal mager, in die tijd werd ze ook wel Twiggy genoemd
Die haarkleur had mijn mams ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo helpen ons godquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je een eisprong? Dan ben je vruchtbaar
Ook nog steeds tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar toen zag ik er ook nog schattig uit
Zou-ie dan ook een nest gaan bouwen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je een eisprong? Dan ben je vruchtbaar
Het is een Z/W fotoquote:
Klopt, deze zus is 15 jaar ouder dan ik en de zus die die dag trouwde is 17 jaar ouder, daartussen zitten er natuurlijk ook nog een paar.quote:
Dat denk ik wel. Met takjes enzulksquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou-ie dan ook een nest gaan bouwen?
Kan ie gewoon bestellen door op de link te klikkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou-ie dan ook een nest gaan bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |